Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det hørtes hvertfall litt rart ut.... men vet jo aldri! :)

Kjenner at det hadde vært godt å få vite nå ja....og helst fått positivt svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja mulig hun har kommet inn asså....men i følge PHS så er ikke resultatene klare enda, så hørtes jo litt mystisk ut! Hvem har hun fått vite dette med faddere fra???

Hei!

Har du vært i kontakt med Phs siden du vet at resultatene ikke er klare enda?

Bare nyskjerrig alså...

Skrevet

Har ringt ja.... fikk vite at det "blir ikke sendt ut før i månedsskiftet"....men det kan selvsagt være noe de sier bare for at folk skal slutte å ringe da! :) hehe...

Skrevet
Har ringt ja.... fikk vite at det "blir ikke sendt ut før i månedsskiftet"....men det kan selvsagt være noe de sier bare for at folk skal slutte å ringe da! :) hehe...

Svarte.. jeg som håpte vi skulle få beskjed denne uka her..jaja tolmodigheten vår får vi vertfall testet!

Skrevet

hehe...ja men plutselig dukker det opp noe i posten! Jeg tror nemlig at de ganske ferdig jeg asså... Tror bare ikke de vil svare på telefon enda.

Så vi får vel bare vente å se! :)

Skrevet

En jeg snakket med ringte inn for et par dager siden og da sa de at de skulle sende svarene denne uka! Så da lurer jeg litt.. Men kan hende de sier det for å få folk til å slutte å mase, haha.

Skrevet

De er sikkert passe lei av at folk ringer inn, så skjønner godt hvis de tar en liten hvit en...hehe.. :)

Men jeg ville jo helst hatt svar i går da!! :)

Skrevet

I fjor kom svarene ca 20.juni uten at det trenger å bety noe..

De kunne jo holdt oss litt oppdatere via www.phs.no, men der skjer det svært lite :)

Skrevet
I fjor kom svarene ca 20.juni uten at det trenger å bety noe..

De kunne jo holdt oss litt oppdatere via www.phs.no, men der skjer det svært lite :)

Mulig svarene kom rundt 20. juni...men noen av de var visst datert 7. juni....sier ryktene! :) hehe...

Og i fjor holdt de jo på med opptak over en uke lenger enn i år.....ikke det at det behøver bety noe heller men :)

Ja hadde de oppdatert nettsiden så hadde de trolig sluppet mange av telefonene før resultatene var klare!

Skrevet

PHS.no er egentlig veldig dårlig oppdatert ja.. Synes den kunne vært mye bedre.

Skrevet

En skrev akkurat dette på en gruppe på Nettby;

"Ikke hørt noe, men en bekjent av en bekjent fikk visst brevet før helga....

Vi skal visst ha mottatt det i løpett av denne uka i følge skolen...."

Skrevet

Ja jeg har også hørt at vi får svar før helgen.

Kan ikke helt skjønne at noen skal ha fått svar allerede men...

Gjest Gjest
Skrevet

Hrmmm... Ble veldig i tvil her nå... Har hatt så god følelse etter intervjuet, men har bare 46.2 poeng totalt.... Noen som har no tro på t snitt er senket med over ett helt poeng siden i fjor?

*sukk* Er vel bare å søke skole plass på Bjørknes gitt...

Skrevet (endret)

Tror du skal være forsiktig optimist! :) Det er hvertfall jeg, og jeg har ikke verdens beste karakterer! Må hvertfall ikke ta sorgene på forskudd...

Men går det ikke i år, så er det vel bare å prøve igjen til neste år! :)

Endret av søker 07
Gjest Gjest_reverence_*
Skrevet

Posten ankommer min postkasse 12.30 hver dag.

Selv om jeg vet dette, har jeg sett på postkassen ni ganger etter at jeg hentet den 12.30. Noen som får post tidlig på dagen?, intruks, løøøøøøøpe til nettet og fortell oss at det er post å få. Denne ventingen .. det ække særlig sunt for sjela

Gjest Gjest
Skrevet
Posten ankommer min postkasse 12.30 hver dag.

Selv om jeg vet dette, har jeg sett på postkassen ni ganger etter at jeg hentet den 12.30. Noen som får post tidlig på dagen?, intruks, løøøøøøøpe til nettet og fortell oss at det er post å få. Denne ventingen .. det ække særlig sunt for sjela

Hehe :) Skjønner akkurat hva du mener!!

Regner jo med at vi får høre det når førstemann her inne har fått svar!?!?

Skrevet

Det er jo egentlig rart å tenke på at det allerede er avgjort! det er bare selve svaret dere venter på.. :)

Skrevet
Det er jo egentlig rart å tenke på at det allerede er avgjort! det er bare selve svaret dere venter på.. :)

Irriterende! :)

Skrevet

Mye rykter nå ang. svarbrevet og når det kommer. Jeg leser også i facebook-grupper at "noen" har fått svar, også "nettby" lekker rykter...

Men, jeg stoler ikke på noen andre enn oss her i dette forumet - hehehe, men ventetiden er spennende og (litt) gøy :-)

Skrevet

Hehe ja, hvis noen her inne sier de har fått svar så tror jeg på det liksom :) Skal også si i fra så fort kjæresten får sitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...