mysan Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #681 Del Skrevet 2. juni 2007 Ja, prøver Lotto'n igjen neste uke... i dag har jeg ikke levert. Jeg venter jo gjerne til lørdag før jeg leverer, og i dag har jeg vært på jobb og derfra rett til mine gamle.. men neste gang!! Og da tar jeg med ungene på tur, og bor midt på Stripa, stort mer uavhengig enn det kan man ikke bli. Jeg er så trøtt, jeg har så lyst til å sove.. hadde jeg hatt en video som funket så skulle jeg tatt opp den hersens filmen, men nei da, det har jeg ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 2. juni 2007 #682 Del Skrevet 2. juni 2007 Du? Har du noen gang vunnet i Lotto? *vurderer å kjøpe kupong* Forresten: Du vet at man kan leie filmer man gjerne vil se men ikke orker å sitte oppe og vente på? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 2. juni 2007 #683 Del Skrevet 2. juni 2007 Hui har et poeng der vet du. Leie film til søndag ettermiddag er kanskje ikke så dumt???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 3. juni 2007 #684 Del Skrevet 3. juni 2007 Hyggelig å bli kontaktet igjen, da. Ble ikke lottovinner denne uka heller, og det enda du ikke hadde lever. Akk-ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #685 Del Skrevet 6. juni 2007 Du? Har du noen gang vunnet i Lotto? *vurderer å kjøpe kupong* Forresten: Du vet at man kan leie filmer man gjerne vil se men ikke orker å sitte oppe og vente på? :klø: Ja, har vunnet i Lotto - diverse 30-60 kroninger og en 712 kroner... antakelig har jeg vunnet kvoten min, men den som gir seg har tapt. Ja, jeg vet at man kan leie filmer, men jeg vet også at masse filmer bare ikke er å finne... om Donnie Darko er en av dem vet jeg ikke. Og ja, jeg sovnet i pausen. De skal jo på død og liv ha nyheter, sport og vær midt i filmene på tv norge, til og med midt på natta, og hvem klarer å holde seg våken til fortsettelsen når det kommer nyheter og sender deg rett til landet der Jon Blund råder? Ikke jeg i hvert fall, enda filmen begynte veldig lovende. Hyggelig å bli kontaktet igjen, da. Ble ikke lottovinner denne uka heller, og det enda du ikke hadde lever. Akk-ja. Joda, det er hyggelig å høre fra'n i ny og ne... han har en helt aldeles herlig, fantastisk stemme. Man tar telefonen, alldeles intetanende og i den andre enden hører man en dyp, litt hes baryton som sier: Heey... Jeg dåner litt hver gang, sånn har det alltid vært Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 6. juni 2007 #686 Del Skrevet 6. juni 2007 Man tar telefonen, alldeles intetanende og i den andre enden hører man en dyp, litt hes baryton som sier: Heey... Jeg dåner litt hver gang, sånn har det alltid vært Bra formulering! Skjønner hva du mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 7. juni 2007 #687 Del Skrevet 7. juni 2007 Klar for en ny Lotto-sjanse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #688 Del Skrevet 7. juni 2007 Jess, nye lottomuligheter til lørdagen. Tenker jeg legger den inn fredag så jeg er sikker på at jeg ikke glemmer den... skal man ha en sjans så må man jo faktisk delta. Og jeg er jo egentlig ganske desperat. Nå er det sove. I morgen er det fri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 8. juni 2007 #689 Del Skrevet 8. juni 2007 Deilig med fridager i sommervarmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #690 Del Skrevet 9. juni 2007 Yme og jeg er dritgode, og utrolig synske. Tilsammen klarte vi å få ett riktig lottotall i dag, samt ett tilleggstall... enda vi konsentrerte oss skikkelig!!! jaja... Ellers har jeg vært ganske flink i dag. Jeg har skrevet i timevis. Ikke at det har blitt mange kapitler av det, men jeg har i hvert fall kommet litt videre, og jeg skal skrive mer. Akkurat nå sitter jeg og leser litt om virkninger av forskjellige legemidler så skriveriene skal bli troverdige. Jeg vil ikke spørre ungen om så mye, for jeg vil ikke at hun skal dvele så veldig rundt akkurat de tankene der... Nå må jeg sjekke hva som er på skjermen ikveld, i tilfelle det er noe jeg gjerne ville hatt med meg. Ha en fin lørdagskveld, alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 9. juni 2007 #691 Del Skrevet 9. juni 2007 Den type synhet tror jeg er smittsomt. Det ble ingen gevinst her i huset. Så flott at du er i gang med skrivinga. Lurt å drive litt etterforskning for å få detaljer på plass. Ha en fortsatt god lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #692 Del Skrevet 10. juni 2007 Det er offisielt: Jeg er ikke innmari glad i barn! Nå er det en ungehaug utenfor her som driver og skyter med vannpistoler på hverandre med alt hva det innebærer av hyl og hvin!! Jeg måtte lukke igjen verandadøra for ikke