Gjest Sille Skrevet 24. april 2007 #161 Del Skrevet 24. april 2007 Snakk om glamorøs mandag i går. Tok meg fri halve dagen, dro inn til Oslo og satt leeenge på fortauskafè med en venninne. Senere hadde vi veiledningstime på MAC i Glassmagasinet, noe som var verd hver eneste krone. Fikk masse gode tips & triks, pluss at hun sminket meg i noen farger som jeg ikke ville valgt ut selv, men som var kjempefine på :icon_smile: Lærte mye, og fikk svidd av noen lapper på make-up ja... Dagen ble avsluttet med en tur på indisk restaurant før vi vendte nesa hjemover. Trett og sliten i kroppen, men en vitamininnsprøytning likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sille Skrevet 20. mai 2007 #162 Del Skrevet 20. mai 2007 Skrivelysten har visst ikke vært til stede i det siste *kremt* Har hatt det veldig travelt, vært på kongress i utlandet, vært på den andre kanten av landet på noe familiegreier, hatt mye besøk, vært i Oslo flere dager osv. Har vært så usannsynlig godt å slappe av denne helga, selv om jeg kjenner at jeg begynner å bli skikkelig rastløs nå. Har vært så energiløs i det siste, tror det kommer mye av at all fartingen har hindret meg i å trene like strukturert som jeg pleier. Og nå er det bare så pytontungt å komme i gang igjen, at jeg kjenner jeg blir i dårlig humør bare ved tanken. Skulle egentlig på en times spinning i dag, men da klokka nærmet seg var det eneste jeg ville å bare krype under pleddet på sofaen. Så det gjorde jeg. Daff, daffere, daffest. Fikk forresten den jobben jeg snakket om for en stund siden, så nå er vi faktisk på seriøs leilighetsjakt. Skal på visning på tirsdag i noe som kan være drømmeleiligheten :-D Skal i et par banker og få en vurdering på hvor mye vi har råd til å sitte for. Spennende tider! Så om 3 mnd. bor vi ikke i denne byen mer, og jeg kan ikke si at jeg kommer til å savne det heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sille Skrevet 20. mai 2007 #163 Del Skrevet 20. mai 2007 Æsj, jeg har så lyst på den leiligheta... Har allerede innredet den i hodet mitt Skummelt, for da kan skuffelsen bli så stor. Gleder meg til visning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sille Skrevet 21. mai 2007 #164 Del Skrevet 21. mai 2007 Da skulle finansieringen være i orden etter tlf. samtale med banken Da er det bare å krysse fingrene for at boligen er bra, og at ikke budrunden går altfor høyt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 21. mai 2007 #165 Del Skrevet 21. mai 2007 Oi, så spennende med ny jobb og leilighetsjakt og alt! Gratulerer så mye med jobben, også! Håper dere får den leiligheten, da... *krysser fingrene* Hvor mange kvadrat er den på? Og hvor mange rom? Kjenner meg så godt igjen i det du skriver om å ikke komme i gang med trening igjen etter opphold. Jeg har heller ikke fått trent så mye som jeg skulle ønske de siste par ukene, og det blir ikke bedre før neste uke, heller. Erfaring tilsier at sånne avbrudd lett kan føre til laange opphold. Nei, må nok gi meg selv et solid spark i rumpa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sille Skrevet 22. mai 2007 #166 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Så hyggelig med besøk i boka, itla Nå har vi vært på visning, og det er vel ikke annet å si enn at jeg er forelska. Dønn forelska. Boligen var akkurat etter min smak, masser av sjel og atmosfære, og ekte tregulv Fine regulære rom, to terrasser med hhv. morgensol/kveldssol og "dagsol", en lekker gammel kamin, en peis, nyoppusset kjøkken med flotte hvitevarer, store vinduer, flislagt bad, direkte utgang fra soverom til terasse og, og, og, og... Hjertet mitt sier JA (sambos også, sier han), men vi må få med oss en fagmann til å sjekke litt rundt grunnmur, fundament og fukt. Hvis det ikke er avskrekkende, legger vi inn bud... Skrekkblandet fryd, dette her Endret 22. mai 2007 av Sille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sille Skrevet 22. mai 2007 #167 Del Skrevet 22. mai 2007 Oi, så spennende med ny jobb og leilighetsjakt og alt! Gratulerer så mye med jobben, også! Håper dere får den leiligheten, da... *krysser fingrene* Hvor mange kvadrat er den på? Og hvor mange rom? Kjenner meg så godt igjen i det du skriver om å ikke komme i gang med trening igjen etter opphold. Jeg har heller ikke fått trent så mye som jeg skulle ønske de siste par ukene, og det blir ikke bedre før neste uke, heller. Erfaring tilsier at sånne avbrudd lett kan føre til laange opphold. Nei, må nok gi meg selv et solid spark i rumpa... Glemte forresten å svare deg itla Er visst litt mye oppi hodet mitt akkurat nå, hehe. Takk for gratulasjonene! Leiligheta er på nesten 100 kvm. og har tre soverom. Helt perfekt for oss! Men det er jo ennå lang vei å gå før vi evt. klarer å karre den til oss, så her blir jeg glad for hvert et fingerkryss Trening? For tiden råder full unntakstilstand pga. tusen tanker i hodet og mye å gjøre, så her lettes ikke rumpen annet enn min daglige gåtur til og fra jobb. Håper å komme tilbake i vant modus snart, men jeg trenger nok også et realt spark bak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sille Skrevet 23. mai 2007 #168 Del Skrevet 23. mai 2007 Da ble ting helt snudd på hodet. Like etter at megler ringte i formiddag og fortalte at første bud på leiligheten var kommet, troppet sjefen min opp på kontoret. Sjefen hadde visst plutselig funnet ut at han stod i fare for å miste oss (meg og min kollega), og gjorde en imponerende innsats for å prøve å beholde oss. Faktisk så imponerende at både jeg og kollegaen min bestemte oss for å bli i nåværende jobb! Enden på visa ble utrolig mye bedre betingelser på jobb, både når det gjelder lønn, jobbinnhold, utvikling&utfordringer i stillingen. Får også en annen "oppgradert" tittel som tar seg bedre ut på CV'en enn den jeg har i dag. Utrolig merkelig kaosdag hvor det nærmest har kokt i topplokket, ting måtte jo avgjøres lynkjapt iom at budrunden på (drømme)leiligheta allerede var i gang... Så nå blir det ingen drømmeleilighet (ikke den vi så på i går iallfall), men en desto mer spennende og morsom jobb. Må si meg fornøyd, og magefølelsen min (som har tatt avgjørelser for meg i hele dag) forteller meg at jeg har gjort det rette. Mitt mission når sommeren er på hell blir definitivt å finne ut av hvordan man skaffer seg et nettverk i denne (halvkjedelige) byen her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 23. mai 2007 #169 Del Skrevet 23. mai 2007 Gratulerer med "oppgradert" jobb! Synd at drømmeleiligheten må gå denne gangen, men det dukker helt sikkert opp noe spennende i fremtiden også Magefølelsen er en bra ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 24. mai 2007 #170 Del Skrevet 24. mai 2007 Wow, skikkelig action! (Det var bare så søt smiley at jeg måtte bruke den... ) Gratulerer igjen - skikkelig spennende dager du har nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sille Skrevet 28. mai 2007 #171 Del Skrevet 28. mai 2007 Takker og bukker, folkens! :bukke: Det regner i bøtter og spann. I ettermiddag ble jeg så lei av å være inne at jeg hyrte på meg regntøy fra topp til tå og gikk en lang tur. Fryktelig stiv i leggene fra i går, men det gikk da på et vis. Kom hjem og var ikke fullt så uutholdelig å være sammen med lenger Har vært på telttur i helga, meg og sambo. Gikk lengre enn langt, så da vi tilslutt kom frem var jeg både sliten og sulten. Laget gulasj på primus og storkoste oss. Hadde kjøpt med et Henne, 500 g sjokolade og en rødvinsflaske i reisestørrelse så jeg hadde noe å hygge meg med mens sambo fisket. Byfolk på tur, altså! Er litt frustrert, hadde funnet det fine undertøyet på Victoria's Secret, og nå som jeg endelig skulle inn og bestille var akkurat de settene fjernet fra kolleksjonen! Er ikke det frekt, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sille Skrevet 28. mai 2007 #172 Del Skrevet 28. mai 2007 Siden det ikke ble leilighetskjøp på onsdag, skulle det bare enkel matematikk til for å skjønne at jeg hadde spart (=tjent) nesten to mill. Noe som resulterte i innkjøp av kaffemaskin og iPod. Dessuten er splitterny sykkel bestilt. Må bare le. