sunna Skrevet 14. mai 2007 #961 Skrevet 14. mai 2007 Fikk noen av dere spørmålet om hva dere vil jobbe med i politiet? Hva har dere lyst til?
Gjest Marie81 Skrevet 14. mai 2007 #962 Skrevet 14. mai 2007 Fikk noen av dere spørmålet om hva dere vil jobbe med i politiet? Hva har dere lyst til? ← Jeg fikk spørsmål om det på intervjuet. Det er mye jeg har lyst til å jobbe med innenfor politiet og tror jeg vil få et bedre perspektiv på hva som frister mest hvis (når) jeg begynner med utdannelsen. Men per i dag har jeg aller mest lyst å jobbe med barn/ungdom, gjerne forebyggende. Det å kunne samarbeide med ulike institusjoner - skoler, barnevernet etc. Kunne også tenkt meg å jobbe i utenlandstjenesten en periode.
sunna Skrevet 14. mai 2007 #963 Skrevet 14. mai 2007 Må si jeg har lik interesse som deg der marie.. Hadde vært spennende å vært med UN-styrker ut som politi.
thacyoon Skrevet 15. mai 2007 #964 Skrevet 15. mai 2007 (endret) Hadde vært spennende å vært med UN-styrker ut som politi. ← trukket... Endret 15. mai 2007 av thacyoon
sacred Skrevet 15. mai 2007 #965 Skrevet 15. mai 2007 Hørte rykter om at svarene blir sendt ut i neste uke allerede! Da er det bare å glede eller/og grue seg :D
thacyoon Skrevet 15. mai 2007 #966 Skrevet 15. mai 2007 (endret) Hørte rykter om at svarene blir sendt ut i neste uke allerede! Da er det bare å glede eller/og grue seg :D ← Rykte? Huff, rykter er kult - blir spennende !!! Sacred, hvor har du hørt/lest dette ryktet? Endret 15. mai 2007 av thacyoon
sacred Skrevet 15. mai 2007 #967 Skrevet 15. mai 2007 En jente/dame på nettby sa hun hadde ringt til dama på kontoret på PHS for å høre, da sa hun at de ble sendt ut neste uke Og hun lo visst godt da hun fortalte hvor mange det var som ble godt skremt da de fikk den spørreundersøkelse konvelutten i posten, hehe.
Gjest Marie81 Skrevet 15. mai 2007 #968 Skrevet 15. mai 2007 En jente/dame på nettby sa hun hadde ringt til dama på kontoret på PHS for å høre, da sa hun at de ble sendt ut neste uke Og hun lo visst godt da hun fortalte hvor mange det var som ble godt skremt da de fikk den spørreundersøkelse konvelutten i posten, hehe. ← Sommerfugler i magen nå
Reverence Skrevet 15. mai 2007 #969 Skrevet 15. mai 2007 Har dere goood følelse lengst inn / dååårlig følelse / eller rett og slett ikke en anelse??? Jeg spanderer øl på de som kommer inn hvis jeg kommer inn, nerver av ståååål.
boe Skrevet 15. mai 2007 #970 Skrevet 15. mai 2007 Hvor sikker mener vi at denne informasjonen er...? Fler har jo tidligere antydet nettopp dette med brevne kommer like etter siste opptaks uke. Men vi var vel litt usikker på når den siste uken var...? Og flere har jo tidligere nevnt første uken i juni. Juni nevnte de til meg også under intervjuet. Noen her som selv har undersøkt? Eller stoler vi på andre enn oss selv, andre enn oss som holder til her inne;) Håper jo på en måte at det kommer neste uke. Det vil jo lette litt på framtidsplanene. Lykke til alle her inne:)
boe Skrevet 15. mai 2007 #971 Skrevet 15. mai 2007 Har dere goood følelse lengst inn / dååårlig følelse / eller rett og slett ikke en anelse??? Jeg spanderer øl på de som kommer inn hvis jeg kommer inn, nerver av ståååål. ← Hvor bor du? Mulig det blir en del øl du må spante! Tror en stor prosent andel av de som holder til her inne kommer inn!!
boe Skrevet 15. mai 2007 #972 Skrevet 15. mai 2007 Vi oppdaterer hverander selv om vi ikke skulle komme inn sant;) Om vi ikke skulle komme inn i år. Informerer de på brevet om hvorfor, hva som ligger til grunn for avslaget? Eller må vi ringe? Takk!
