Linnn Skrevet 11. desember 2006 #141 Skrevet 11. desember 2006 Ok, det var betryggende. Har prøvd å finne ut av dette, men ikke fått noe svar fra noen. Jeg skriver også bare inn formlene så da satser jeg på at det går fint! Takk for svar og lykke til ← Lykke til!!!
siljame Skrevet 12. desember 2006 #142 Skrevet 12. desember 2006 Ja, da var den eksamen endelig ferdig - nå gleder jeg meg bare til sensorveiledninga!
-frøya- Skrevet 12. desember 2006 #143 Skrevet 12. desember 2006 Ja, da var den eksamen endelig ferdig - nå gleder jeg meg bare til sensorveiledninga! ← Vet du når den kommer ?
kamelonen Skrevet 12. desember 2006 #144 Skrevet 12. desember 2006 Phu... Ja, deilig å være ferdig??? Ikke helt sikker jeg...Tar vel litt tid. Fikk veldig dårlig tid jeg..Hvordan var det med dere? Jeg gjorde ikke enhetsdiagrammet, for jeg fikk det bare ikke til - så jo nå at det var såre enkelt, men.. Det står at hvert spørsmål teller like mye... Betyr det at det på en måte bare ble trukket 1 feil da.. av den altså?? Hadde ikke gjort enhetsdiagrammet på en stund - og det var jo veldig dumt, for ellers tror jeg det gikk veldig bra
kamelonen Skrevet 12. desember 2006 #145 Skrevet 12. desember 2006 OG TAKK FOR HJELPEN.. Det var fint å ha denne siden å "snakke med".. Har dere vært på noen andre sider også, som kan være bra å vite til neste gang?
siljame Skrevet 12. desember 2006 #146 Skrevet 12. desember 2006 Jeg aner ikke når den kommer, kan ta en dag og det kan ta en uke.. Men den kommer nok!
-frøya- Skrevet 12. desember 2006 #147 Skrevet 12. desember 2006 Phu... Ja, deilig å være ferdig??? Ikke helt sikker jeg...Tar vel litt tid. Fikk veldig dårlig tid jeg..Hvordan var det med dere? Jeg gjorde ikke enhetsdiagrammet, for jeg fikk det bare ikke til - så jo nå at det var såre enkelt, men.. Det står at hvert spørsmål teller like mye... Betyr det at det på en måte bare ble trukket 1 feil da.. av den altså?? Hadde ikke gjort enhetsdiagrammet på en stund - og det var jo veldig dumt, for ellers tror jeg det gikk veldig bra ← Hadde nok tid,satt ikke helt ut heller.....Men er glad vi løste oppgaver her,var til stor hjelp
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå