Gå til innhold

Hverdagen med vårt lille mirakel


IdaC

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skytte og Cr@sh :klem:

Det virker som at solen ikke pleier å skinne lenge her i huset nei :riste:

Det her vært noen tunge dager nå. Vi fikk vite i forrige uke at nevøen min har et hjertefeil og skal bli operert like etter nytt år /snarest mulig. Det er så uvirkelig og så utrolig trist og jeg klarer ikke helt å fatte det ennå. Foreldrene hans er ganske så nedfor- forståelig nok, jeg har prøvd å være der for søs men det er ikke så lett det heller. Det er liksom ingenting jeg kan si eller gjøre som kan gjøre ting bedre.

Den feilen som er oppdaget nå går det an å rette opp uten at han for så mange alvorige men i fremtiden, men faren for at ikke alt er blitt oppdaget er stor, og det er det vi alle er redde for.

Ellers så er alt som det skal være her i huset. Gutten vår er bare skjønnere og skjønnere for hver dag, "snakker" og spreller masse, spiser og sover godt (litt dårligere på natta :forvirret: Jeg syns han vokser for hver dag som går og sjarmerer mamman og pappan sin med sitt tannløse smil :)

I dag skal jeg passe nevøen min for første gang. Siden søs jobber senvakt så blir det til at jeg passer ham bare noen få timer til pappaen hans kommer hjem fra jobb. Håper det går bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :vinke:

Så koselig å høre om dagene dine hjemme med sønn og mann. Virker som om tilværelsen virkelig er blitt lysere og at dere alle tre trives i den nye rollen som en småbarnsfamilie :hjerte:

Utrolig trist å lese om nevøen din og det den lille kroppen hans må i gjennom i nærmeste fremtid. Ikke noe gøy i det hele tatt, men godt legene i det minste fant ut av det :Nikke:

Massr gof jul til deg og dine fra meg og mine :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murmelmy: vi storkoser oss virkelig med den lille :hjerter::klem:

Skytte: :klem:

-------------------------------------------------------------

Da er den første uken som tobarnsmor over :) Søs har fri i dag så hun passer nevøen. Jeg må nok innrømme at det har vært slitsomme dager. Begge to krever sitt. Nevøen er akkurat et år eldre enn sønnen vår, dvs ganske liten han og.

Det har gått i mating, bleieskift og få dem til å sove. Men det har jo vært koselig og, to hjerteknusere :)

i dag våknet jeg av at gullet skravlet i senga si, så da tok jeg ham over til storsenga og lekte med ham. Blid som en sol, sparker, skravler og er bare fornøyd :) Ble sliten til slutt, spiste og nå sover han igjen. Skjønne gutten min :hjerter:

Nå har mammaen hans spist frokost og koser seg med kaffe og kg. Skal møte ei veninne til lunch så skal vi til foreldrene mine etter det. Mannen skal på fest i kveld, så da skal gutten min og jeg kose oss hos mormmor og morfar.. Og bli skjemt bort begge to tenker jeg :sjarmor:

Gullet fikk en sånn huske fra Fisher Price med musikk og greier fra svigers i går. Den falt veldig i smak :) Satt i den og var sååååå fornøyd. Så kjøpte mammaen og pappen hans en sånn leke som en henger på setet i bilen som han kan leke med mens vi kjører. Den er med speil, og han digger speil. Gleder meg til å teste den ut i dag.

Endret av IdaC
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gutten deres høres virkelig ut som litt av en sjarmør... De er så herlige disse små... :hjerter: Vi er superheldige..

Trist å høre om nevøen din... men det er jo godt at alt som kan gjøres nå blir gjort for at han skal bli bra! Men det er jo uansett ikke noe man ønsker å oppleve... :kose: Et det han du passer om dagen?

:klem: og god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk nå er lille gullene våre blitt hele 3 måneder. Gullet her rullet bevist for første gang i dag.

Speil er en stor hit her og! Han digger vist å se seg selv, ligger og flørter for harde livet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!

Håper dere har det bra og får ei koselig julefeiring og et herlig nytt år!

Ønsker det beste for deg og alle i din familie!

Stooor jule :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til dere alle som er innom. Jeg har rett og slett ikke hatt tid til å ta en runde og ønske dere alle god jul og godt nytt år :( Dere får ha meg unskyldt :klem:

Vi har hatt og har ennå noen fine dager. Mannen er hjemme og vi storkoser oss. I går hadde vi besøk fra morgen til sent på kvelden, fordelt på tre runder. Familien min til sen frokost/lunch, familien til mannen og et vennepar til middag og en kompis av mannen med kjæresten kom kl 21 og da koste vi oss med film, snop og litt drikke etter av gullet vårt hadde sovnet. Veldig koselig men også veldig slitomt med all matlaging.

I dag skulle vi egentlig en tur til søs på formiddag, men valgte å ha det til gode og istedenfor slappe av bare vi tre hjemme. Og det har vært digg. Gullet har sovet masse, mannen har spilt x-box og jeg har lest bok. Nå har vi tent masse lys i stuen og venter på å få besøk av to vennepar.

I år har vi luksusproblem, vi er invitert hele 4 steder til å feire nyttårsaften. Vi er en gjeng med venner, 6 vennepar som har pleid å feire sammen de siste årene. Og det går på omgang på hvem som skal ha festen, vi hadde det ifjor, og i år skal et annet par ha det i år. De bor like ved oss, så det er veldig praktisk. Men så er vi invitert til både min og mannens sin søs og en annen vennegjeng av oss. Hmm, ikke lett dette her. Tror vi ender opp med å spise middag hos min søs så drar vi til den gjengen som vi pleier å feire med. Det er det jeg har lyst til ihvertfall.

Gullet vårt blir bare skjønnere og skjønnere. Han har begynt å gi utrykk for når han vil at jeg skal ta ham mens andre holder ham, han "skravler" masse, smiler og ler, og er bare helt skjønn :hjerter: Forelsket jeg? Neida ikke i det hele tatt :)

her er noen bilder av gullet vårt, kommer til å fjerne dem igjen. Bildene er par uker gamle.

Endret av IdaC
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Hei IdaC!

Fikk ikke med meg bildene jeg heller... :sjenert:

Håper det er bra med dere, og at det nye året bringer med seg mange positive opplevelser og gleder for dere...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei jenter!

Som dere ser så er jeg nesten aldri i dagboken min lengre. Er veldig lite innom kg generelt. Blir ikke til at det blir prioritert....

MEN, her kommer en oppdatering:

Her i huset er alt helt tipp topp :) Vi storkoser oss som familie, og gutten vår er bare mer og mer sjarmerende for hver dag som går. Han har begynt å skravle masse, og begynner som regel kl 5 om morgen :forvirret: noe mamman og pappan hans ikke er så glade for. Men vi må le når vi hører ham likevel for vi syns han er så skjønn :)

Som skrevet tidligere så skulle jeg passe nevøen min, og det har jeg gjort en mnd tid nå. Ikke hver dag, ca 3-4 dager i uken, og det var mer enn nok. Han er litt sjalu på gutten vår, så det har hendt at han har vært sur og grinete fordi jeg har vært streng med ham flere ganger. To barn med et års mellomrom frister overhodet ikke, men som søs sa, det hadde nok vært annerledes dersom begge var mine barn, og det tror jeg nok på.

Uansett så har vi ikke planer om å ha dem så tett, så det går nok bra (hvis jeg ikke er gravid allerede da :overrasket: )

Helgene går til å være med mann og gutten vår og besøke venner og komme seg ut.De flyr av gårde med andre ord :(

I morgen skal besteforeldre passe på småtten så skal mannen og jeg til oslo på stand up show og middag med venner. Blir nok veldig koselig, gleder meg :)

Ellers så har jeg begynt det nye året ved å leve sunnere. Har så og si kuttet ut snop og junk mat og målet er å gå ned 10 kilo til sommeren, de kiloene som sitter igjen fra sv og de jeg fikk i julen i fjor. Nå har jeg bestemt meg og skal nok klare det.

Legger ut noen nye bilder, men kommer til å fjerne dem om ikke så lenge igjen.

Endret av IdaC
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...