Tusle Skrevet 18. mai 2010 #1921 Del Skrevet 18. mai 2010 Sauseskinn? Er det sånn snerk man får på toppen når sausen er kald? Samme som skjer med kakaoen? Jeg har ikke han Ludde, men sauefell som jeg har fått av Pappa, og den lukter skikkelig bææ, for å si det sånn. Gjorde ikke noe spesielt for å få vekk lukta, men nå ligger fellen min på gulvet, ikke i senger og sånne ting, det er vel verre da vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #1922 Del Skrevet 18. mai 2010 Haha, sauseskinn ja, har du ikke vært borti det før du Et alternativt ord for god gammeldags snerk ja Ja mitt får ligge på gulvet.. vil ikke ha lukten av våt hund (eller sau?) i senga :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #1923 Del Skrevet 19. mai 2010 I går benyttet jeg meg av "forkjøpsretten" til høstkolleksjonen til H&M. Skjønner ikke hvordan jeg får opp bildene da, men har hvertfall kjøpt samme kåpe som Joyce! I tillegg kjøpte jeg en finstrikket topp i lys rosa dekorert med perler, en pudderrosa cardigan med perler på ermer/kanter og lommer, en sort lang parka med pelskant og slo til på tilbudet som fulgte med, en bolero/kort cardigan med volanger. Var egentlig andre ting jeg kunne tenkt meg også, som et bredt belte med spenner, støvletter med lav hæl i mokkaimitasjon.. + + Mye fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 19. mai 2010 #1924 Del Skrevet 19. mai 2010 I går benyttet jeg meg av "forkjøpsretten" til høstkolleksjonen til H&M. Skjønner ikke hvordan jeg får opp bildene da, men har hvertfall kjøpt samme kåpe som Joyce! I tillegg kjøpte jeg en finstrikket topp i lys rosa dekorert med perler, en pudderrosa cardigan med perler på ermer/kanter og lommer, en sort lang parka med pelskant og slo til på tilbudet som fulgte med, en bolero/kort cardigan med volanger. Var egentlig andre ting jeg kunne tenkt meg også, som et bredt belte med spenner, støvletter med lav hæl i mokkaimitasjon.. + + Mye fint Bilder: Når du er inne på "mine sider" får du opp bilde hvis du holder pekeren over artikkelnummeret. For å få bilder her må du høyreklikke på artikkelnummeret og be om "vis bilde i nytt vindu" eller noe deromkring - husker ikke ordlyden på Windows, hvis det er det du har? På Mac står det "open link in new window/tab". Voila - bilder! Nå må jeg finne frem katalogen igjen og se hva du har kjøpt. Fiiiine kåpen! Hvilken farge bestilte du tilbudscardiganen i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #1925 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Grå strikket cardigan Lys rosa topp med perler Sort parka Lys rosa bolero Kåpe Cardigan med perler Endret 19. mai 2010 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #1926 Del Skrevet 19. mai 2010 Takk for tips Joyce, er ikke så vant med å shoppe fra H&Ms nettside jeg vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #1927 Del Skrevet 20. mai 2010 Blir litt oppgitt over H&Ms lanseringer av kolleksjoner altså. Noen ganger skjer det kl 10:00 presis, andre ganger slipper de plagg i ny og ne og i dag skjedde det tydeligvis i løpet av natten. Hadde sett meg ut noen ting fra H&M Festival Collection, den ene tingen jeg virkelig ville ha var utsolgt i min størrelse. Men jeg fisket med meg paljettjakke, grå tunika med leopardprint og paisleymønstret tunika men det var denne jeg egentlig ønsket, men men! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #1928 Del Skrevet 20. mai 2010 Var nettopp å prøvde det jeg fant av H&M Festival kolleksjonen, og noe er fryktelig rart med størrelsene! Tunikaene så ut som telt! De føltes som telt også. Stoffet var fryktelig merkelig. Så jeg skyndte meg hjem for å fjerne de fra bestillingen min.. håper jeg var rask nok! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 27. mai 2010 Forfatter #1929 Del Skrevet 27. mai 2010 La til en stripete singlet fra Festival-kolleksjonen, den ser ikke spennende ut på nett, men er litt Missoni-aktig i virkeligheten. Fin-fin Spørsmålet er bare om den passer! Har selvfølgelig handlet enda mer siden sist; Metallisk leopardmønstret sjal i turkis/sjøgrønt fra Lindex Beige/grått sjal fra Accessorize med "etniske" broderier Zebramønstret ring fra Accessorize Nye Easytone skofra Reebok. Var på Outlet i Sverige og de kostet 700 SEK. Elsker de jeg har i dag, verdens beste sko! Men jeg har brukt de så mye at de begynner å se litt slitne ut og stinker litt Kari