Gå til innhold

Kamelas julenotater


kamela

Anbefalte innlegg

Gjest Tigerjente
Har bakt pepperkaker, kokosmakroner og serinakaker, og så har vi lagt sjokoladeboller med rispuff.  Poden og jeg har kost oss, men den store julegleden er borte for meg nå.

Så utrolig flink du er!!

Men, hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har vi vært ute på julehandel, så poden er nå ferdig med alle sine presanger.  Jeg er vel også egentlig ferdig med mine, hvis jeg ikke skal gå ut og kjøpe pc til poden da, det har jeg akkurat fått høre at hans stesøster får. :kjempesinna: Sinna fordi vi har vårt enige om at ungene ikke skulle få det, og nå er det greit at svigermor kjøper til sitt barnebarn.

Derfor!

Det er greit å ikke være enig lenger, med kanskje han burde tatt opp sitt endrede syn på pc til ungene (sitt barn) med meg, ikke bare skiftet mening.

Har en laaaang diskusjon på barn og familie.

Dagens lille juleting er at jeg har hentet håndklærne jeg har bestilt på Jotex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du skal kjøpe pc til poden. :)

Nevøen til min samboer fikk pc en jul (stasjonær) og et par juler etterpå fikk lillesøsteren til nevøen pc (bærbar). Fin fordeling det. :)

Bærbar pc var forresten en veldig lur ting. Har du sett litt på pcer?

Er nesten ferdig med alle julegavene jeg, har bare samboeren min igjen (ei bok jeg skal bestille). Litt rart!

Heldig du som skal fikse julegaver til de på jobben din. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

ja, jeg så det nå! Huff, det skal ikke være lett. Håper inderlig det løser seg for dere.

Håper du blir fornøyd med hånklærne fra jotex. Jeg har noen jeg også, og jeg syns de var litt tynne, men de funker ypperlig til det de skal brukes til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ihvertfall den rette veien :)

Fikk kjøpt inn mateskene på jobben i går, for et slit! Ikke alle butikker som har 20 stk av hver ting i disse dager, så jeg trålte alle butikker i nærheten for å få tak i like varer.

Det blir pc kjøp på meg også, skal ta en tur på OBS og se på den mannen har kjøpt, vet ikke om det blir den jeg ender opp med.

I dag morges fikk jeg vite at datteren min som bor utenbys er på besøk i Oslo og reiser igjen i kveld, så i dag har jeg ordnet de siste småtingene til henne.

Har kjøpt et syskrin og noe stoff, da har hun ihvertfall noe å teste med når symaskina pakkes opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var for sent ute med avlevering i går, men jobben med det er ihvertfall gjort :forvirret:

Pakket inn noen presanger på morgenen i dag, og skal ha fri etter lunch i morgen, da har jeg tenkt å se på pc til poden og kose meg litt hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser at jeg har igjen et par presanger til poden, ellers skal alt være i boks her nå. Blir vel en bok og et klesplagg, tenker jeg.

Har montert opp juletogbanen i dag, det er alltid koselig! :nissekonekyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 stk. pepperkakehus ble montert og pyntet i går. Fikk kjøpt de siste presangene til poden, genser og bok.

I dag fant jeg noen fine julekuler som jeg bare måtte ha, 1 stor og 2 små, såkalt håndmalte (?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble venninnebesøk og utveksling av julegaver i går, kjempekoselig. Og så ble det en ekstrapresang til poden, ny pysj til å ha hos pappaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Da skal jeg forsøke meg på en oppdatering av den rareste jula jeg har opplevd.

Vår julaftenfeiring 23.12. gikk som den skulle, feberen herjet i kroppen men noen paracet med jevne mellomrom gjør at ting går på et vis, men det er vel sånn med oss jenter at vi gjør det vi må gjøre uten å si så mye.

Ribba var sikkert greit nok, masse pakker under treet og alle fornøyde. Poden vissste om pc-presangen og kommenterte den ikke med et ord.

Kjøre gjestene hjem sånn ca 21.30 og da jeg kom hjem var jeg helt ferdig og kunne innrømme hvor elendig formen var. Satt under dyna litt før det var på tide å ta kvelden.

Presangene:

Poden fikk:

Av mormor:

Digitalkamera, kameraveske, Tidsvokterne (Bok)

Av svigermor:

Abarath (Bok), sjokolade

Av gamle tante:

Kr. 300,-.

Av bestekompisen:

Brødrene grimm (DVD)

Av stesøster:

King Kong (DVD)

Av mellomste søster:

gavekort bokhandel

Av storesøster:

Masse grøsserbøker, genser

Av pappaen:

Pitbull Terje (DVD), Toalettmappe, morgenkåpe, Parasittjegerne (bok)

Av oss:

Bøker: Den eldste, arkivet (Artemis fowl) opalbedraget

DVDer, 3 gensere, Eragonspill,

Hva fikk jeg til jul da?

Fotbad (elektrisk) av poden

Kjøkkenvekt, vinopptrekker, håndkrem og fotbad av datteren min.

Av svigermor fikk jeg gavekort på fotpleie + sjokolade

Av gamle tante fikk jeg 500 kroner,

Av stedatter fikk jeg fotpleieprodukter.

Av mannen min fikk jeg:

strømper

En spesiell togtur som vi skal på i slutten av januar

Parfyme

Fotpleietime

CD

Øredobber i rødt, hvitt og gult gull

Korsett (fellespresang :kline:)

Mannen fikk av meg:

2 gensere

CD boks Phil Spector

Verktøysett

Togvogn

Godlukt

Huff, har visst fortsatt litt tungt for det, kjenner jeg, sikkert noe jeg ikke kommer på nå

Endret av kamela
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Annonse

Innom for å høre om det blir liv i denne i år også?

Jeg er i JULEmodus nå! :fnise:

Har opprettet en ny for i år :)

Legger denne inn på mine innlegg.

Snart er det JUL. :nissekyss:

Legg heller til årets julenotater :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er det jeg ikke har fått med meg? :lete::trist:

Juleplanlegger 2007.

Du finner den under mine tråder, har ikke somlet meg til å lage link enda :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...