millala Skrevet 19. november 2006 #1 Del Skrevet 19. november 2006 Hei jenter! Jeg heter Kamilla, er 17 år og er ganske så interessert i klær, shopping og sko. Bruker alt for mye tid på å sikle over klær på nettet, og litt for mye av pengene mine på klær. Selvom det blir mer kikking enn handling, sånn er det når man lever av ukelønn, hehe. Har prøvd å søke jobb på Indiska, men de ville visst ikke ha meg. Vil bruke denne tråden til å fortelle dere om hva jeg kjøper meg, og vise dere fine klær og liknende jeg finner på nettet. Håper det blir artig (: -Kamilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 19. november 2006 #2 Del Skrevet 19. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millala Skrevet 19. november 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 19. november 2006 Takk skal du ha, Miracl3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 19. november 2006 #4 Del Skrevet 19. november 2006 Hei hei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millala Skrevet 19. november 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 19. november 2006 Hei på deg, Årolilja! (: Fint navn du har, fra en fin sang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shoreh Skrevet 19. november 2006 #6 Del Skrevet 19. november 2006 Bendik og Årolilja er et gammelt dikt. Indiske ansetter ikke tygistyggende fjortizer og takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millala Skrevet 19. november 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 19. november 2006 Koselig å møte deg også, Shoreh At Bendik og Årolilja er et gammelt dikt er jeg fullstendig klar over, men jeg henviste til Gåtes sang Bendik og Årolilja, som er basert på det diktet. Har tidligere lest at Årolilja fant navnet sitt i denne sangen, derfor jeg valgte å nevne sangen og ikke diktet. Og jeg er ingen fjortiz slik jeg ser det selv, og tygger bare tyggis etter å ha spist, og ville ikke gjort det på jobb. Takk for at du er så lite fordomsfull (: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 19. november 2006 #8 Del Skrevet 19. november 2006 Heihei, velkommen til shopperenes verden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millala Skrevet 19. november 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 19. november 2006 Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 19. november 2006 #10 Del Skrevet 19. november 2006 Koselig å møte deg også, Shoreh At Bendik og Årolilja er et gammelt dikt er jeg fullstendig klar over, men jeg henviste til Gåtes sang Bendik og Årolilja, som er basert på det diktet. Har tidligere lest at Årolilja fant navnet sitt i denne sangen, derfor jeg valgte å nevne sangen og ikke diktet. Og jeg er ingen fjortiz slik jeg ser det selv, og tygger bare tyggis etter å ha spist, og ville ikke gjort det på jobb. Takk for at du er så lite fordomsfull (: ← Takk, takk Det stemmer på ein prikk den historien, kjekt av deg å nemne det Syns det var eit lite koseleg innlegg Shoreh la inn. Du skal ikkje gi opp å få jobb på Indiska, dersom du har veldig lyst å jobbe der Ps: Tunga mi likte å uttala namnet ditt, litt tunge-gymnastikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 19. november 2006 #11 Del Skrevet 19. november 2006 Avataren din er veldig vakker. Velkommen hit, håper det blir mye frydefull shopping på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millala Skrevet 20. november 2006 Forfatter #12 Del Skrevet 20. november 2006 Takk, takk Det stemmer på ein prikk den historien, kjekt av deg å nemne det Syns det var eit lite koseleg innlegg Shoreh la inn. Du skal ikkje gi opp å få jobb på Indiska, dersom du har veldig lyst å jobbe der Ps: Tunga mi likte å uttala namnet ditt, litt tunge-gymnastikk ← Butikken her jeg bor har nok ansatt de de skal ha nå, men jeg fortsetter ikke å søke på klesbutikker (: Milla var opptatt skjønner du, så jeg slang på en la Bustetroll: Takk skal du ha (: Har tatt det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 20. november 2006 #13 Del Skrevet 20. november 2006 Hei og velkommen til shoppe-gjengen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millala Skrevet 20. november 2006 Forfatter #14 Del Skrevet 20. november 2006 Takk skal du ha (: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 20. november 2006 #15 Del Skrevet 20. november 2006 Velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millala Skrevet 21. november 2006 Forfatter #16 Del Skrevet 21. november 2006 Takk for det, Itla (: I morgen skal jeg faktisk oppdatere denne dagboka med noe mer enn takk. Følg med! (: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millala Skrevet 22. november 2006 Forfatter #17 Del Skrevet 22. november 2006 Kom over en side med utrolige fine klær i dag, av merket Mike and Chris. Desverre er det ganske så dyrt, men uansett. Noen plagg jeg synes var veldig fine: Grå genserkjole med knapper Kort grå jakke med hette lang grønn tskjorte med lomme foran dobbeltknappet fleecegenser Klærne ser bare utrolig behagelige og fine ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millala Skrevet 23. november 2006 Forfatter #18 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Jeg sparer penger for tida, prøver å holde meg unna kles- og skobutikkene. Prøver å få litt penger til julegaver, heldigvis har jeg to spillejobber i desember som gir litt inntekter Har ikke peiling på hva jeg skal gi de jeg skal kjøpe gave til da.. Mamma og pappa - noe kjøkkenutstyr kanskje? Bytte ut de slitne sleivene med noe nytt og fancy hadde kanskje ikke vært så dumt. Noen forslag? Lillebror (14) - Tommy og tigeren julehefte, en boxer og noe mer. Forslag? Venninne 1 - Neglelakktørker Venninne 2 - ikke sikker, smykker eller noe interiørting fra Indiska kanskje. Besteforeldre - virkelig ingen anelse, de har jo alt! Tante og onkel - samme som over, har alt Endret 26. november 2006 av millala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millala Skrevet 26. november 2006 Forfatter #19 Del Skrevet 26. november 2006 I går var jeg på Sandvika Storsenter for å finne bursdagsgave til meg selv sammen med mamma, men det var visst ikke så lett. Det eneste jeg fant var et kjempefint brunt skjørt, men det kostet rundt tusen kroner, og ble derfor litt i meste laget. Det var faktisk for det meste veldig dyre butikker på senteret, om man ikke bare ville gå i kjedebutikkene. Fikk uansett kjøpt to julegaver, Ponduskalender til tante og onkel og en "Gjør det selv - fotokalender" til ei venninne. Skal lime på fine bilder jeg har tatt av oss eller andre venner av oss hver måned (: Tror den kommer til å falle i smak, i og med at vi ble enige om å gi hverandre en billig og personlig gave i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 26. november 2006 #20 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg synes de to lange genserne fra Mike and Chris var veldig fine. Nå fikk jeg ikke frem noen pris, så jeg ser ikke hva de kostet, men kan du ikke få en av dem i fødselsdagsgave da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå