Gå til innhold

Millalas innkjøp og drømmer


millala

Anbefalte innlegg

Jeg også! Har du bestilt noe derfra noen gang?

Irriterende at de kun har butikker i USA og Storbrittania. Håper jeg får dratt til London snart, da skal jeg ihvertfall innom der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg også! Har du bestilt noe derfra noen gang?

Irriterende at de kun har butikker i USA og Storbrittania. Håper jeg får dratt til London snart, da skal jeg ihvertfall innom der!

Nei, har aldri bestilt derfra. Har vært på nippet til det flere ganger, men har sålangt latt være. Jeg har kun handlet i butikker i London og L.A...

Gleder meg til jeg skal til USA igjen til sommeren, da kan jeg forhåpentligvis ta et raid der igjen! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, heldiggris, Karambra! Men jeg skal til en by i Italia som har to Zarabutikker og to Mangobutikker i sommer, så skal ikke klage :)

Har blitt litt mer shopping de siste dagene. På fredag var jeg i Oslo, da kjøpte jeg:

En brun kjole med empireliv og 3/4ermer. Utrolig fin over bukser, tights og strømpebukser. Kostet bare 199kr på H&M.

En pysj fra H&M som bestod av en singlett og en shorts. Blir bra til sommeren når jeg vil sove i noe lite. Begge i stripete lysgul/lysgrønn. Og 50%!

Bra at jeg hadde et gavekort på H&M på 400kr :) Har fortsatt 100kr igjen da.

I dag kjøpte jeg sølvjoggesko fra Din Sko. De ser bedre ut i virkeligheten enn på bildet, og kostet dessuten bare 240kr! Bra kjøp synes jeg, blir fine til våren/sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært ganske stille her i det siste, grunnen er at jeg ikke har kjøpt meg noe den siste uka. Flink, hva? :) Jeg prøver å spare. 4 uker til vinterferien, og da skal jeg på shopping i Oslo med ei venninne. Har lyst til å ha litt penger i lomma da, så ingen kjøp før det.

Mamma var snill og betalte for to H&M-kjøp fra katalogen. Har bestilt:

Naturhvit cardigan

Hvit tunika

Gleder meg til å få dem, og håper virkelig det passer.

I Oslo om noen uker, når jeg skal shoppe ordentlig, har jeg lyst til å finne:

Rutete, stor skjorte

f.eks. denne fra Top Shop. Eller rutete skjorte ala Mary Kate.

Oversized genser

Brune vintagestøvletter

Som disse eller disse fra bloggen Moderniteter

Grå overkneep-strømper

som disse.

Hvite plastsolbriller

f.eks. disse fra H&M. Disse til Mary Kate Olsen er også tøffe.

Selekjole

Denne er utrolig fin.

Ny innfatning til brillene mine

Vårjakke

Muligens en kort, svart jakke med 3/4ermer, men det er upraktisk om det blåser f.eks.

Hvit skjorte

Gjerne i samme stil som denne. Vil ha den feminin, gjerne med litt mønster. Eller denne fra Top Shop. Eller denne fra H&M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvit tunika

Selekjole

Denne er utrolig fin.

Jeg har også bestilt den tunikaen, men i grått. Den ser kjempefin ut! Får den ikke før i uke 9, men jeg gleder meg til den tid kommer... :)

Kunne også tenkt meg selekjole. Synes de er så stilige. Så en fin hos Vero Moda for noen uker siden, men kjøpte den ikke. Treger meg ihjel, nå er de selvfølgelig utsolgt... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er veldig fin i grå også (: Men måtte nesten velge en. Ei venninne av meg har den i grått, og hun er superfornøyd. Sier den er kjempefin og passer til alt. Så vi kan glede oss!

Å, det er så kjedelig når det blir utsolgt! Håper ikke jeg er for sent ute til å finne alt jeg ønsker meg når vinterferien endelig er her. Vanskelig å shoppe før man har penger, uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er veldig fin i grå også (: Men måtte nesten velge en. Ei venninne av meg har den i grått, og hun er superfornøyd. Sier den er kjempefin og passer til alt. Så vi kan glede oss!

Jeg kunne faktisk tenkt meg en i hver farge, men måtte rett og slett begrese det litt. Kanskje jeg bestiller flere farger dersom jeg blir fornøyd med den grå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mars kommer H&M med en ny kolleksjon: "H&M Organic Cotton Collection". Den kommer i utvalgte H&Mbutikker og inneholder bare klær laget av organisk dyrket bomull. Antar at kolleksjon derfor kommer til å være veldig komfortabel og deilig å ha på seg, i og med at alle klærne er i naturmaterialer.

Ser ut til at kolleksjonsdelen for damer kommer til å inneholde mye kjoler med A-form (hurra!), tunikaer, bluser, basic singletter og gensere, leggings, tskjorter med trykk og jeans. Bilder fra kolleksjonen.

Jeg kan godt tenke meg disse plaggene:

Gråblå tunika med 3/4ermer

Lilla A-kjole

Grå hettegenser

Hvit tskjorte med vepsetrykk

Olashorts

Grått undertøyssett

Mørke, småbaggy olabukser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, det var rart. Linkene virker for meg og ei venninne av meg. Noen andre som har problemer med dem?

Aner desverre ikke når de kommer i nettshoppen, men må nok vente litt, i og med at de ikke kommer i butikkene før i mars. Desverre :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm, det var rart. Linkene virker for meg og ei venninne av meg. Noen andre som har problemer med dem?

Virker ikke hos meg heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

På mandag kjøpte jeg nye sko som er utrolig fine! :)

Utesko, ankelstøvletter i svart (ekte) skinn, sløyfe bak ankelen. <3 De kosta egentlig 999kr, jeg har sikla på dem siden november men kunne ikke kjøpe fordi de var så dyre.

Etter jul var de satt ned til 799, fortsatt for dyrt. Så til 699, fortsatt for dyrt. Så var jeg innom og spurte likesågodt butikkedamen om skolene ikke var satt ned enda litt mer, hun sjekka på pcen og de var satt ned til 599.

Jeg sa: "Hadde de kosta 499 så hadde jeg kjøpt dem". Også sa hun at jeg kunne få dem for det :D Og det var siste paret, og de passa perfekt. Også ble mamma med på å spleise, så jeg betalte bare 250kr selv! Utrolig deilig shopping <3 :danse: :-D

Bilde av nye støvletter

Enda et bilde

Legger ved noen bilder av de to andre skoparene jeg har kjøpt de siste månedene også. Sølvjoggesko fra Din Sko til 280kr og svarte ballerinasko fra Corino til 1999kr.

Sølvjoggesko

Ballerinasko

Ballerinasko fra siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...