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 28. mai 2007 #173 Del Skrevet 28. mai 2007 Hadde kjøpt med et Henne, 500 g sjokolade og en rødvinsflaske i reisestørrelse så jeg hadde noe å hygge meg med mens sambo fisket. Byfolk på tur, altså! Det hørtes ut som en telttur for meg! Siden det ikke ble leilighetskjøp på onsdag, skulle det bare enkel matematikk til for å skjønne at jeg hadde spart (=tjent) nesten to mill. Noe som resulterte i innkjøp av kaffemaskin og iPod. Dessuten er splitterny sykkel bestilt. Må bare le. Godt å høre at det er flere som bruker den logikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sille Skrevet 30. mai 2007 #174 Del Skrevet 30. mai 2007 Da har jeg nettopp meldt meg på italiensk-kurs til høsten :-D Det betyr jo at vi må en tur til Italia til neste år da, sånn at jeg får praktisert språket... Husker da jeg var i Toscana i 2002, kunne ikke se meg mett på det bølgende landskapet med vinranker og sypresser. Å se solsikkene snu seg etter sola, spise honningmelon og parmaskinke sammen med et godt glass rødvin, oppleve fantastiske byer proppet med historie og kunst, kruttsterk espresso på fortauskafè... Jo, jeg liker Italia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 31. mai 2007 #175 Del Skrevet 31. mai 2007 For nå fikk jeg ikke lyst til å dra til Italia i det hele tatt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninen Skrevet 3. juni 2007 #176 Del Skrevet 3. juni 2007 Takk for besøk i boken min Her var det jo riktig så koselig! Jeg har faktisk aldri vært i Italia jeg, men det høres utrolig flott ut der. Ellers likte jeg din beskrivelse av teltturen. Det er akkurat noe slikt jeg kunne gjort Fortsatt god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sille Skrevet 3. juni 2007 #177 Del Skrevet 3. juni 2007 Ja, Italia er herlig. Vet om ei som fyller tredve til neste år, så planen er vel å feire der nede. Ei uke i Toscana og ei uke på Amalfikysten. Akkurat nå er jeg så varm at jeg holder på å dævve. 4,5 t i solen har nærmest gitt meg heteslag, så nå måtte jeg rømme inn i skyggen. Neida, klager ikke, konstaterer bare at jeg har det varmt og at sommeren endelig er kommet :-D Laget meg en skikkelig god smoothie som litt forfriskning i varmen. Brukte frosne tropiske bær, en dæsj melonyoghurt, litt appelsinjuice og en halv banan. NAM!! Har plutselig fått tilbud om gratis NLP-kurs via jobb. Ja takk, sier jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 12. juni 2007 #178 Del Skrevet 12. juni 2007 Hei Sille! Har du overlevd hetebølgen? (Hva er NLP-kurs, forresten?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sille Skrevet 13. juni 2007 #179 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Heisann itla, og takk for at du holder litt liv i boken min Må vel bare innrømme at det har blitt lite internetting i varmen, er jo så mye bedre å være ute Men sniker meg til noen minutter KG-tid på jobb innimellom (kremt...), er jo viktig å holde seg litt oppdatert på bl.a. din dagbok :-D Jeg overlevde forsåvidt hetebølgen. Helga har stått i badingens tegn. Har nærmest følt meg som et barn igjen som har nikost meg på stranda og i vannet. Testet ut en elv på lørdag -vi snakker ISKALDT. Søndag var vi i fjorden og badet, 23,5 grader, det er jo intet annet enn imponerende i starten av juni. Kan ikke annet enn å si at disse dagene har vært utrolig flotte, med bading, soling, grilling, sitte/ligge på terrassen, kalde smoothies... :-D Nå har tempen roet seg, og jeg er på NLP-kurs. NLP er en metode som blir brukt innenfor kommunikasjon (veiledning/coaching), så nå er jeg i full gang med å lære meg nye teknikker og prinsipper. Veldig interessant. Etter kurset i dag skal vi på XXL og gå amok. Fjellutstyr, sykkelutstyr, treningsutstyr. Me like Endret 13. juni 2007 av Sille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 18. juni 2007 #180 Del Skrevet 18. juni 2007 Gjenvisitt, måtte jo se hvem du var for en Må si du har en nydelig avatar, flott dame. Har du fått handlet fjellutstyr da? Ser ut som vi har en felles interesse der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå