Hu i Svingen Skrevet 19. januar 2007 #381 Skrevet 19. januar 2007 Du ligger bra an. Det tror jeg! Og jeg er dekoratør. Jeg skal også se på Freddie!
mysan Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #382 Skrevet 19. januar 2007 Er du dekoratør? Hurtigkurs her og nå please? Hovedsak for blikkfang rundt i butikk? For vindu? Konkrete ideer? Nå går jeg og tar på meg pysj... og regner for så vidt med at du ikke har hengt i boka mi siden du skrev innlegget ditt for en halv time siden, og henger her ennå... take your time
Hu i Svingen Skrevet 19. januar 2007 #383 Skrevet 19. januar 2007 Ja, altså... Kremt - kommer an på et par tre fire ting da. Tar det på PM?
mysan Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #384 Skrevet 20. januar 2007 PM er bra - jeg har PM jeg Nå sitter jeg her og gråter faktisk. Jeg har sett programmet om Freddie, og jeg ble så lei meg, selv om jeg vet han døde for femten år siden, så var det bare så trist å få alt i reprise nå. Jeg gråt da, og nå gråter jeg igjen... Den vakre mannen, den stemmen, det geniet... Freddie Mercury - Inger Over - Ingen Ved Siden!
Hu i Svingen Skrevet 20. januar 2007 #385 Skrevet 20. januar 2007 PM er bra - jeg har PM jeg Nå sitter jeg her og gråter faktisk. Jeg har sett programmet om Freddie, og jeg ble så lei meg, selv om jeg vet han døde for femten år siden, så var det bare så trist å få alt i reprise nå. Jeg gråt da, og nå gråter jeg igjen... Den vakre mannen, den stemmen, det geniet... Freddie Mercury - Inger Over - Ingen Ved Siden! ← Vi skravler i kjeften på hverandre. Og ja, det er ikke til å bære.
mysan Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #387 Skrevet 20. januar 2007 Har visst litt vanskelig for å komme meg i seng ikveld jeg.. Og jeg som har planer om tidlig oppvåkning i morgen... eh.. senere i dag. Jeg skal jo handle og greier før jeg kjører til Larvik/Sandefjorddistriktet... og jeg er ikke så rask rett fra senga. Det er bare når det er jobb at jeg er på vei til bussen tjue minutter etter at jeg stod opp, og da HAR jeg vaska håret og sminka meg. (Dusj er kveldsforetak hos meg - om morran fryser jeg for mye til å ha for mye nærkontakt med det våte element) Nå SKAL jeg legge meg. Jeg går nå.... Nå går jeg.. natta Jeg er jo trøtt da... ja, natta da... Nei - nå MÅ jeg gå.. ja jeg går nå.. natta da, alle sammen... sov godt! ***{poof}***
mysan Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #388 Skrevet 20. januar 2007 Søren óg... men nå bare går jeg. legger ned exploreren og går... natta
Gjest Tyr Skrevet 20. januar 2007 #390 Skrevet 20. januar 2007 Legg deg du mysan (snusfornuftig) God natt.
Cata Skrevet 20. januar 2007 #391 Skrevet 20. januar 2007 Mornmornmorn mysan. Hvis du ukke har kommet deg opp og avsted nå så er det jammen på tide. *sparke mysan ut av pysj og inn i bil* Kjør pent......eh...forsiktig......eh...trygt
mysan Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #392 Skrevet 20. januar 2007 jeg er OPPE!! Hu, jeg skal ikke kjøre buss, jeg har lånt moderens fine lille bil. Hun heter Aline og har vært mamman min sin i halvannet år nå. En liten Kia, og hun er så god å kjøre. Før det hadde mamma en ganske så gammel Nissan som het Adrian, men han har flyttet inn hos den yngste broren min og tikker og går trofast ennå. Det er bare mine biler som dør i løpet av kort tid. Og det er jeg redd har noe med meg å gjøre; bildödaren. Nå er det kaffe, og så må jeg komme meg litt raskt i klærne og i butikken. Jeg må skifte kattesanda i boksen før jeg drar, så jeg kan sette doen inne. Yme sover jo på feil tid av døgnet og merker ikke at kattene vil ut, og da går de inne. Greit at doen også er inne da. Jeg har regnet litt på lønna i en 80% stilling samtidig som jeg går ned 15kr/time... det er en vesentlig forskjell, og jeg er ikke helt sikker på om pensjonen etter mannen min reguleres såååå mye... jeg må nok finne på noe annet å gjøre i tillegg hvis jeg får den jobben. Jeg vil jo fremdeles ha den jobben selvfølgelig - jeg ser en fremtid der i og med at damen selv antakelig pensjonerer seg i løpet av de tre neste årene eller så. Nå kan det jo være hun vil selge hele butikken da, men kanskje jeg kan få kjøpt den i såfall? Hvis jeg har fungert der i tre år innen den tid, så er det jo ikke sikkert banken synes det er en dum ide. Men den tid den sorg, jeg behøver ikke bekymre meg masse om det akkurat i dag. Liten snakket om å bli med hjem istedet for at jeg blir der, for det er en film på natten i natt som hun gjerne vil se, og han der borte er så streng på leggetider. Antakelig litt fordi han er vant til å være alene i det store huset og en tv på feil tid av døgnet antakelig vil holde ham våken. Så hun skulle spørre om hun kunne være med hjem istedet - personlig ser jeg ikke noe problem ved det, annet enn at jeg da må kjøre strekningen frem og tilbake to ganger. Egentlig skal vi på kino og se Parfymen også jo, så vi får se hva vi får til og rekker. Ting tar jo tid også. Nå er jeg halvveis nede i kaffekruset, og jeg må prøve og ikke somle for mye i dag da så jeg kommer meg avgårde i litt grei tid. tenkte jeg skulle kjøre til Moss og ta ferja over. Egentlig tar det litt lenger tid på den måten, fordi man alltid reiser med god margin for å rekke ferja, men det gjør jo ikke noe. Jeg sparer en del kilometer på det. Og selv om båten koster mer enn bommene andre veien, så sparer jeg noen liter bensin. Det går nok ikke opp i opp, men det er ikke snakk om veldig mye. Nei, nå meg jeg ut av denne boka, ta en liten runde i forumet, og så må jeg få i meg mat og kle på meg.. jeg kan spise mens jeg leser så sparer jeg litt tid Ha en fin helg der ute!
mysan Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #393 Skrevet 22. januar 2007 Tre og en halv time brukte jeg på å komme meg til Sandefjord. Skulle egentlig ta ferja Moss-Horten men fant ut at jeg ikke ville rekke den jeg hadde tenkt å ta, på grunn av voldsomt snøvær og 60k/t som gjennomsnittsfart på E6. Så i min visdom og totalt mangel på magefølelse og intuisjon dro jeg gjennom tunnellen ved Drøbak. På veien ned mot Drammen på andre siden var det full stopp. Der stod det en trailer i feil kjøreretning. Hvordan han hadde havnet akkurat der forstår jeg ikke, for akkurat der han stod var veien delt av med en liten fotgjengerøy, og han stod altså på feil side av denne. Mulig han var forbi og skle bakover og på den måten havnet der. Dette resulterte uansett i tre kvarters venting i kø for min del. Liten og jeg dro på kino i Sandefjord. Vi hadde lyst til å se Parfymen men den gikk ikke, så da endte vi opp på Babel. En noget merkelig film. Ikke så veldig fengende, men grei nok. Jeg er på jobb i dag. Og tempoet er behagelig. Forholdsvis stille på både telefon og faksfronten. Har det virkelig så mye å si at vi har kvittet oss med Linjegods? I dag skulle jeg forberede sjefen på at han ville komme til å få en telefon fordi jeg oppga ham som referanse på fredag.... men den telefonen tok ham på sengen allerede fredag ja, og det forstod antakelig damen i butikken også, så nå lurer jeg på hva hun tenker om meg... Men jeg rakk jo ikke å forberede ham... jeg skal ringe henne i ettermiddag tror jeg, og høre om hun har kommet til noen avgjørelse. Jeg Vil jo fremdeles ha den jobben... vil vil villlll!!!! Nei, jeg skal vel ikke sitte her og drive med personlige ting i arbeidstiden. Ha en bra mandag ettermiddag der ute!
Cata Skrevet 22. januar 2007 #394 Skrevet 22. januar 2007 I dag skulle jeg forberede sjefen på at han ville komme til å få en telefon fordi jeg oppga ham som referanse på fredag.... men den telefonen tok ham på sengen allerede fredag ja, og det forstod antakelig damen i butikken også, så nå lurer jeg på hva hun tenker om meg... ← Huppsan, der gikk det unna må jeg si. Men damen i butikken må jo skjønne at det var blitt en liten forsinkels i informasjonsflyten. Uansett er det vel et bra tegn at hun ringte så kjapt? *krysser fingre fremdeles*
Bettie Skrevet 22. januar 2007 #395 Skrevet 22. januar 2007 Siden du blir sjekket opp så raskt, burde jo det være et tegn på at du er tatt i betraktning. Krysser videre for deg.
mysan Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #397 Skrevet 23. januar 2007 Joda, det er selvfølgelig bra at hun sjekket meg opp så raskt, men det virker jo kanskje litt rart at sjefen ikke vet at jeg er i jobbsøkemodus. Men det burde ikke være så rart at jeg bortfaller av den grunn. Nå har det seg imidlertid også sånn at jeg ikke fortalte henne at jeg var sykemeldt akkurat i den perioden da jeg var nede hos henne i forrige uke og for alt jeg vet så kan jo han ha fortalt det... og det også kan jo gjøre henne litt skeptisk, selv om jeg har fortalt henne at arbeidsveien tar knekken på meg selv om jobben i seg selv er grei nok. Nå er jeg spent at jeg nesten dør... Jeg har vært flink etter jobb i dag. Jeg har gått 5000 skritt på stepperen... den knirket og bar seg veldig, og så knelte den. Men ikke verre enn at jeg lett får satt den sammen igjen. Tror jeg. Jeg tok det som et tegn på at 5000 skritt var nok for i dag. Nå skal jeg lage meg litt mer mat, og snart er det Greys anatomy, og så er det sove. Det har blitt et par litt sene kvelder, fordi eldstemann er hjemme for tiden. Han er så syk i magen sin at han vil være hjemme hos mamma og få litt omsorg. Er jo ikke så veldig hyggelig å være helt alene i stor leilighet når man er syk. Men han er bedre i dag.. i hvert fall nå. Han har klart å spise middag uten å få vondt, og det er fremskritt. Ellers fikk jeg brev fra legen i dag med svar på blodprøvene, og jeg har lave jernlagere som jeg trodde, så da er det bare å bøtte innpå med piller.
Cata Skrevet 23. januar 2007 #398 Skrevet 23. januar 2007 Jeg kan minne deg på å knaske spiker, så kan du minne meg om det samme. Jeg begynte med jerntabletter for et par dager siden. Er så vant til tomme lagre at jeg kjenner det på kroppen når det er på tide å etterfylle. Her har det visst vært det et års tid nå.
mysan Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #399 Skrevet 24. januar 2007 Jeg tror nok det hjelper å knaske spiker, og nå har jeg jo knasket dem i et par uker eller litt mer, og i dag hadde jeg så mye energi igjen etter jobb at jeg var spill våken hele bussturen hjem, og atpåtil gikk jeg som om jeg hadde en viss mann i hælene fra bussen og inn her. Mens jeg talte skritt, for i dag har jeg også glemt å ta med meg telleren på jobb. Men det er ca 700 skritt fra bussen og hjem. Da er det omtrent like mye mellom bussene i sentrum også tipper jeg, så bare der er jeg oppe i 2800 per dag, og så kommer noen runder til wc, kaffemaskin og kopirom på jobben, og der er det ganske nøyaktig 100 skritt tur/retur, så det blir jo faktisk litt. I morgen skal jeg ned å snakke med damen i butikken igjen. Hun ringte meg i dag, og jeg skal komme etter jobben i morgen. Nå har hun et par andre hun også skal snakke med, men har tenkt å bevisst styre unna de med små barn, fordi hun sliter sånn med sykefravær på jobben nå. Den som kan garantere minst fravær får jobben, og det kan jo faktisk jeg. Grunnen til at jeg har sykmeldt meg der jeg jobber nå er jo generell kjedsomhet og mistrivsel i kombinasjon med sykt stress og lang reisevei... og lave jernlagre. Ellers er jeg jo faktisk aldri syk. Jeg blir ikke forkjølet gjennom vinteren engang selv om folk snufser og nyser rundt meg på alle kanter. Nå har jeg laget meg litt mat, og sitter her med en latte... burde ikke drikke kaffe så sent, men fikk så innmari lyst på. Eldstemann som vi trodde skulle bli bra i magen igjen for denne gang, fikk akutte smerter igjen etter å ha spist et par brødskiver sammen med meg... stakkars gutt, at det aldri skal gi seg det der. Nå skal han til gastrolegen den 9., og jeg håper han kan få forståelse for at en operasjon kanskje kunne være på sin plass. Han kan jo ikke jobbe eller noe, og hva koster ikke han i rene penger som har gått mer eller mindre arbeidsufør i tre år nå? Det er jo helt vanvittig, og han kjeder seg ihjel også. Han vil jo faktisk gjerne jobbe. Han vil ha penger og ha mulighet til delta i livet, og ikke bare sitte på sidelinja uten penger og med vondt i magen. Forum- og dagbokrunde, og så kanskje gjøre en liten fysisk innsats igjen. Ha en fantastisk onsdagskveld inne - ute er det beinkaldt.
Bettie Skrevet 25. januar 2007 #400 Skrevet 25. januar 2007 En ting er at det er kaldt ute, men det er kaldt inne - på kontoret mitt - også. Var bare 17 grader da jeg kom i dag, så nå har jeg hentet en oljeovn for å spe på med litt varme
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå