Gå til innhold

Mischas siste innkjøp

Mischa

Anbefalte innlegg

Uff, det er så stress når det blir så mye sånt på en gang :S

Og jeg kjenner til den "forsøkt levert". Flott når man har vært hjemme hele dagen og ikke har merket noenting liksom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I januar hoper det seg alltid opp regninger hos oss også. Merkelig hvordan alt skal komme da :kjefte:

Mars har det også en tendens til og hope seg litt opp. Da kommer jo veiavgiften osv. :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp nettopp!

Sist gang fikk jeg veldig mye trøbbel som var forsøkt utlevert!

Men da fikk jeg en mystisk oppringing, som da var Posten, men problemet var at han som ringte ikke kunne norsk så jeg skjønte ikke hva han ville og han sa bare "ok" "ja" til alt, så jeg skjønte ikke at han ringte fra posten. I ettertid fikk jeg ingen hentelapp og det endte med at pakken ble sendt tilbake, jeg klarte å spore den opp dagen den skulle sendes til England og Posten skulle gjøre alt for å stoppe den.. men neida, den dro tilbake dit den kom fra! Og Posten bare trakk på skuldrene..

skal ikke la det skje igjen nei! ;)

Nå skal jeg snart på teater, men først til byen og møte mamma. Satser på å få litt mat, på hennes regning :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var koselig :)

Spiste på Dus, jeg spiste kyllingburger :sikle:

Etterpå tok vi en kaffe på United Bakeries og så bar det på teater. Vi så "Fanny og Alexander", jeg ble ikke overbegeistret over stykket, det ble så fryktelig "teater", gammeldags liksom. Men greit å ha sett det :)

Been there, done that.

Lurer på om jeg skal trene i dag :trene:

Har jo en del treningsdvd'er jeg ikke har fått testet ennå, men føler også for å besøke Elixia. Vil ikke at de skal tro at jeg har gitt opp treningen ;) Føler for å troppe opp bare for at de skal se at jeg trener, hvis jeg trener hjemme tror de sikkert jeg sluntrer unna :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var koselig :)

Spiste på Dus, jeg spiste kyllingburger :sikle:

Etterpå tok vi en kaffe på United Bakeries og så bar det på teater. Vi så "Fanny og Alexander", jeg ble ikke overbegeistret over stykket, det ble så fryktelig "teater", gammeldags liksom. Men greit å ha sett det :)

Been there, done that.

Lurer på om jeg skal trene i dag :trene:

Har jo en del treningsdvd'er jeg ikke har fått testet ennå, men føler også for å besøke Elixia. Vil ikke at de skal tro at jeg har gitt opp treningen ;) Føler for å troppe opp bare for at de skal se at jeg trener, hvis jeg trener hjemme tror de sikkert jeg sluntrer unna :ler:

Nyere forskning viser at ved å ligge på sofaen og se på treningsvideoer forbrenner du dobbelt så mange kalorier som du ville ha gjort ved å se på en film.

:plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter og leser litt anmeldelser på makeupalley.. Det er mye rart de anmelder og anbefaler! :fnise:

Blant annet serviettene fra Starbucks er supre til å friske opp huden/fjerne fet hud i stedenfor dyre 'blotting papers'

Og kluter av mikrofiber er visst også supre til å fjerne sminke og bli kvitt døde hudceller. Jaja, man lærer så lenge man lever :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Starbucks :hjerter:

Jeg må innom flere ganger om dagen i utlandet. Elsker kakene, muffinsene og ikke minst alle kaffedrikkene :sikle:

Favorittene mine er mocha frappuchino, og vanlig mocha. Når det er jul har de alltid spesielle julevarianter som Gingerbread latte, sooo good :)

Fikk masse pakker i posten :danse:

To treningsdvd'er, Pussycat Dolls workout og Tracy Anderson Mat Workout, og også tre bøker fra amazon og den neglelakken fra OPI :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeeldige LekeHusmor! :nigo:

Du får nyte det!

Jeg klarte å bryte shoppingløfte mitt allerede i går. Ventet på en venninne i byen og gikk inn på Accessorize for å varme meg. Klarte ikke gå fra Threaded Bangle Set og et sett Disco Animal bangles (gullfargede armbånd med dyreprint, husker ikke om det var zebra eller leopard) + to par søte sokker på salg :)

Så jeg var veldig bad, trikset er å ikke gå inn på Accessorize i utgangspunktet, men jeg var frossen og jeg hadde vært der inne så lenge uten å kjøpe noe!! *prøve å justify kjøpet mitt*

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ventetid er farlig- jeg shoppet øreplugger på Spaceworld mens jeg ventet i kø på apoteket i dag. Kan ikke skylde på at jeg var kald, though, siden jeg befant meg inne på et kjøpesenter, men jeg har en medisinsk unnskyldning- alle vet da at vi som lider av ADHD bare ikke kan vente!

Og armbåndene var veldig fine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var noe safari/tribal over de, så nå må jeg jo skifte ut stilen helt for å matche armbåndene :plystre:

Jeg har så store shoppingabsistenser, fælt.. Jeg er redd for at fine ting forsvinner fra butikkene fordi jeg ikke har penger og derfor ikke tar turen innom.

Blah, over to uker til lønning! What's a girl to do?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var noe safari/tribal over de, så nå må jeg jo skifte ut stilen helt for å matche armbåndene :plystre:

Jeg har så store shoppingabsistenser, fælt.. Jeg er redd for at fine ting forsvinner fra butikkene fordi jeg ikke har penger og derfor ikke tar turen innom.

Blah, over to uker til lønning! What's a girl to do?!

Kjøpe på kreditt. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, du kan gå for total mismatch, Rachel Zoe-style.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Rachel Zoe er ganske gjennomført jeg, bohem/hippie/70-talls glam :) Men hun er stilikonet mitt, elsker den dama!

Eller stilen hennes om ikke annet ;)

I går var jeg litt ufrivillig på AfroMoves.. tror ikke helt jeg har genene til den type dans. På det beste så jeg ut som en ape, men stort sett fikk jeg helt blackout og ble så stresset av å prøve å huske trinn og samtidig få til dansestilen på bevegelsene at jeg bare stoppet opp og stod rett opp og ned. Hadde mest lyst til å begynne å grine :grine: Jeg har jo danset før, så jeg blir så lei meg når jeg ikke får det til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det er frustrerende når kroppen ikke gjør som man vil! Men du kan jo trøste deg med at de fleeeste nordmenn ikke har helt den rytmen inne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...