å bli gal. Sånt er ikke morsomt! Jada, barnelatter er en herlig lyd, men ikke den hvininga som foregår utenfor her. Hva er det med barn - hvorfor bråker så fælt alltid?? Ellers; jeg har funnet et forum på narkoman.net hvor jeg finner mye nyttig og interessant, både for egen del og for boka sin del. Det var mens jeg lette etter bakgrunnsinfo til boka at jeg snublet inn der. Har ikke fått skrevet noe i dag, men har merket meg et par historier jeg skal hente litt inspirasjon fra. (Herregud så varmt det er her med den døren lukket..) Måtte åpne døra igjen, og nå er det litt roligere der ute. Håper det varer. De fleste unger er innendørs i normal tid her, bortsett fra en liten tass som gjerne er ute alene til både ni og halv ti med fotballen sin, som han sparker i både bodvegg og andre vegger... Snakket med Liten isted. Hun skal på Nav i morgen og høre hva de kan gjøre for henne med hensyn til skolegang eller jobb. Kan de ikke hjelpe henne vurderer hun sterkt å avslutte oppholdet sitt nå, og da slipper barnevernet taket i henne. Jeg håper virkelig jeg klarer å få henne på andre tanker, hun er på ingen måte klar til verken å komme hjem eller bo for seg selv uten et støtteaparat i ryggen. Selv om hun tror det selv. Nå skal jeg slurpe i meg litt tomatsuppe mens jeg ser på tv, og så må jeg vaske gulvet fra gangen og ut på kjøkkenet, og se om jeg får gått over vinduene. I morgen tidlig kommer entreprenør for å se på gulvet mitt. Da bør det se ut som om det bor folk her, tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 10. juni 2007 #693 Del Skrevet 10. juni 2007 Spennende med besøk av en entrprenørvisitt til sjøgangsgangen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #694 Del Skrevet 11. juni 2007 Entreprenør har vært her, han kom før jeg gikk på jobb i morges og han lo faktisk da han så gulvet mitt... og det forstår jeg jo, det er vel ikke helt normalt og ha bølger i stua. Han lurte på om jeg ville ha samme type gulv igjen, hvilket jeg absolutt ikke vil. Jeg bestilte eikeparkett, det har jeg god erfaring med fra tidligere. Solid treverk med lun farge. Han skulle be gulvrivemannen ringe meg for avtale og jeg fortalte at jeg er hjemme onsdag og torsdag, så jeg håper de kan starte allerede da. Om det ikke er fukt i betonge, så tar det dessuten bare et par dager og legge nytt gulv. Må det tørke derimot, så er tiden litt mer uviss. Nå har gulvet stått i fire uker, så jeg håper det er tørt under treverket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 11. juni 2007 #695 Del Skrevet 11. juni 2007 Godt at det er bevegelse i saken. Så han syntes ikke at bølgene hørte hjemme i gangen din. Får håpe de kan begynne raskt med arbeidet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 11. juni 2007 #696 Del Skrevet 11. juni 2007 Innkjøp av livbåt for å krysse stuegulv er herved avlyst, formoder jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #697 Del Skrevet 11. juni 2007 Sparer utgiften til livbåt ja... ellers er jeg litt som en fyr jeg hørte om en gang... han kunne også gå på bølgene uten å bli våt på bena. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 12. juni 2007 #698 Del Skrevet 12. juni 2007 har også hørt om ham. Er dere i slekt mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 12. juni 2007 #699 Del Skrevet 12. juni 2007 *mumle* Gå på bølgene.....? :klø: Oppblåsbare sko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #700 Del Skrevet 13. juni 2007 Du er flink cata. Ja, jeg har oppblåsbare sko. De ser ut som gummibåter i miniatyr... litt sånn... vann-truger, om du skjønner Det var nok slike han hadde han der nede i Midt-Østen også, men muligens ikke gummi, siden det var rundt to tusen år siden... På den annen side... det er noe som heter Gummi Arabicum, og arabicum høres da vitterlig ut som om det kan ha noe med arabia å gjøre, og det er jo nedi der det også.... hmmm... "Norsk industri må flytte utenlands pga høye kraftpriser i Norge"... sitter her med TV2-nyheter på morgenkvisten. HVA? Må norsk industri flagge ut? Bombe.... NOT. Det er jo sånn det har vært alltid, og nettopp pga ting som dette kommer vi til å ha et problem når det er slutt på olje og fisk om noen år... da har vi ingen ting. Jippy!! Nå vil nok antakelig ikke dette plage meg personlig, selv om jeg har tenkt å bli en gammel dame... jeg tror dog ikke at jeg nødvendigvis lever i femti år til... Nå fikk jeg inn en mann her. Han skal rive gulvet mitt. Jeg hadde forventet at det var to stykker, det blir jo litt sjauing og flytting av møbler og bokhyller og sånt, men da får jeg vel trå til selv da... Nå blir det bra!! Ha en fin dag, alle!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå