Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Copy that! :ler:

Jeg trodde jeg hadde syn som en ørn, men jeg tok visst feil.

Endret av Vihi
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Copy that!  :ler:

Jeg trodde jeg hadde syn som en ørn, men jeg tok visst feil.

Trodde jeg også, men jeg tror klorvannet tok knekken på høyreøyet mitt! :ler:

Jeg hadde nesten perfekt syn når jeg var på legesjekk før innlevering av søknaden, men til legen på tirsdag fikk jeg en heelt annen beskjed :forvirret:

Skrevet

FERDIG......................!!!!

Da var det alså gjort å ja jeg sto!!

Men vi var tyve stykker i Trondheim i dag og ni strøk! Det var jammen mange synest jeg!

Nå er det siste intervjuet i morgen, men det gleder jeg mmeg faktisk bare til!

:legrine::legrine::sjarmor:

Gjest Marie81
Skrevet

Men vi var tyve stykker i Trondheim i dag og ni strøk! Det var jammen mange synest jeg!

:legrine:  :legrine:  :sjarmor:

Nydelig !! :klappe: Bra jobba! Gratulerer så masse.

Bra du gleder deg til intervjuet - det er helt riktig innstilling :)

Er ikke noe skummelt, de vil bare finne ut hvem du er og hva du står for.

(Ni av tyve som strøk..det var mye!)

Skrevet

:legrine:  :legrine:  :sjarmor:

Hei, og lykke til i morgen LauraLine.

Ni av tyve som strøk!? Ja, det var mye...

Jeg har hørt om en bok som heter "Politiblikket" av Liv Finstad, som skal være bra lesestoff i forkant av intervjuet. Jeg var på biblioteket i Bergen i dag, men den var utleid. Har reservert den :)

Er det noen som har hørt om den, eller kanskje til og med lest den? :)

Skrevet

Gratulerer LauraLine! Og lykke til i morgen :)

Blackout, jaaa den kjøpte jeg meg i sommer. Kjempefin bok, kapittel 8 handler om opptaket og hva nemndaen ser etter og ikke ser etter :) Anbefalte den til Marie81 tidligere i høst!

Skrevet

Gratulerer LauraLine!!

Og lykke til imorgen.

Blackout: Fin bok. Har den selv. Har ikke lest den ferdig, men jeg kommer vel dit også :)

Skrevet

Takk folkens!

Ja, jeg og synest ni var mange! Men ene av dem viste slik innsats at han får trene knallhardt i to månder, så får han ny sjanse. Får ny fysisk test. Så dei lemper på kravene!

Og det var vist ni stykker som strøk her en annen dag og! Så stryk prosenten er stor her!

Skrevet

Gratulerer LauraLine, godt jobbet !!! :)

Ja, 9 av 20 som strøk var jaggu mye...

Skrevet

Gratulerer=)

Får føye meg inn i rekken i at 9 er mange. På min opptaksdag så var det ei jente som strøyk, for hun hadde ikke trent noe på benkenpress. Hun klarte ingen..

Skrevet

Jøsses! På min test dag var det fem som strøk..

Skrevet

Jøss ja!

Kanskje ikke alle er like motiverte som alle her? :trene:

Skrevet

Hei Goill

Var du også i Husebyhallen mandag?

Skrevet
Hei Goill

Var du også i Husebyhallen mandag?

Jess:) Du også?

Skrevet
Hei!

Skal lever søknad til PHS nå i desember!

Har trent og forberedt meg i hele år og håper å komme inn på

Politihøgskolen høsten 07.

Noen flere her som søker i år?

MVH Marie

(Første melding til trådstarter)

Hehehe, Marie!

Du hadde vel ikke trodd at det skulle bli SÅ god respons hva?

:)

Skrevet

Jepp Goill

Ble virkelig imponert av samholdet. Tror det var meget få som ikke klarte kravene. Hun som slet i benken var inn på legesjekk sammen med meg, og skulle bli vurdert siden hun fikk under 20p totalt.

Gjest Marie81
Skrevet
(Første melding til trådstarter)

Hehehe, Marie!

Du hadde vel ikke trodd at det skulle bli SÅ god respons hva?

:)

:ler: Nei, hadde ikke helt sett for meg det. Er jo kjempehyggelig, både med masse respons og at alle her inne kan hjelpe og støtte hverandre! Blir morro å se hvor mange sider forumet blir på når det nærmer seg begynnelsen av juni og svar... :-D

Skrevet
Jepp Goill

Ble virkelig imponert av samholdet. Tror det var meget få som ikke klarte kravene. Hun som slet i benken var inn på legesjekk sammen med meg, og skulle bli vurdert siden hun fikk under 20p totalt.

Okei:) Bra hun fikk prøve seg videre! På mandag var det kjempebra innsats, syns kanskje de favoriserte litt, muligens..

Skrevet

JAjaja benkpressteknikken begynner å komme seg .. man holder jo ikke stanga over halsen slk som jeg drev med :)

Da er MJ i afrika og jeg drar til ondskapens akse av alle ting, må trene med hijab... flott..

STÅ PÅ alle som fortsatt skal inn!?!!!!! Ellers blir det tyttebærpoliti av deg FY

Skrevet

Spesialenheten for politisaker er et norsk statlig organ som ble opprettet 1. januar 2005. Enheten erstattet de tidligere 12 særskilte etterforskningsorganene (SEFO). Spesialenheten har som oppdrag å etterforske saker hvor embets- eller tjenestemenn i politiet eller påtalemyndigheten er anmeldt for straffbare handlinger i tjenesten.

Enheten er organisert med en sentral stab på Hamar og med fem regionale ledd: Region Nord, Region Midt-Norge, Region Vest, Region Sør og Region Øst. Det er knyttet fast ansatte etterforskere til den sentrale staben og regionene. Jan Egil Presthus er spesialenhetens sjef.

Fra Wikipedia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...