Mischa Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #1741 Del Skrevet 15. januar 2010 Åh crap, jeg har oversteget grensen for hvor mye penger jeg får overføre med Paypal.. 3000 dollar Det er noen tusenlapper på eBay det Så nå får jeg ikke betalt fordi kortet mitt må valideres! Dessuten ser den ikke ut til å akseptere min nyeste adresse og mitt nyeste kort som en kombinasjon. Det gikk da jeg valgte mitt nyeste kort og adressen jeg hadde i sommer.. håper jeg ikke får problemer med dette senere! Og det er freeeedag! John Mayer er gjest hos Skavlan og jeg skal ha friiii! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 15. januar 2010 #1742 Del Skrevet 15. januar 2010 Perledrøm: Mulberry Bayswater koster 6 tusen og noe i Norge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 15. januar 2010 #1743 Del Skrevet 15. januar 2010 Oida, jeg visste ikke det var en grense på sånt engang! Men det er en del penger GOD HELG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 15. januar 2010 #1744 Del Skrevet 15. januar 2010 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #1745 Del Skrevet 15. januar 2010 Trekkoppfuglen: God helg til deg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #1746 Del Skrevet 15. januar 2010 Det var jo Mulberry butikk inne på tax-free'en på Heathrow.. Lurer på hva veskene kostet der :klø: Mogi (http://mogis.se) har bestilt en Chanel Jumbo XL fra København, 20 000 SEK + + må hun betale.. Den er lekker den også da Hun har fått litt mye pes på bloggen sin da det ble kjent, det er jo ikke lenge siden hun fikk i oppgave å teste ut hvordan det var å leve på fattigdomsgrensen i en uke eller to. Hun lærte nok ikke så mye av den erfaringen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 15. januar 2010 #1747 Del Skrevet 15. januar 2010 Hei Mulberry har så mye fint! Jeg skal kjøpe en Bayswater i oak, siklet på den lenge. Enig at chanel er lekker, men dyr Har du bestemt deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #1748 Del Skrevet 15. januar 2010 Nei jeg har ikke bestemt meg Reiser til USA i sommer.. forhåpentligvis.. så er ikke sikkert jeg bestemmer meg endelig før den tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #1749 Del Skrevet 15. januar 2010 Litt kveldsshopping.. Nailtiques sett med diverse produkter How to walk in high heels: The girls guide to everything Er 20 % på en rekke merker på lookfantastic, må nok ta noen turer til i løpet av helgen Hadde egentlig tenkt meg på Lush og raske med meg noen produkter, men disse gavepakkene som man skulle få med gratis. Det så veldig lite innbydende ut når alt var pakket inn i simple plastposer. Jeg trodde man skulle få gaveeskene fra julen? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 15. januar 2010 #1750 Del Skrevet 15. januar 2010 du altså, din bokguru! du har så mange fancy bøker om ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 15. januar 2010 #1751 Del Skrevet 15. januar 2010 Enig med lekehusmor, jeg skulle gjerne sett gjennom bokhyllen hjemme hos deg Så mange morsomme bøker jeg ikke visste fantes! Og åh, Chanel Jumbo XL var nydelig..! Heldige Mogis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #1752 Del Skrevet 16. januar 2010 Jeg er svak for søte, morsomme og lekre bøker ja Er mange rosa, glamorøse bøker i hyllen min ja Mamma hadde nok blitt ganske skuffet over innholdet i bokhylla Men jeg liker at bøkene mine er fine utenpå også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #1753 Del Skrevet 16. januar 2010 Åhh i dag har bankkortet virkelig fått kjørt seg! * Sort kjole med lange ermer i blondestoff fra Mango * Gråmelert t-skjorte med paljettdekor fra Mango * Sort capri Dri-Fit treningsbukse fra Nike * Lys blå t-skjorte fra Nike * Kort tweed-jakke med puffermer fra H&M Trend * Hvit cardigan med sort/grått leopardmønster fra H&M Divided * Tvinnet perlearmbånd i sort/gull fra H&M Divided * Bluse/tunika med blomstermønster fra H&M * Hello Kitty toalettmappe * Studiosko fra Reebok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 16. januar 2010 #1754 Del Skrevet 16. januar 2010 Phuh! Herlig da Den cardiganen har jeg også! Og vhsi det er det armbåndet jeg tror det er holdt jeg på å kjøpe det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #1755 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) You have good taste dalieo! Endret 16. januar 2010 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 16. januar 2010 #1756 Del Skrevet 16. januar 2010 Haha Takk det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #1757 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Åhh, samboer sjekket regningen for kredittkortet. Og jeg skylder ca 4000 kr som gjelder alt fra måltider i London og til maling og utstyr til oppussing.. Surt Så nå blir det vel full shoppingstopp ut måneden I tillegg må husleie betales, jeg vil sette tilbake pengene jeg tok fra sparekontoen og snart er vel vår felles matkonto tom også, regner med at den trenger påfyll ganske snart... Og eBay maser om at jeg må betale for neglelakkene, mens Paypal fortsatt ikke har gitt meg noen verifiseringskode! Bahh.. hvordan skal det her gå Nei, jeg får forsøke å bruke det jeg har og unngå spontankjøp så godt jeg klarer! Kanskje det er sunt for meg.. Jeg gir meg selv totalforbud mot å kjøpe: * dusjsåper (forbud gjelder til sommeren) * bodylotion og kremer (til det er tomt, evt. sommeren) * sjampo og balsam (til det er tomt) * mascara (hvertfall 2 måneder frem i tid) * hårkurer (til det er tomt) * sminke (ut måneden) * duftlys (til det er tomt) * Av blader: kun Living Etc, InStyle og Rom123 + ett valgfritt * bøker (ut måneden) * Accessories (ut måneden) * neglelakker (ut måneden) Endret 18. januar 2010 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #1758 Del Skrevet 19. januar 2010 Endelig fikk jeg betalt for neglelakkene.. puh! Selv om paypal allerede har åpnet en case på meg, fordi jeg ikke betalte raskt nok. Hun ene selgeren er såå forståelsesfull og beklaget diverse automatiske betalingspåminnelser, mens hun andre virker rimelig irritert. Svarte bare kort "I see." da jeg sa jeg måtte verifisere paypalkontoen Håper jeg ikke får noen anmerkninger, fristen for betaling (fra Paypal sin side) var fredag.. Januar er en tøff måned, i går kom NRK-lisensen også.. Huff huslån, kredittkort, lisenser.. og matkontoen var tom! Det fant vi ut i går da vi forsøkte å betale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 19. januar 2010 #1759 Del Skrevet 19. januar 2010 Det er kjedelig når det føles ut som alt kommer på en gang, mars er sånn type måned her hos oss, så, jeg kjenner følelsen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #1760 Del Skrevet 20. januar 2010 Da var regningen for kredittkortet betalt.. Da gjenstår "bare" huslån, nrk-lisensen, månedskort og penger til mat og fellesutgifter.. Slår vel ikke feil om strømregningen også kommer Nå har jeg fått hentelapp, forhåpentligvis er det pakken fra lookfantastic som jeg bestilte i midten av desember Men for tidlig å si, har jo bestilt flere ting derfra i ettertid Og en pakke fra amazon Som var forsøkt utlevert Særlig! Lurer på hvor hardt de prøvde for å få levert den ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå