Eeyore Skrevet 4. oktober 2007 #4441 Skrevet 4. oktober 2007 Rydde før vaskehjelpen kommer? :klø: Ha en fin torsdag
smile Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #4442 Skrevet 4. oktober 2007 Rydde før vaskehjelpen kommer? :klø: Ha en fin torsdag Takk det samme! Rydde ja... Så hun kan komme til på gulvet tross vippestol., lekematte, leker og litt annet småtteri som står her
Daria Skrevet 4. oktober 2007 #4443 Skrevet 4. oktober 2007 En vet aldri når det skjer noe vettu. Plutselig står det en frier på døra di på det nye market du er på nå! Du tror det? Men veien kan likevel være lang fra potensiell frier på døra til graviditet og fødsel
Vannmelon Skrevet 4. oktober 2007 #4444 Skrevet 4. oktober 2007 Høres så deilig ut med ferie! Det vil jeg på og... Og vaskehjelp? Høres ikke så dumt ut det heller!
smile Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #4445 Skrevet 4. oktober 2007 Du tror det? Men veien kan likevel være lang fra potensiell frier på døra til graviditet og fødsel Jeg understreker kan... Say no more! Høres så deilig ut med ferie! Det vil jeg på og... Og vaskehjelp? Høres ikke så dumt ut det heller! Ja ferie blit nok digg! Jeg gleder meg!!! Vaskehjelp anbefales også! ************************* Lillesmile må ha så ofte mat om natta nå... FØr sov hun mellom 6 og 9 timer den første økta og nå våkner hun etter 3-4 timer. Det er tydelig at hun trenger mer mat. Så i dag har jeg prøvd å legge henne ofte til brystet for å øke. Har ingen spesielle planer i morra heller så da kan jeg fortsette da også. Jeg vil så gjerne fortsette å fullamme. Det er så lettvindt når det fungerer!!! Hvis ikke tenker jeg å ringe helsestasjonen over helga for råd. Jeg blir så sliten av å være så "mye" våken. Jeg bør vel ikke klage sånn da for vi har vel ikke hatt nattevåk. Det er vel kanskje en 3-4 netter... I morra blir engelen vår 4 mnd. :dåne: Som tiden flyr!!!! Ellers planlegger jeg IKEA-tur om dagen. Har fått skrevet en lang liste og jeg gleder meg som en unge til å fornye littegrann. Men nå er det strikking som står på planen før jeg skal legge meg. Egen-tiden om dagen er jeg blitt ganske god på å bruke! :smile:
Daria Skrevet 5. oktober 2007 #4446 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg understreker kan... Say no more! Det var da volsomt til mas på deg da -har du lagt skumle planer de ikke vil innvie meg i? Ikea er bra -skal dit i dag :juhu: Riktignok mer praktisk enn fornyende i dag da -stikkordet er oppbevaring: Hyller, hattehylle, skostativ, skuffeseksjon -alt sånt man trenger når man får mindre plass. Og en dusjstang og forheng -hvem setter opp dusj uten å legge opp til noen form for skjerming av resten av rommet?
Frida Frosk Skrevet 5. oktober 2007 #4447 Skrevet 5. oktober 2007 Her går det også bare rundt tre timer på den første soveøkta nå. Vi har startet med litt grøt vi da, for han fortsatte jo resten av natta med å spise annehver time omtrent. Forsøkte å øke, men etter et par uker fant jeg ut at vi fikk prøve med litt fast føde. Han får så lite at det hjelper ikke stort enda, men blir vel bedre. Og sliten blir man ja. Gleder meg til jeg kan sove en hel natt igjen. Godt over 4 måneder siden sist... Ha en fin dag!