Traa vinterstrømper(ikke det mest aktuelle å kjøpe i mai, men var på en outlet og tenkte det var et kupp, 120 SEK) Ferskenfarget chiffonkjole/tunika med sølvperledekor i hals og ermer fra Sorbet/B*Young Hvit kjole med knyting bak på ryggen og fargerikt mønster på deler av kjolen fra Sorbet/B*Young Hvitt sjal/skjerf med trykk i rosa, sort, fersken fra Vero Moda. Veldig sommerlig Sort bluse med 3/4 arm og paisley-aktig print i blått/grønt/lilla/gult fra H&M Divided Sort kortermet topp med champagnefargede blondedetaljer fra H&M Og det er selvsagt enda mer jeg har lyst på akkurat nå! *bli litt kvalm av seg selv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #1930 Del Skrevet 28. mai 2010 Var innom H&M i går, og da hang den utsolgte paljettjakken fra H&M Festival-kolleksjonen der plutselig. Jeg måtte jo prøve den siden jeg har en bestilling inne. Veeel 38 var litt stor gitt, og 36 akkurat litt for liten, i tillegg så jeg ut som Michael Jackson. Skulderputene var gigantiske. Mulig man kan ta de ut, men kjipt å kjøpe jakken og "ødelegge" den, og den kanskje ser dumt ut uten putene. Aldri prøvd meg på å fjerne skulderputer før jeg I tillegg prøvde jeg størrelse 38 av den Missoni-aktige toppen, den var selvsagt aaaaltfor stor den også, selv om det var en løs modell. Kunne endret bestillingen på nett til en 36 (de hadde den ikke i butikken, så fikk ikke prøvd), men orker ikke bare ha en bestilling inne på den lille tingen til 98 kr. Jaja, so long festival-kolleksjon! Gikk på Lindex i stedet og sjekket ut Affordable Luxury. Det var noen klær og accessories igjen. Liker at Lindex skjerper seg litt :gjeiper: Kjøpte et armbånd og er fornøyd med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 29. mai 2010 #1931 Del Skrevet 29. mai 2010 åå jeg savner H&M så mye! er ingen lignende alternativer her nede.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 29. mai 2010 Forfatter #1932 Del Skrevet 29. mai 2010 Jaa, det skjønner jeg! H&M er helt fantatisk på enkelte ting og områder! Du får hamstre i sommer når du er hjemme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 3. juli 2010 #1933 Del Skrevet 3. juli 2010 Alt bra hos deg/dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 10. juli 2010 Forfatter #1934 Del Skrevet 10. juli 2010 Ja jeg er på ferie i USA og har derfor gått veldig i feriemodus Men alt er bra! Shopper masse, spiser masse og bare koser meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 16. juli 2010 #1935 Del Skrevet 16. juli 2010 Kos deg masse! Blir gøy å høre hvordan du har hatt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 21. juli 2010 #1936 Del Skrevet 21. juli 2010 stille her og! er vel sånn det er i ferietider gleder meg masse til å høre om USA ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 23. juli 2010 #1937 Del Skrevet 23. juli 2010 Hjemme igjen nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 16. august 2010 #1938 Del Skrevet 16. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 31. august 2010 Forfatter #1939 Del Skrevet 31. august 2010 Åh jeg har glemt litt bort hele dagboken Egentlig fordi jeg rett og slett har handlet for mye! Det ble nesten litt pinlig å oppdatere Jeg lever hvertfall, skal komme sterkere tilbake snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 6. september 2010 Forfatter #1940 Del Skrevet 6. september 2010 Har vært innom Rosenrøds dagbok, så får promotere litt i min egen også. Vil bare fortelle hele verden hvor superfornøyd jeg er med min iPhone4 Fine, fine mobilen. Har hatt den i noen uker nå og er blitt veldig glad i den! Andre ting jeg har kjøpt er denne lille pelsdotten av en veske Tror jeg har en greie for faux fur gitt, og den blir sikkert søt til strikkede plagg Dette gullkjedet med Swarovski-krystaller fra Disney Couture. Nytt sengetøy og håndklær fra Turiform - sengetøyet til venstre. Håndklærne fant jeg ikke bildet av, men de er ikke typisk frotté, har en annen søm og er lilla http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'> De ligner på disse, som jeg kjøpte fra Kremmerhuset - bare at de fra Turiform var halve prisen! Bestemte meg nemlig for å kjøre badet i en fargeskala med lilla, mørk grått og hvitt.. skulle bli vanskeligere enn jeg hadde trodd! Nå finner jeg nemlig alt jeg vil ha i alle andre farger utenom mine utvalgte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå