Gå til innhold

Bare må ha det!

Gjest Sille

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for at du informerte, Miracl3 :sjenert: Jeg har ikke hatt mulighet til å være på KG de siste par dagene.

Kos deg med Glamourbibliotekarens blog! Den er avhengighetsskapende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er adressen til Glamourbiblitekarens blog? Ble litt nysgjerrig  :sjenert: Er for øvrig selv stor fan av Abercrombie & Fitch  ;)

Sprilla, har du noen gang shoppet fra A & Fs hjemmeside? Jeg vurderer å bestille nemlig, og er usikker på størrelsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke shoppet fra nettsiden deres, men i butikkene. (Har faktisk ikke våget meg inn på nettsiden deres engang, fordi de har så mye fint ;)).

Størrelsen er ganske så små for kvinner, og store for menn. Jeg måtte gå opp en til to størrelser på det jeg kjøpte, og min kjære ned tilsvarende. Men det vil sikkert variere etter hva slags plagg du er ute etter, og hvor tettsittende de er o.s.v. Jeg kjøpte kun skjorter, gensere, og t-shorter.

Dersom du bestiller, fortell hvordan det hele går! (Jeg angrer meg grønn på at jeg ikke kjøpte et par jeans jeg så på, samt en vidunderlig luktende parfyme...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har alliert meg med en venninne jeg har som bor i USA, hun er villig til å stikke innom en av butikkene og prøve de utvalgte plaggene for meg. Vi er ca på samme størrelse. Så på den måten kan jeg kanskje safe litt.

Overdeler skulle jo være ganske greit å bestille da, jeg er straks mer skeptisk til å bestille bukser, fordi jeg må kjenne og se hvordan de sitter før jeg bestemmer meg for kjøp.

Jeg skal nok informere deg dersom jeg bestiller :)

Endret av Sille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir de neste (store) innkjøpene vaskemaskin, kjøleskap og bil etter jul. Blir nok lite egoinnkjøp nå, men vintersko og kjole til julebordet må jeg ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir de neste (store) innkjøpene vaskemaskin, kjøleskap og bil etter jul. Blir nok lite egoinnkjøp nå, men vintersko og kjole til julebordet må jeg ha.

Har du tenkt noe på hvordan kjole og vintersko du skal kjøpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tenkt noe på hvordan kjole og vintersko du skal kjøpe?

Ja, og det er ingen enkel sak. Iallfall ikke vintersko. Må visst på en ny butikkrunde snart, sist fant jeg ingen jeg likte. Og de (få) jeg likte var enten for upraktiske eller trange i leggen.

Når det gjelder kjole har jeg ikke sjekket så mye rundt enda. Men jeg vet at den skal være enkel, kul og kanskje med en søt liten detalje. Helst ikke for "fin". Vil heller sprite den opp med stilige pumps og tilbehør. Hva med deg, er julekjolen i boks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og det er ingen enkel sak. Iallfall ikke vintersko. Må visst på en ny butikkrunde snart, sist fant jeg ingen jeg likte. Og de (få) jeg likte var enten for upraktiske eller trange i leggen.

Du kan sjekke ut duoboots , de har str til alle legger :)

Når det gjelder kjole har jeg ikke sjekket så mye rundt enda. Men jeg vet at den skal være enkel, kul og kanskje med en søt liten detalje. Helst ikke for "fin". Vil heller sprite den opp med stilige pumps og tilbehør. Hva med deg, er julekjolen i boks?

Jeg skal jakte på julekjole snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg fant vinterskoene mine i helga! Men jeg måtte til det store utland for å finne et par vintersko som jeg likte.

Her er de

(Æsj, linken viser ikke bilde av skoene. Men det er vintersko nr. 599 i hvit utgave, for de som har lyst å lete)

Endret av Sille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Klær fra Abercrombie & Fitch blir ofte auksjonert bort på QXL. Jeg har aldri kjøpt noen klær derifra selv, men det slo meg når jeg så du hadde nevnt dem at jeg ofte har sett klær derfra der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

:vinke:

Klær fra Abercrombie & Fitch blir ofte auksjonert bort på QXL. Jeg har aldri kjøpt noen klær derifra selv, men det slo meg når jeg så du hadde nevnt dem at jeg ofte har sett klær derfra der. :)

Men klærne er også ofte fakes... Så vet du det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men klærne er også ofte fakes... Så vet du det!

Jepp, det er også derfor jeg er litt skeptisk til netthandel. Tror jeg må satse på venninne F i USA her :)

Nå er det meste av julegaver planlagt og/eller kjøpt.

Mine foreldre: Øystein Sunde billetter. Dessuten hjemmelaget smykke til mamma, og litt undertøy til paps.

Søster: Justin Timberlake konserbillett

Bror: Kule pysjbukser + gavekort på Norli

Sambo: Her er jeg usikker. Enten blir det ski, eller skihelg på Hafjell

Svigers: Aner ikke. Hva gir man til noen som ikke interesserer seg for noe som helst??

Div. venninner: Bare smågaver, typ smykker, vin, julepynt osv.

Lille nevø: Treleke®, evt. penger i fond?

Kollega som jeg også smykker med:Genial multioppbevaringsboks for perler. Perfekt for henne.

Ja, da tror jeg jeg har styr på gavene i år også. Sambo sørger for sine søsken, besteforeldre ol., så det slipper jeg heldigvis å tenke på.

-------

To uker til julebord. Aner ikke hva jeg skal ha på. Er heller ikke motivert for å finne noe. :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...