Gjest uri Skrevet 5. oktober 2007 #4451 Skrevet 5. oktober 2007 4mnd allerede!! Tiden går så alt for fort! Men dere har masse gøy i vente Vært innom å titta på de nye bildene flere ganger!! Hun er fortsatt utrolig fin :rødme: Og ser så blid og fornøyd ut atte Håper dere får en strålende helg
Catus Skrevet 6. oktober 2007 #4454 Skrevet 6. oktober 2007 Så fine de nye bildene på FB var! Hun er jo så utrolig skjønn! :rødme:
smile Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #4455 Skrevet 6. oktober 2007 Det var da volsomt til mas på deg da -har du lagt skumle planer de ikke vil innvie meg i? Ikea er bra -skal dit i dag :juhu: Riktignok mer praktisk enn fornyende i dag da -stikkordet er oppbevaring: Hyller, hattehylle, skostativ, skuffeseksjon -alt sånt man trenger når man får mindre plass. Og en dusjstang og forheng -hvem setter opp dusj uten å legge opp til noen form for skjerming av resten av rommet? Ble du fornøyd??? Hadde en del av det samme på lista jeg. Men fikk ikke plass til bokhyllen i bilen så det må jeg ta neste gang. Her går det også bare rundt tre timer på den første soveøkta nå. Vi har startet med litt grøt vi da, for han fortsatte jo resten av natta med å spise annehver time omtrent. Forsøkte å øke, men etter et par uker fant jeg ut at vi fikk prøve med litt fast føde. Han får så lite at det hjelper ikke stort enda, men blir vel bedre. Og sliten blir man ja. Gleder meg til jeg kan sove en hel natt igjen. Godt over 4 måneder siden sist... Ha en fin dag! Okei, så dere er i gang ja. Jeg burde vel begynne å prøve jeg også så hun får smaken på det. Det virker faktisk som om det hjalp å øke litt her. Så har jeg passet på å være enda flinkere med å spise jevnt og drikke masse for jeg ble litt sløv en periode.... Håper du får ei fin helg Takk det samme angelou! på Smile! :kys_2: tilbake!
smile Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #4456 Skrevet 6. oktober 2007 tilbake! 4mnd allerede!! Tiden går så alt for fort! Men dere har masse gøy i vente Vært innom å titta på de nye bildene flere ganger!! Hun er fortsatt utrolig fin :rødme: Og ser så blid og fornøyd ut atte Håper dere får en strålende helg Ja månedene flyr!!! Takk for bildeskryt! :rosasmil: Hun er veldig blid og fornøyd om dagen og smiler bare jeg ser på henne! :rødme: God helg til deg også!!! Ha en fin helg Takk det samme Eeyore! 4 måneder allerede ja. Tiden flyr! Ja hvor blir den av??? Jeg følte jeg mistet den 5. juni.... Så fine de nye bildene på FB var! Hun er jo så utrolig skjønn! :rødme: Takk! :smile: Du har så ubeskrivelig, uvirkelig mye å glede deg til Bippe!!!
smile Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #4457 Skrevet 6. oktober 2007 Ikea i dag!! Det føltes jammen godt å komme seg gjennom den butikken igjen! Jeg har vel ikke vært der siden desember eller januar tror jeg.... Men jeg var ikke akkurat god i bekkenet etter turen i dag heller. Men jeg fikk kjøpt masse da! Svidde av 2000,- og enda var det selvsagt flere ting de var utsolgt for. Typisk ikea spør du meg! Så fikk jeg ikke plass til mer heller! Bilen var helt stappa!!! Men nå gleder jeg meg til å få hjelp av mannen i morra så jeg kan fornye stua. Nå har jeg nemlig kjøpt nytt ullteppe på stua. Det ble i offwhite, ikke så praktisk men veldig fint! Så har jeg kjøpt nye pynteputer i plommefarger. Ellers masse annet småtteri som jeg skal kose meg med i morra. I kveld har jeg vært hjemme alene. Lillesmile sovnet i 20-tiden som hun pleier. Men.... VI HAR MUS PÅ KJØKKENET!!!! Hver høst plages vi av den bedritne musa!!! Så jeg åpnet skuffen vi har tørrmat i (dvs, suppeposer, gryter+++) Og de har virkelig kost seg det siste døgnet!!! I går ryddet jeg faktisk i den skuffen og så ingen ting men i dag var det skikkelig spist på de fleste poser og det lå strødd møkk utover!!! I morra skal jeg få tak i svigerfar som skal få mure igjen hullet de kommer inn gjennom. Jeg er drittlei!!! (hvis dere ikke har skjønt det! )
Gjest Joker'n Skrevet 7. oktober 2007 #4458 Skrevet 7. oktober 2007 Du hadde falt ut fra mine innlegg Annie har en fantastisk musefanger, så kanskje den burde ta seg en tur til deg og
smile Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #4459 Skrevet 7. oktober 2007 HVa går den musefangeren ut på??? :klø: Vi har katt men....
Impala Skrevet 7. oktober 2007 #4460 Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Vi har også mus i huset, men den er på loftet heldigvis, så den spiser ikke opp maten vår. Men kjedelig er det uansett, og vi vet ikke hvor de kommer inn! Ellers så høres det jo ut som dere har det kjempefint Endret 7. oktober 2007 av Impala
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå