Gå til innhold

Blir vi også heldige?


jenta27

Anbefalte innlegg

Så bra at egglederne var i orden!! Må ha vært en enorm lettelse. Bare fire uker til jeg skal i ilden. Merker at jeg begynner å grue meg litt, selv om jeg er mentalt forberedt på det verste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kardemomme

Hei, innom og oppdaterer meg litt. Flott at alt sto bra til med deg da. Skal selv til utredning den 21. august. Gru-gleder meg.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kylling: Går nok bra med din utredning og! Uansett så er det bedre å vite!

Gopia: Lykke, lykke til på tirsdag på utredning!

Leiababe og Mirabella76 :klemmer:

Da er det bare 1 uke til jeg gifter meg. Spennende! :)

Jeg har tempet litt for noen måneder siden, men ikke orket i det siste. Vel for å si det sånn, så har jeg sjekket tempen 4 dager før IKM, for da vet jeg som regel om mensen er på vei eller ikke, for tempen har ALLTID sunket 4 dager før mensen kommer.

Denne månden er det noe rart, som gir meg litt håp (eller mye dessverre) :jepp:

Jeg tok tempen i går for første gang i denne syklusen, bare sånn for å se. De månedene jeg tempet, så pleide den å ligge på rundt 36,7. Jeg var på dag 20 i går. Og da var tempen jammen meg bare 36.3!!! :sjenert:

Og jeg leste jo selvsagt det jeg kom over på nettet i går, og fant noe som het "festedipp"..... og de var jo på dag 7 etter eggløsning i går.

Så i dag MÅTTE jeg bare sjekke om den var steget, og vel, den var 36,9 i morges :jepp:

Så nå har jeg stort håp...... og fallhøyden er stor. Venter mensen på bryllupsdagen vår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag gifter du deg! :bryllup:

Gratulerer så mye med bryllupsdagen! Er spent på om du testet deg i dag.. Hadde jo vært fantastisk med positiv test på bryllupsdagen. :rødme:

Håper dere får en strålende dag! Gleder meg til å høre referat.. ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mykje med overstått bryllup! :smilyblomst: :juhu: Håpar dåke hadde ein fantastisk dag!

Korleis følest det å vera gift?

No ventar eg i spenning på referat frå den store dagen + oppdatering på korleis det gjekk med testinga di. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kylling, MrsP og Mirabella76 :klemmer:

Ja da var jeg endelig blitt fru! :love:

Bryllupet var fantastisk og gikk over all forventning. Jeg stor koste meg hele dagen! :rødme:

Det føles utrolig godt å trygt å få være fru! :love:

Mensen kom 2 dager for tidlig den, så jeg fikk den 2 dager før bryllupsdagen vår. Og takk og pris for det, for da hadde jeg liksom kommet litt mer ovenpå på selve bryllupsdagen. Blir jo alltid litt lei meg når ikke noe skjer da.

Nå nyter vi å være nygifte, og lager det romantisk og koselig rundt oss. Sexlysten er på topp, så vi får se om det skjer noe snart da.

Nå vet nesten alle rundt oss at vi er prøvere, og veldig mange sier at det er stress som gjør at vi ikke blir gravide. Til og med en lege i bryllupet sa at han var overbesvist om det.

Så da får jeg vel bare prøve å finne avstressingsknappen jeg da, og ikke tenke på barn hele tiden. Bare det at det er vanskelig å ikke tenke på det da....

Men jeg og mannen har vært gjennom utredning, og ikke funnet noe verdens ting på noen av oss, så det blir vel vår tur engang også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at det ble et bra bryllup! Nyt tiden som nygift. Håper sexlysten resulterer i det dere ønsker dere mest! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å høyra at bryllupet vart ein fantastisk opplevelse! :-D Håpar du kosar deg masse som nygift! Kryssar fingrane for at spiren snart sit. :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Og gratulerer som nygift. Det er en fantastisk tid som bare måå nytes :rødme:

Kjenner dessverre til det med stress ja, og det er jammen ikke lett å finne den knappen. Si fra hvis du har noen tips på det ;)

Håper dere får en flott søndag

store :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Hei og takk tilalle dere som har holdt liv i dagboka mi! :)

I dag ble søknad om prøverør sendt. Jeg venter spent på hva som skjer videre! :)

Alle prøver av oss er som sagt normale, og det må vi være glad for.

Mens vi venter på prøverør så skal jeg begynnepå pergotime fra neste syklus av. Denne syklusen skal jeg sette en eggløsningssprøyte for å se om det gir resultat.

Så da er vi også igang! :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til!

Vi er også i gang nå. Jeg skal begynne med nesespray om en uke,og så blir det sprøyter et par uker etter det. Spennende! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...