Gå til innhold

Kamelas julenotater


kamela

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da har jeg vært på IKEA og foretatt de første innkjøpene.

Rødt papir med grønne engler, rødt papir med blå engler, ensfarget rødt papir.

Papirbånd, gullbånd.

Røde julelys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PRESANGER

Mannen min

Poden

Stedatter (her må jeg bare prøve å komme med forslag)

Moren min

2 voksne døtre

Venninne

Venninnes sønn (podens kompis)

Eksmannen (hjelpe poden)

Og som regel blir jeg spurt av andre om hva poden ønsker seg, så da skal jeg gjerne ha noen forslag på lur der også.

Faren hans skal få følgende tips:

Morgenkåpe

Artemis Fowl bok

Spill til PC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk kjøpt et par adventspresanger i går.

Har tenkt å lage advendskalender til min to voksne døtre med masse fornuftige småting som de sikkert trenger. Da har jeg gitt meg selv en liten fin tilleggspresang, men mye kan jo være likt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilleggspresang.... burde vel heller skrevet jobb, surrehue!

Har sagt at jeg ønsker meg digital kjøkkenvekt til jul, så da har jeg kommet med ett ønske så langt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 adventspresanger til poden er på plass, jeg er imponert over meg selv!

Mannen så rart på meg da jeg snakket om adventspresanger i går kveld. Var vel ikke noe å skrive opp, er bare å kjøpe det :ler: Husker det fra i fjor ja, var ikke bare å kjøpe når ideene ikke var der.

Blir vel til at vi tar ansvar for noen like presanger hver, og så får vi finne på noe forskjellig til eget barn så ikke alt blir likt. Og der ligger jeg godt an!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 nye adventspresanger innkjøp!

Dinosauregg som klekkes til dinosaur i løpet av et par dager i vann (festlig sak - kjøpt i bokhandelen for kr. 29,-) og en liten remse med sukkertøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går fikk jeg hobbypakka mi, mange finer bøker og gode ideer!

Har kjøpt tykke ark til kort i dag, så nå kan jeg så smått begynne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk også en hel masse tilbud fra Damm, diverse juleting, og så kom det reklame fra Panduro med avisen i dag.

Ma bare sette meg ned og velge, vil ha så masse! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig med besøk i juledagboka ;)

Kjøpte dinosaureggene på Notabene. Har hatt et av dem i huset før, og det ble jo som en liten baby som jeg og poden sjekket flere ganger om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Hvor gammel er poden?

lurer på om min kanskje er litt for liten kanskje. Men, det hadde jo vært gøy å prøve.

*sjekker opp hvor notabene er*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poden er 11.

Tror det står noe om 3 års grense på de, er jo bare et egg som deler seg i to og en dinosaur som trekker til seg vannet og vokser. Kan jo ha det i stua hvis du ikke vil ha det på barnerommet, så kan dere glede dere sammen. Jeg var inne flere ganger om dagen og tittet jeg, synes det var litt spennende. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hentet Pandurokatalog på Strømmen i går.

Kjøpte relieffpenn med rødt glitter, ble veldig fin når det var tørt. Så nå skal jeg forsøke mine første til og fra lapper, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Tror jeg må prøve jeg.. Så får jeg tak i en bil i morgen skal jeg ut å kjøpe, er ett stykke til nærmeste Notabene.

Jeg vil også ha pandurokatalogen! De vil vist ikke sende den til meg :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde også at jeg måtte bestille, men så var de i butikken helt gratis!

Kanskje de har en forhandler nær deg også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tigerjente

Ja, de har nettopp starta opp en butikk her, men de var tom for kataloger da jeg var innom. Den nærmeste da er i sentrum, og der er jeg sjeldent. Men, jeg må jo prøve å få meg innom, siden det er snakk om panduro-katalogen liksom. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte mer relieff-farge, og har forsøkt å lage de første til/fra lappene. Poden synes ihvertfall de er fine, og har lyst til å lage, så da er det helt sikkert godkjent!

Den grønne fargen var mislykket, var mer blå, så jeg må kjøpe en ny glitrende juletregrønn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poden forsøkte på sin første merkelapp i dag morges. Syntes det var moro og hadde ideer til kort selv også, så da skal vi sette i gang :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...