Gå til innhold

Kamelas julenotater


kamela

Anbefalte innlegg

Da skal vi se hva som gjenstår her....

Vaske yttergangen og doen.

Støvsuge boden

Henge opp bilder som står i gangen

Henge opp blomsterpotte i stua

Har hatt 2 utrolig produktive og deilige dager. Synes faktisk husarbeid er moro når jeg setter i gang som dette. I dag hvar det litt puslerier igjen hjemme, og etter det var jeg ute på julegavehandel.

Begge døtrene får symaskin til jul, Lefdal hadde tilbud til 795, og jeg synes de maskinene så helt ok ut.

Så har jeg kjøpt PS 2 spill til poden, Eragon, og digitalkamera.

Til mannen har jeg fått tak i et multiverktøysett som han ønsker seg og en genser. Skal se om det blir noen toggreier til han i morgen, modelljernbane ër den store lidenskapen.

Og så fant jeg en koselig voksduk på Jysk, den ligger på kjøkkenbordet.

Så status her nå er et julepyntet hus, bare litt småtterier (og juletre :ler: ) som mangler. For meg er det adventstiden som er kosen, når pakkene er åpnet er det på en måte over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De presangene som var planlagt til mannen er nå på plass, fikk kjøpt Märklin-vogn til han i dag.

Mannen min har også fått adventskalender. Har hengt opp en julestrømpepå innsiden av soveromsdøra, og så kommer det noe nytt oppi hver dag. Så langt har han fått et julehefte, et par sokker og et nisse med bjelle til å henge på juletreet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å hjelpe på nå.

Symaskininnkjøpene på fredag gjorde liksom susen til døtrene mine, tror jeg har igjen en presang til moren min og et par stykker til poden, kommer faktisk ikke på mer i farten :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ute og juleshoppet med mannen i går ettermiddag. Kjøpte en DVD og en bok til poden. Så på pysjer, men fant ikke noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk takk :)

Joda, synes det selv også, har kost meg med alt sammen!

I går kveld lagte jeg flere merkelapper og pakket inn presanger, ligger utover hele stuebordet. Skulle forsøke meg på å legge ut bilder, men har ikke kommet så langt ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, er så koselig å pakke inn!

Jeg skal kjøpe noen julegaver i dag, så endelig får jeg mer å pakke inn. :sjarmor:

Her er hele spisestuebordet fullt av juleting. Har du fortsatt juleverksted, sier mannen i huset. :ler: Men snart ferdig. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg storkoser meg ihvertfall med det. Tror ikke noen av pakkene er likt pakket inn, varierer med farge på papir og bånd, og så langt har alle pakkene selvproduserte merkelapper.

Mannen min lurte litt på hva jeg skulle gjøre når all innpakkingen er ferdig? Blir vel masse ekstragaver da så jeg kan fortsette innpakkingen! :ler:

Fikk kjøpt 3 presanger til moren min i dag, nattkjole, pysj og genser, så da er jeg ferdig med det jeg skal til henne.

Tror jeg må lage med en liste her inne med hva jeg har kjøpt :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julegaver fra meg:

Mannen min

Multiverktøysett

Genser

Godlukt

Märklin kranvogn

Poden

Eragon PS2 spill

Den eldstste bok

Fantasybok

FantasyDVD

Lavagirl DVD

Genser

Belte

Eldste datter

Symaskin

Kosedress

Yngste datter

Symaskin

Undertøy

Moren min

Bok Odvar Nordli

Håndkrem

Nattkjole

Pysj

Genser

Venninnepresang

kalender og lys

Fra mormor har jeg kjøpt

Kamera og kameraveske til poden

Vebjørn Sand bilde til oss

Poden har kjøpt

Kosedress og kalender til ene søsteren

Kattebilde (kjemepstilig, på Skeidar) og stekepanne til andre søsteren

Kalender til mormor

Badehånklær og dype skåler til faren

EinO eksperimentsett til bestevennen

Endret av kamela
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg pakket inn noen presanger i går kveld, eneste som ikke er pakket inn nå er det til moren min, det må jeg sy navnelapper i først.

Mannen min får adventspresang hver dag. I dag var det en til meg også! En "Steninge-nalle" i juleutstyr, ordentlig søt :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg fått i oppdrag å ordne matkurver til de ansatte til jul, så da vet jeg hva neste uke starter med. Det mest interessante er jo å få gått litt ekstra i butikken i arbeidstiden, egentlig, å lage kurvene er ikke så interessant ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Program fremover:

Lørdag - - julegaver med poden

Søndag - - bake

mandag - - klassefest med poden

tirsdag

ondsag - - "juleselskap" hos min mor, ha med en av døtrene ?

torsdag - - barn borte - ingen planer

fredag - - barn borte - ingen planer

lørdag - - barn borte - ingen planer

søndag - - pynte pepperkakehus?

mandag - - mannen borte, møte venninne for overlevering av pres.?

tirsdag - - mannen borte

onsdag - - pynte juletre, poden på juleball

torsdag - - barn borte

fredag - - siste innspurt

lørdag - - julaftenfeiring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har satt i gang julebaksten i dag (i går!). Bakte julekake og krydderkake, så nå lukter det godt i hele huset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært ute på julehandel, så poden er nå ferdig med alle sine presanger. Jeg er vel også egentlig ferdig med mine, hvis jeg ikke skal gå ut og kjøpe pc til poden da, det har jeg akkurat fått høre at hans stesøster får. :kjempesinna: Sinna fordi vi har vårt enige om at ungene ikke skulle få det, og nå er det greit at svigermor kjøper til sitt barnebarn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bakt pepperkaker, kokosmakroner og serinakaker, og så har vi lagt sjokoladeboller med rispuff. Poden og jeg har kost oss, men den store julegleden er borte for meg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...