Vihi Skrevet 15. mai 2007 #973 Skrevet 15. mai 2007 Ooo, nå er det så lenge siden jeg har vært her at jeg nesten hadde glemt passordet mitt.. Siste opptaksuke i Oslo var iallfall uke 19, boe. Jeg er nervøs, nervøs, nervøs, nervøs... Jeg har virkelig ingen aning om hvordan jeg ligger ann.. Overhodet ikke.. Det er grusomt.. Men jeg krysser nå fingrene i alle fall.. Tror nok det er en del her inne som kommer inn ja.. Håper det beste for alle sammen. Skal iallfall si fra her uansett. Vet ikke hvor mange konkurransepoeng jeg har.. Rundt 55 kanskje? I have no idea.. Men det er likegreit.. He he.. Jeg prøver alt jeg kan å ikke tenke på dette, men jeg kjenner jo strengt talt at pulsen øker med 50 slag i minuttet bare ved tanken.
Gjest Marie81 Skrevet 15. mai 2007 #974 Skrevet 15. mai 2007 Har dere goood følelse lengst inn / dååårlig følelse / eller rett og slett ikke en anelse??? Jeg spanderer øl på de som kommer inn hvis jeg kommer inn, nerver av ståååål. ← Hadde vært trivelig å møttes og hilst på folk herfra før studiestart (for klart vi kommer inn - alle sammen) :-D Sier ikke nei takk til en øl da Reverence Jeg har en god følelse - evig optimist av natur Så får jeg heller ta den kjempenedturen det blir hvis jeg ikke kommer inn i år (før jeg biter tenna sammen og vender blikket mot neste opptak). Håper disse dagene går fort, klar for svar snart nå
sacred Skrevet 15. mai 2007 #975 Skrevet 15. mai 2007 Hvor sikker mener vi at denne informasjonen er...? Fler har jo tidligere antydet nettopp dette med brevne kommer like etter siste opptaks uke. Men vi var vel litt usikker på når den siste uken var...? Og flere har jo tidligere nevnt første uken i juni. Juni nevnte de til meg også under intervjuet. Noen her som selv har undersøkt? Eller stoler vi på andre enn oss selv, andre enn oss som holder til her inne;) Håper jo på en måte at det kommer neste uke. Det vil jo lette litt på framtidsplanene. Lykke til alle her inne:) ← Siste opptak var forrige uke, ja. Og denne kvinnen hadde ringt PHS i morres og fikk beskjed om at svar blir sendt ut neste uke. Vi oppdaterer hverander selv om vi ikke skulle komme inn sant;) Om vi ikke skulle komme inn i år. Informerer de på brevet om hvorfor, hva som ligger til grunn for avslaget? Eller må vi ringe? Takk! ← Du får bare beskjed om at du ikke har fått plass, vil du ha begrunnelse må du si i fra, da får du grunnene til avslaget ditt
sunna Skrevet 16. mai 2007 #976 Skrevet 16. mai 2007 I avslagskonvolutten så står det at du ikke har kommet inn, også står det at du har mulighet til å klage evnt sende inn brev å få en begrunnelse for hvorfor akkurat du ikke kom inn. Så sender man inn et brev om hvorfor man ikke kom inn.. så får du en liste over ting de så etter når du var inne til intervju...
Gjest Marie81 Skrevet 16. mai 2007 #977 Skrevet 16. mai 2007 I avslagskonvolutten så står det at du ikke har kommet inn, også står det at du har mulighet til å klage evnt sende inn brev å få en begrunnelse for hvorfor akkurat du ikke kom inn. Så sender man inn et brev om hvorfor man ikke kom inn.. så får du en liste over ting de så etter når du var inne til intervju... ← Vi har da ingen planer om å få sånt brev i år, har vi vel ? :-D
sunna Skrevet 16. mai 2007 #978 Skrevet 16. mai 2007 Hehe.. nei håper ikke dere får det. Jeg for min del gjør meg ferdig med bachelor'n min før jeg søker igjen! Er spent på deres vegen jeg nå=)
søker 07 Skrevet 17. mai 2007 #979 Skrevet 17. mai 2007 Fler enn meg som venter i spenning på svar? Satser på at dere sier fra så snart dere vet om dere kommer inn eller ikke!
Gjest Marie81 Skrevet 17. mai 2007 #980 Skrevet 17. mai 2007 Fler enn meg som venter i spenning på svar? Satser på at dere sier fra så snart dere vet om dere kommer inn eller ikke! ← Åja! Prøver å ikke tenke på det og håper dagene frem til svar går fort. Velkommen til forumet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå