Gå til innhold

Kan en moderator ta en titt her.


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, da er sikkert masse moderert bort. ;)

x actly.

En av dere kan jo i verste fall laste den ned før den drepes, slik at den andre av dere for lese den når vedkommende er tilbake litt senere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chantal
Trenger jeg faglig hjelp? Det er mobbere som trenger hjelp, eller heller straff.

Jeg har like stor rett til å besøke forum som andre, jeg hadde håpet at kvinneguiden var en såpass voksen plass at jeg slipper å blir kalt spade eller tapetfetisjist. ...........Jommen sa jeg smør.

Nei sorry ass. Klarer ikke ta deg seriøst. I give øpp. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der forsvandt trådstarter..

Åh, dæhven! Jeg får sikkert skylda for det her å, akkurat som når james sletta seg :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Miloine

Jeg går ut herfra igjen tror jeg.....alt er sagt fra før!

Se forøvrig min flotte signatur der gjest sier at jeg bare er ONDskapen selv :)

Endret av Miloine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det et forsøk på humor?

Hvorfor spør du?

Det er vel noe alle kunne se! Man skjønner vel at et slikt utsagn er humor. Ingen sier vel noe sånt seriøst. Det får være måte på og blande seg inn i andre sin måte og utrykke seg på.

Men siden du spør går jeg ut i fra at det kan tolkes på forkjellige måter.

Da håper jeg inderlig at det ikke er noen som ikke forstår humoren min. Hvis jeg skulle slumpe til og såre Ymer eller hans mamma (som tydligvis har store problemer med og se seg selv utenfra), så håper jeg virkelig at de kommer til og jobbe med seg selv!

Og det trengs vel ikke noe ironiflagg. Herregud, alle med litt egenskaper til og sette seg inn i andres situasjon (i dette tilfellet, humor), skjønner vel at jeg fleiper. Men det kan jo ta tid og venne seg til humoren min. Det har jeg full forståelse for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei sorry ass. Klarer ikke ta deg seriøst. I give øpp.  :ler:

Nei, for all del ikke diskutèr....det er jo tross alt bare et forum. Dersom du ikke klarer ta folk seriøst så kanskje du burde vurdere å slutte å henge på forum?

Se der ja, trådstarter har blitt jagd bort...story of my life.

Håper dere er fornøyde :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor spør du?

Det er vel  noe alle kunne se! Man skjønner vel at et slikt utsagn er humor. Ingen sier vel noe sånt seriøst. Det får være måte på og blande seg inn i andre sin måte og utrykke seg på.

Men siden du spør går jeg ut i fra at det kan tolkes på forkjellige måter.

Da håper jeg inderlig at det ikke er noen som ikke forstår humoren min. Hvis jeg skulle slumpe til og såre Ymer eller hans mamma (som tydligvis har store problemer med og se seg selv utenfra), så håper jeg virkelig at de kommer til og jobbe med seg selv!

Og det trengs vel ikke noe ironiflagg. Herregud, alle med litt egenskaper til og sette seg inn i andres situasjon (i dette tilfellet, humor), skjønner vel at jeg fleiper. Men det kan jo ta tid og venne seg til humoren min. Det har jeg full forståelse for.

Tapetfetishist! Øse! Spade! Tørkestativ! :frustrert::frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger ikke å ha humor for å være menneskekjenner - og det hjelper ikke å tenke med hormonene heller.. uff nå var jeg skikkelig fæl..

Underforstått at det er du og sønnen din som vet hva humor er og hvis noen blir såret av det så er det de som tar seg for høytidelig? Og den siste kommentaren der sier mer om deg enn noe annet... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, for all del ikke diskutèr....det er jo tross alt bare et forum. Dersom du ikke klarer ta folk seriøst så kanskje du burde vurdere å slutte å henge på forum?

Se der ja, trådstarter har blitt jagd bort...story of my life.

Håper dere er fornøyde :klappe:

Hvem gidder å diskutere sånt da? Det blir jo så dumt. :legrine:

Hvis du tar deg nær av dette er det du som ikke har noe her å gjøre. JEPP! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHAHAHA!!!!

Skulle ikke du avgårde? ;)

Hvorfor spør du?

Det er vel  noe alle kunne se! Man skjønner vel at et slikt utsagn er humor. Ingen sier vel noe sånt seriøst. Det får være måte på og blande seg inn i andre sin måte og utrykke seg på.

