Gå til innhold

Hverdagen med vårt lille mirakel

IdaC

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her var det virkelig ikke mye action for tiden! Skjerpe seg, ida!!! :fy_fy:

Anyway, håper alt står bra med lille trollet og at du koser deg masse med mann og barn :klem:. Også håper jeg det går bre med nevøen din :Nikke:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke mye action i dagboken min nei :sjenert: Skal prøve å skjerpe meg Murmel :klem:

:klem: til dere alle søte jenter som er innom.

Her kommer en oppdatering fra Idaheimen:

Det skjer et eller annet hele tiden føler jeg. Enten så er vi ute, på besøk, på cafe eller har besøk. Sjelden vi har en rolig ettermiddag/kveld for oss selv, for ikke å snakke om hegene :forvirret:

Gullet vårt vokser fint og er en blid og aktiv gutt. Vi merket stooor forskjell på ham etter at vi begynte med fast føde. Sover mye bedre om nettene og er i mye bedre form om dagene. Skal se om jeg finner par bilder av ham og legge ut.

Planen for dagen var egentlig å reise til Oslo, men så kunne bestis ikke møte meg i dag så da tar jeg det en annen gang.

På mandag meldte jeg meg inn i treningssenter på nytt, og har vært flink og trent 4 dager hittil denne uken. Stod opp kl 6 i dag tidlig og fikk med meg morgenspinn før mannen dro på jobb. Det var med en herlig følelse jeg kjørte hjem igjen. Fin måte å starte dagen på :)

Murmel: det går bra med nevøen min, legene har bestemt seg for å operere ham, og operasjonen blir før mai en gang. Håper den blir etter påske da vi har planer om å reise til København og Malmø i påsken. Det gleder jeg meg til. Blir godt å komme seg litt vekk med mannen og gutten vår.

Også er vi veldig glad i å reise, og merker at det er lenge siden vi har reist sist (var jo borte i sommer, men det er leeeenge siden for oss).

Vi har bestemt oss for ikke å sende gutten vår i barnehage før neste høst. Jeg har ikke noe fast jobb, kan ta løse vakter som det passer meg, så da kommer jeg til å gjøre det. Vi har funnet ut at jeg ikke trenger å jobbe mer enn 50% for å klare oss økonomisk, og foreldrene mine og svigers er villige til å hjelpe til med barnepass. Gleder meg til å ha masse tid med ham i et år til lenger enn først antatt :)

Nå sover gullet mitt, og når han våkner skal vi på cafe med ei veninne.

Endret av IdaC
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin han er :hjerter: Og Mr T har samme body som det første bildet. Elkser de Lindex-bodyene og har kjøpt alle variantene tror jeg :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin han er :hjerter:  Og Mr T har samme body som det første bildet.  Elkser de Lindex-bodyene og har kjøpt alle variantene tror jeg :rodme:

Tusen takk for skrytet snuppa. Elsker de bodyene jeg og, har 6-7 stk i str 74 og vurderer på om jeg skal kjøpe en haug i str 80 og.

I går ble det koselig lunch med veninna mi, så kjørte jeg E til foreldrene mine noen timer. Imens fikk jeg handlet for helgen, shoppet litt selv og hentet mannen på jobben. Etter middagen slappet vi bare av og det var deilig.

E ble lagt i senga si for å se på uro og sovnet av seg selv ganske kjapt. Våknet rundt 2 tiden, og etter litt grining fikk han litt vann og sovnet igjen og sov til nærmere 6. Spiste og sov videre til 8. Det er til å leve med. Nå sitter han i vippestolen og skrvler mens pappaen hans sover :)

I dag skal vi komme oss ut en tur, mest sannsynlig til Sandvika Storsenter og en tur innom Baby Shop. Vognposen vi har til sportsdelen er mørkerød (siden vi fikk vite at det skulle bli ei jente), og jeg har lyst å kjøpe ny, blå eller beige til ham.

Nå har je en bæsjebleie å skifte så blir det frokost når mannen står opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke hvor dagene blir av :klø:

Mandag kjørte jeg gullet til foeldrene mine ganske tidlig om morgen, og jeg dro til byen. Er med på prosjektet "barnas sosiale utvikling" og hadde intervju.

Etter det ble det litt shopping og en cafetur med veninne før jeg hentet gullet og pappaen hans på jobb. På kvelden slappet vi bare av.

I går fylte svigermor år, og mannen og jeg og svigerinna og mannen hennes planla å ta svigermor og svigerfar med ut på middag i oslo. Fortalte svigerfar om planene, men svigermor visste ikke hvor vi skulle før vi var fremme på restauranten. Ble rørt over at vi tok oss tid og bryet til å gjøre noe sånt :) Hadde lang og koselig middag, og gullet vårt oppførte seg eksemplarisk. Han smilte og lo og kom med gledesskrik, enda kl ble ganske mange og han ikke hadde sovet mange timer var han bare et stort solstråle. Skjønne gullet mitt :hjerter_rundt: .

På vei hjem igjen stakk vi innom Smart Club for å hamstre Hipp sin vaniljegrøt. Det er gullet sitt favorittgrøt og de har sluttet å produsere den, det er kun Smart Club som har den igjen. Men nå har vi grøt for par mnd :)

I dag skulle jeg egentlig en tur til søs, men er så slapp og ikke helt i form så jeg valgte å sløve hjemme. Skal prøve å komme meg på trening i kveld.

I dag skal vi ha foliebakt laks til middag etter mannens ønske, han er så glad i laks at han kunne spist det minst annenhver dag.

Nå skal jeg leke litt med gullet mitt på leketeppet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! Jeg vil bare hilse på! :vinke:

Jeg har da altså fått æren av å være moderator på F-J en stund fremover. :)

Jeg har luska rundt en liten stund nå, men har nesten ikke sagt eller gjort et pip enda. (Dere oppfører dere jo så pent! :overrasket: )

Så ville bare si hei og at dere må bare sende meg PM osv. hvis det er noe som skal slettes, redigeres osv. så kommer jeg løpende for å stå til tjeneste. :bukke:

Hilsen Colargol -moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg snupp!!

Så koselig å lese her!Men gikk nok en gang glipp av bilde da.... :tristbla:

Det er fint å lese at det er flere som ikke rekker innom kg så ofte lengre..Jeg prøver å minne meg selv på det men får likevel dårlig samvittighet for alt jeg ikke får fulgt med på...Menmen!

Go :klem: til deg og den lille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

:klem: til Skytte.

Nå sover godgutten min, og mammen hans koser seg med latte og KG :)

Dagene flyr avgårde, men det er jo intet nytt. I helga var jeg på fylla (hvis det å drikke en vinflaske kan kalles det :sjenert: ), og jeg hadde så fryyyyyktelig vondt i hodet i hele går. Tydelig at jeg ikke tåler så mye lenger nei. Bestis feiret bursdagen sin, og da ble det fest på meg mens mannen satt barnevakt. Var godt å komme seg ut.

Forrige uke var gullet vårt på 6 mnd kontollen. Og vekta viste 7720 gram og han er hele 73 cm lang :overrasket: Den lengste i gruppa og hs sa at han fremdeles er lang og slank :) Og heeeelt skjønn :hjerter: Gode gutten vår :)

Ellers så har vi begynt å planlegge årets reiser :hoppe: I påsken skal vi til Malmø og København, reiser på onsdag og tilbake enten sent mandag eller tidlig tirsdag. Gleder meg til shopping :sjarmor:

Første helga i juni skal vi til Gøteborg, hotellet er allerede bestilt. Og fra 2.juli har mannen pappaperm og jeg har laaaang ferie så da skal vi pakke masse masse for vi skal reise bort i hele 6 uker. Gleder meg sinnsykt mye til den ferien! Planen er å kjøre bil nedover Europa, ta ting som dem kommer og passer oss, stoppe hvor vi og når vi vil og hovedstoppet blir 3 uker i Kroatia. Gleder meg til 3 ukers solslikking på stranda :)

Også planlegger vi en langhelg i mndskiftet sep/okt i en storby. Vi er litt usikre på hvor vi vil, men blir mest sannsynlig enten Paris eller Budapest. For å kapre billige flybilleter så kommer vi nok til å bestille turen snart, og da gjelder det å bestemme seg.

I dag skal vi ta livet med ro, fordi vi har fartet så mye forrige uke og hele helgen. Skal prøve å komme meg på trening når mannen kommer hjem. Prøvde å ha gullet i barnepass på senteret, men det gikk ikke så bra, så da må jeg trene når mannen er hjemme og kan sitte barnevakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia! :kyss:

tidl. epica her...

Godt å lese du koser deg! :klem:

Håper du får en stråååååååålende helg! :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!!

Jeg å bare svime litt av i misunnelse oer all reisingen deres*DÅN*

Sånn! Skulle gitt mye for å ha fått opplevd halvparten!!

Blir spennende å høre om alle turene!

Så fine tall fra kontrollen!Er nok bra skjønn ja!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...