Gå til innhold

Hverdagen med vårt lille mirakel


IdaC

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:grine: Jeg gikk seff glipp av bilder..........Det gjør jeg alltid :grine:

Men godt å se deg innom!Å herlig at dere har det fint og koser dere!

Hehe,ja er det ikke utrolig hvor sjarmert man kan bli av de små?Uansett hva klokka er!De er jo bare sååå gode da!

Høres ganske tøft ut å passe en så liten unge i tillegg til å ha sin egen lille å ta seg av... :klappe: til deg for det!

Ha ei knallfin uke! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir dårlig med tid til KG ja... Jeg har ikke vært innom min egen dagbok på evigheter! Er koseligere å snike i andres!

Derfor har jeg vært inne og oppdatert meg hos deg idag ;)

Håper dere får ei fin uke, og at alt er bare bra med dere!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for sønneskryt Murmel og Pasha :)

Det var virkelig tøft å passe to små unger Skytte, men nå er jeg heldigvis ferdig med det prosjektet. :klem:

Seterjenta: tusen takk for at du er innom, jeg er jo nesten aldri det selv lenger. Håper dere får en super uke dere også :klem:

Dagene flyr avgårde og vi koser osslike mye som før :)

På fredag var jeg og veide gullungen, bare for å se hvor mye han har vokst. Og vokst, ja det har har gjort. Han veide 6610 og var 67,5 cm lang på fredag. Ikke rart jeg nesten ikke får på ham bodyer i str 68 lenger.

handlet en del klær til han i str 74, før det bar hjemover for å gjøre meg i stand til kvelden. Leverte gutten hos besteforeldrene i 17 tiden så dro mannen og jeg til oslo. Tok noen drinker før stand up show, så ble det veldig sen middag på oss den kvelden. Men vi storkoste oss med venner, god mat og rød vin. Klokka ble nærmere 2 da vi hentet gutten vår, og der var han lysvåken og ventet på oss. Mammas lille dalt :hjerter: Han hadde vært bare snill, skralvet, ledd og sovnet i 21 tiden, men våknet igjen etter par timer, men det visste jeg at han kom til å gjøre, for det gjør han alltid når det ikke er jeg som legger ham for natta. En vane/uvane han har fått :forvirret:

Vi sov til nærmere 11 alle mann, og det var deilig. Lørdag gikk vi en tur, lagde middag og hadde besøk på kvelden. Søndagen var omtrent lik, bare andre folk på besøk :ler: .

I dag har mannen bursdag, og jeg har bestilt yndlingskaka hans hos bakern, så den skal vi hente etterpå. I gaven har han fått x-box og skal kjøpe litt klær til ham i dag. Nå skal jeg ha meg frokost og kose meg med gutten min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skytte x 2 :klem: , Cr@sh x 2 :klem: , Murmelmy savner deg og snuppa, lover at jeg skal bli flinkere til å besøke dagboken min og deres :klem:

Jeg har virkelig blitt dårlig til å holde meg oppdatert på kg :sjenert: Men her kommer oppdatering.

Som noen av dere kanskje har sett (les Murmelmy :) ), trodde jeg at jeg var gravid for par uker siden. NEI vi planlegger ikke nytt nurk på noen år, hvis det skjer før uplanlagt så gjør ikke det så veeeldig mye, vi blir glad for det men vil helst vente litt.

Så grunnen til at jeg trodde det var fordi magen min var kjempe oppblåst, til og med mannen komenterte det og siden jeg ikke hadde fått mensen siden fødsel så kunne jeg ikke vite om den var forsinket eller ei. Så jeg tok en test, og den var svakt positiv, og jeg tok en til og den også var svakt positiv :overrasket: Tok den da jeg var hjemme alene, og ringte til mannen og grein som bare det. Ikke pga et evt barn til, men fordi jeg rett og slett ikke orker å gå gravid nå igjen. Ringte til søs som fikk beroliget meg litt også ringte jeg til bestis som fikk beroliget meg enda litt til. For å være helt sikker tok jeg en test til dagen etterpå, av annet merke og den var veldig negativ, og senere samme dagen fikk jeg mensen. Så jeg vei rett og slett ikke hvorfor de to var positive. Vi brukte prevansjon hver eneste gang så dersom jeg hadde blitt det så hadde det blitt enda et mirakelbarn som med førstemann.

Jeg ble rimelig letta, mens mannen ble faktisk litt lei seg :overrasket: han hadde allerede begynt å glede seg han. Ja, ja det er jo ikke han som har hatt plager og smerter i 9 mnd så jeg kan jo for så vidt forstå ham.

Ellers så har vi hatt sinnsykt mye besøk i det siste og vi har fartet en god del og. Det er blitt så mye at det nesten er slitsomt. Så nå skal vi prøve å roe det ned litt. Ellers så koser vi oss like mye som før. Jeg pleier ofte å møte veninner til lunch om dagen, og om kveldene så er vi enten hjemme og slapper litt av eller så har vi besøk eller vi er i farta. Dagene flyr avgårde med andre ord.

Gullet vårt har det bra, sjarmerer mamman og pappan sin maximalt. Sover til tider dårlig om nettene, og det er det eneste slitsomme med ham. Ellers så er han en blid og fornøyd gutt, som ler masse, skravler og har bare ro i kroppen når han sover. Gode gutten min :hjerte:

I dag skal vi vaske litt hjemme, siden vi ikke var hjemme i går og fikk ikke gjort det da, så skal vi gå en tur i det fine været, før foreldrene mine kommer en bitteliten tur, og muligens et vennepar av oss i kveld. Hvis ikke de kommer så reiser vi til bestisen min i oslo (liker ikke når folk ikke kan si med sikkerhet om de kommer eller ikke :forvirret: )

Nå skal jeg få gullet til å sovne, han har nesten ikke sovet i natt, så han er rimelig trøtt nå.

:klem: til alle dere som holder liv i dagboken min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med oppdatering!!

Og en sånn herlig ticker da :legrine: Nydelig liten sjarmis!!

Godt å høre at det er flere som har testa og vært usikker.... :sjenert:

Men vi må jo bare det når ikke mensen har dukket opp.Hadde min to ganger så forsvant den!Men jeg savner den ikke så!

Bra du koser deg og er mye sosial! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...