Men siden du spør går jeg ut i fra at det kan tolkes på forkjellige måter.

Da håper jeg inderlig at det ikke er noen som ikke forstår humoren min. Hvis jeg skulle slumpe til og såre Ymer eller hans mamma (som tydligvis har store problemer med og se seg selv utenfra), så håper jeg virkelig at de kommer til og jobbe med seg selv!

Og det trengs vel ikke noe ironiflagg. Herregud, alle med litt egenskaper til og sette seg inn i andres situasjon (i dette tilfellet, humor), skjønner vel at jeg fleiper. Men det kan jo ta tid og venne seg til humoren min. Det har jeg full forståelse for.

Jeg har ingen problemer med å se humorførsøket ditt. Ikke ble jeg såret heller. Jeg vet hvem Yme er og hva han står for - hva du måtte mene og tro utifra et par sleivete bemerkninger her inne får du stå for selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem gidder å diskutere sånt da? Det blir jo så dumt.  :legrine:

Hvis du tar deg nær av dette er det du som ikke har noe her å gjøre. JEPP! :hoppe:

Haha, så hyggelig av deg. Da er det inderlig bra at samtlige her inne gir en lang f**n i hva du syns. Jeg har like stor rett til å være her som deg. Mener du noe annet så kan du syte til moddene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes man skal tåle en del når man er på et åpent forum - er man veldig 'sart' bør man kanskje ikke frekventere slike steder. Fordi det er mange som uttaler seg ganske så frimodig, noen som prøver å være ironiske/mrsomme/kule - noen uten å mestre det helt - dvs. at alle oppfatter den egentlige meningen. Dette kan også ligge hos mottaker.

Det jeg synes er ille er at her har en bruker uttalt at vedkommende tok noe ille opp - da synes jeg det er greitat man sier fra - så strømmer det på med masse brukere og 'tøffer' seg. Mulig dette ikke er rettet mot trådstarter - men så lenge det er i denne tråden så kan det oppfattes slik. Her blir det jo antydet at man er mindre begavet hvis man ikke skjønte at Yme ikke mente det alvorlig. For alle som kjenner Yme herfra så er det kanskje tydelig - men ikke for de som ikke gjør det. Det bør jo Yme ta til seg. Nå ba han jo om unnskyldning - som ble akseptert - så da har kanskje både TS og Yme lært noe av denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk Åberg

Jeg har ikke lest svaret fra Yme i den andre tråden, men jeg kan selv huske da jeg kunne dulte borti broren min da jeg var liten, for så å si at det selvfølgelig ikke var meningen. Altså, man kan alltids slenge dritt og si at det ikke var intensjonen å mobbe. Sånn sett legger man all skyld på mottakeren, ved nærmest å si at "så dum du er som er så følsom og usikker at du tolker det på den måten".

Greit nok at noen er mer sårbare enn andre, og at man ikke alltid kan ta hensyn til det, men noen ting bør man faktisk skjønne selv at man ikke kan si. Noe ansvar må "avsenderen" faktisk ta for sine utsagn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ikke lest svaret fra Yme i den andre tråden, men jeg kan selv huske da jeg kunne dulte borti broren min da jeg var liten, for så å si at det selvfølgelig ikke var meningen. Altså, man kan alltids slenge dritt og si at det ikke var intensjonen å mobbe. Sånn sett legger man all skyld på mottakeren, ved nærmest å si at "så dum du er som er så følsom og usikker at du tolker det på den måten".

Greit nok at noen er mer sårbare enn andre, og at man ikke alltid kan ta hensyn til det, men noen ting bør man faktisk skjønne selv at man ikke kan si. Noe ansvar må "avsenderen" faktisk ta for sine utsagn.

Det har blitt nevnt en del ganger nå, så du fpr finne ut hva det var jeg sa ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg igrunnen aldri sagt... jeg mener bare at jeg overraskes innimellom når folk ikke skjønner spøker og som er så opplagte som den kommentaren som avstedkom denne lange tråden vi nå sitter i.

Poenget er at selv om man forstår at det er en spøk, kan man likevel bli såret. Og når man sier fra om dette bør man iallefall bli respektert, og ikke bli gjort narr av sånn som i denne tråden her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...