temar Skrevet 22. mars 2010 #1881 Del Skrevet 22. mars 2010 Skikkelig misunnelig på sommerferien deres. Det høres kjempe gøy ut. Hvor kjøpte du den tørrsjampoen? Har ikke sett den for brunetter, så jeg har bare den vanlige versjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #1882 Del Skrevet 22. mars 2010 Tusle og temar: Ja jeg gleder meg så utrolig mye til reisen! Det er jo langt og vi kommer til å slite litt med jetlag, men det er nok verdt det Pleier å være solsikkert i California, og det er jo virkelig ingen garanti for sol her hjemme Det kommer til å bli en dyr tur da, selv med god kurs så er hotellene rimelig dyre. I New York ligger de gjerne på 1500 kr natten Men å leie bil er heldigvis veldig billig, blir moro! Temar: Kjøpte den på Vita, tror den er ganske ny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 22. mars 2010 #1883 Del Skrevet 22. mars 2010 Lenge siden jeg har vært inne og oppdatert, prøver å ikke handle for mye småtteri da vi har bestilt ferie til USA i sommer San Francisco, Los Angeles, Las Vegas og New York Gleder meg så utrolig mye! Har jo vært alle stedene før, men alltid gøy å reise rundt i USA Men noe shopping har det blitt; Et par hvite skihansker fra Hestra (var på fjellet forrige helg og har vokst fra alt av skiklær, er noen år siden sist nemlig..) En kaftan/tunika fra Oasis - ser den er ment for strandbruk, men jeg synes egentlig den var for fin og for delikat for stranden :klø: En sølvgrå parka, også fra Oasis. Huff.. jeg betalte virkelig blodpris for denne sammenlignet med hva den koster i England, på salg! Sneaker i metallisk farge fra Din Sko. Og tørrsjampo fra Batiste for brunetter. Den ferien høres super herlig ut! Hvor lenge skal dere være borte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #1884 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Trekkoppfuglen: Vi blir borte 25 dager Skulle nok brukt enda lenger tid, men men må jo tilbake til jobb en eller annen gang Endret 22. mars 2010 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cantaloupe Skrevet 22. mars 2010 #1885 Del Skrevet 22. mars 2010 God kveld! Så heldig du er som skal til USA! De fire byene kunne jeg definitivt tenkt meg å besøk hvis jeg skulle over dammen. Og den tørrshampooen tror jeg at jeg må skaffe meg. Har lenge tenkt på å gå til anskaffelse av tørrshampoo, men aldri kommet så langt. Men nå har jeg et tips å gå etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 23. mars 2010 #1886 Del Skrevet 23. mars 2010 Wuhu, USA Så heldig du er! Hvor lenge skal dere være der? Og hvaa.. er du brunette.. jeg har sett for meg deg med noe sånn som dette, eller kanskje litt lysere.. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #1887 Del Skrevet 23. mars 2010 dalieo: Ja jeg er superbrunette.. 100 % naturlig! Frisøren min kaller meg nesten et unikum Jeg ligner ikke på Mischa Barton eller avataren, var inne i en The OC-periode da jeg registrerte meg på KG, så det har liksom bare blitt sånn, men jeg er altså brunette. Ble du skuffa eller? :gjeiper: Vi skal være i USA i 25 dager! Cantaloupe: Lenge siden sist! Ja tørrsjampo er en fin ting, de vanlige gjør ofte at håret mitt ser litt grått ut (dårlig på å gre det ut), så tenker at en med litt farge kan være bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 23. mars 2010 #1888 Del Skrevet 23. mars 2010 Haha, nei ble absolutt ikke skuffet - jeg er brunette naturlig selv og brunettes do it better, er det ikke slik? Men det er litt morsomt hvordan man danner seg et bilde av jentene her! 25 dager, såå herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 23. mars 2010 #1889 Del Skrevet 23. mars 2010 Jeg lurer litt på om jeg kanskje så deg på banen i forrige uke... En veldig pen jente med veldig fint brunt hår! Men jeg vet jo ikke, jeg bare driver og ser etter deg selv om jeg ikke aner hvordan du ser ut. USA-turen høres fantastisk ut! Skulle gjerne vært på en sånn tur, ja! Åh, det blir sikkert herlig. Heldige deg, altså! Nå er Turnerose våken, must dash! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 23. mars 2010 #1890 Del Skrevet 23. mars 2010 jeg klarer ikke kvitte meg med bildet av at du ser ut som Marissa fra OC i hodet mitt merkelig det der.. og hei, blondiner og brunetter er like bra! fantastisk tur dere skal på da, selvom jeg syns du kunne lagt ruta innom Sydney og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #1891 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) dalieo: Jupp det er sant, mine bilder stemmer nok ikke alltid med virkeligheten de heller Joyce: Gjorde du? Det er ikke umulig det, jeg tar jo banen hver dag Har tenkt på det mange ganger at jeg sikkert ser kjempesur ut og gir et veldig dårlig førsteinntrykk på fremmede, for jeg er ofte litt grinete på t-banen Jeg tror ikke jeg har sett deg, eller hvertfall ikke noe som ligner på bildet jeg har av deg i mitt hode Men man vet jo aldri, forventer liksom alltid å bumpe inn i deg på Posten, føler vi to er der rimelig ofte Endret 23. mars 2010 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #1892 Del Skrevet 26. mars 2010 Snuste innom Garden Collection til H&M i går, men siden jeg kom på ettermiddagen var det utplukket og egentlig ikke noe interessant igjen. Jeg falt i utgangspunktet for de to kjolene som er så populære (en hvit og en rød), og likte egentlig den ene rød jakken i samme stil som kjolene, men kjolene var selvfølgelig utsolgt og jakken som de faktisk hadde igjen, så finere ut på bildet enn irl. Dessuten var den litt tomatrød, ikke dypere knallrød som jeg trodde. Så jeg endte bare opp med en bikerjakke i lin, fant den først i lys beige og derettet i mørk beige. Så da kjøpte jeg begge.. skal levere tilbake den ene i dag (den mørkeste av de to), vurderer å kjøpe en bikerjakke i imitert skinn i stedet. Vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cantaloupe Skrevet 26. mars 2010 #1893 Del Skrevet 26. mars 2010 Brunetter Jeg synes ikke det var så mye spennende i Garden Collection, men kunne tenkt meg den hvite kjolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #1894 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Cantaloupe: ja den kjolen er finfin, den var dessverre utsolgt i de fleste størrelser Jeg kjøpte denne fra Garden Collection, også kjøpte jeg i tillegg denne som er helt lik, bare i en annen farge og ikke fra Garden Collection :klø: Likte egentlig den brune best, men endte med at jeg byttet den mot denne bikerjakken i sort. Fant ut at jeg kledde den beige jakken bedre enn den brune, selv om jeg likte den brune best da Men da har jeg hvertfall biker-jakkene i orden Og kontoen er tom.. igjen og det er to uker til lønning! Buuh... Endret 29. mars 2010 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 29. mars 2010 #1895 Del Skrevet 29. mars 2010 Fine jakker! Har lyst på den beige selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 6. april 2010 Forfatter #1896 Del Skrevet 6. april 2010 Siste innkjøp: maling, maling og atter mer maling! Mannen på Jernia lurte på om jeg skulle ha fargeprøver av hele NCS-fargeindeksen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 12. april 2010 #1897 Del Skrevet 12. april 2010 Hvordan går det med malingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 13. april 2010 Forfatter #1898 Del Skrevet 13. april 2010 Malingen går ganske bra Det tok 7 fargeprøver for å finne en ok farge :gjeiper: Jeg er 70-80% fornøyd, det får holde Vi skal ha en løsning a la dette, og har derfor malt et parti i lilla (det som er mellom skap og seng) og resten av veggene i en annen nøytral farge. Den nøytrale fargen ble nok litt tam etter min mening, men samboer ville helst ha alt i hvitt.. så da er hvertfall han fornøyd. Nå har vi riktignok fått problemer med skapene da, typisk IKEA skal av alle ting bytte ut PAX Eller altså tror de bytter produsent eller noe, slik at alt skal skiftes ut. Det betyr at alle deler vi har sett på er på vei ut og ingen vet når det kommer inn! Skapdørene vi skulle ha er utsolgt og utgått av sortimentet, så jeg klikket i vinkel da vi vi fikk beskjeden om at de solgte siste rest før påsken! Det har riktignok kommet en erstatter, men den er ikke helt identisk og de vet ikke om skapdørene vil komme i alle lengder. Så det er ergelig, men vi har forhåpentligvis klart å få ettersendt restevarer fra Bergen slik at vi får skapdører også over sengen. Jeg blir bare så megafrustrert Har sikkert bare meg selv å takke, men trodde virkelig ikke Pax ville gå ut av sortimentet midt i en sesong :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 13. april 2010 Forfatter #1899 Del Skrevet 13. april 2010 Har ikke shoppet så mye annet enn materialer og byggvarer, men det ble et par ballerinasko fra Din Sko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 19. april 2010 Forfatter #1900 Del Skrevet 19. april 2010 Parfymedillen min er visst ikke helt over. Leste InStyle og det var reklame for en ny parfyme som heter Pure DKNY, og jeg ble solgt med en gang! En veldig ren, mild parfyme med en dråpe vanilje. Mmm den er god Har også kjøpt en lys rosa cardigan dekorert med hvite blonder og en sort topp dekorert med gullpaljetter, begge fra H&M! Den siste føles litt tribal/safari-inspirert, så da får jeg endelig brukt armbåndene mine fra Accessorize Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå