Gå til innhold

Kamelas julenotater


kamela

Anbefalte innlegg

Det ensfargede røde IKEA papiret var litt tynt, men har vært helt greit å pakke inn adventspresanger med. Har ikke revnet for meg.

Når det gjelder de " små" barna handler vi 7 fellespresanger hver, og 10 presanger til eget barn. Da blir det litt variasjon, vi tenker jo ikke likt!

Jeg er ferdig med mine 7 fellesinnkjøp, og tror jeg mangler 3 andre pakker, bl.a. til julaften. Alle adventspresangene til små barn ble pakket inn i går :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tigerjente

Så smart "pakkeløsning"!

Og det minner meg på at jeg også har lyst til å lage ristopper.

Det er noe som minner meg om før da jeg var yngre, og vi alltid lagde sånne til bursdager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagde forresten en kjempefin merkelapp på lørdag.

Skar ut en sirkel på størrelse med et krus, beholdt en liten ende ca 1 cm bred og 2 cm lang til å knyte sløyfte rundt. Markerte rundt hele sirkelen og lagde noen striper, alt med relieffpenn, knyttet sløyfe på stilken når det var tørt.

Resultatet ble en kjempefin julekule!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror også at et utklippet juletre i solv, markert med grønn penn og pyntet, kan bli et fint julekort!

Burde gi bort mange presanger i år jeg, er jo så morsomt å lage kort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juletrekortet ble også fint, men holder så langt på kulene, de er jeg så langt mest fornøyd med. Lagde en på morgenen i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom på Bohus i formiddag. Der hadde de en restekurv (kr. 1 pr stk) med fine sløyfer, gullpakker og nissesekker som blir fine til å pynte pakker med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe "juleting" i går kveld eller på morgenen i dag :grine:

Mannen min synes det er hyggelig at jeg er engasjert i jul og at det ligger julemagasiner strødd litt utover, vanligvis bare han som er engasjert i ting og lar alt flyte :kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg forsøkt noe nytt igjen!

Finèrhjerte malt med rød hobbymaling.

Små prikker med rød relieffpenn langs kantene, og god jul med trykte gullbokstaver i midten. Rød og gullfarget sløyfebånd knytes til sløyfe i hullet på toppen. Festes til treet med gullsnor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk, tror egentlig ikke det.

Sitter og blar i diverse ting som har med jul og gjøre og så må jeg bare prøve ut noe med det jeg har kjøpt inn. Ikke alle mine innkjøp er så godt planlagt akkurat, disse julegreiene i år er litt ettersom hvilke ideer jeg har fått på KG, bl.a.

Skal skrive ut listen din Tigerjente og tilpasse til meg, det gleder jeg meg til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe juleting på meg i går.

Tenker på hva slags sjokoladekalende poden skal få i år, stesøsteren pleier nemlig å få en av farmor, så da kjøper jeg en til han, selv om ingen av dem egentlig trenger 2 kalendre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en av kalenderne på Ultra i sted (tror det var smarties), kostet kr. 149,-, og det er greit nok. Tror det blir en sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I løpet av helga må mannen bli ferdig med de siste fellespresangene så jeg kan få kjøpt de tre siste som står igjen til podens kalender. Vil ikke kjøpe før han er ferdig, blir så dumt å skulle si hva han ikke kan kjøpe. Har tenkt på et julehefte ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årets første smultring fortæres nå.

En av gutta kom innom og serverte, så jeg kunne ikke si nei. Egentlig ikke så veldig glad i smultringer, men kunne ikke si nei takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk kjøpt 4 advenspresanger til i dag :)

Og så skal jeg bestille julesengetøysett på Ellos, et gratis og et til kr. 39 eller noe sånt, så blir det 2 kjempefine presanger til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sengetøysettene er bestilt!

Kjøpte en juleduk til henne her om dagen også, rød chenille på Jysk. Tror den kostet kr. 79,-.

Blir noen presanger som koster litt, men hun kommer også til å få en rull med pakkebånd, merkelapper, tyggis, taprull osv så sluttsummen blir ikke så stor likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er alle adventspresangene som er i hus så langt, pakket inn.

Mangler 2 stykker til poden, etter at mannen fikk i hus de siste som han hadde ansvar for.

Lagde noen merkelapper i går, julekuler! Må lages ferdige i dag, synes det er greit at relieffpennen får tørke så det ikke blir klin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Smart Club for å kjøpe Elisabeth Arden Green Tea bodylotion til begge jentene fra mormor, men så hadde de ikke fått inn enda. Æsj!

Hadde ikke tid til å titte etter noe særlig annet, men det begynner ihvertfall å bli mye jul der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen skal få ny aftershave til jul Aqua de Roma, den synes jeg er god ;) , tror jeg skal ønske meg ny parfyme igjen også, begynner å tynnes i skapet!

Mannen har bedt om å få ønskeliste og som alltid, han har ingen å komme med selv, men vet at jeg klarer å finne ting han trenger og ønsker seg. Ikke det at han ønsker seg ny genser, men det hender han trenger likevel :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...