Gå til innhold

Karambas shoppingdagbok

Karamba

Anbefalte innlegg

Nu har jag varit inne och läst för att få lite shoppinginspiration och idéer till julklappsönskningar.

Jag ska nog önska mig någon kjol eller klänning från VILA - de har fina saker :Nikke:

Och så kom jag på att jag sett en röd fin klänning på Lindex jag vill ha. :)

bra med inspriation - tack Karamba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Der var den 3. julegaven i boks! Var nettopp ute og kjøpte gave til nevøen min som bor i USA. Han er bare 7 mnd, men foreldrene ønsket seg norske eventyrbøker til han. Kjøpte en koselig bok med klassiske eventyr av H.C. Andersen. En bok de vil få glede av i mange år fremover.

I samme slengen kjøpte jeg en pocketbok av Marian Keyes, Engler i LA. Noen som har lest den? Var ferdig med En sak har minst tre sider i forrige uke, den var kjempemorsom. Må definitivt lese flere bøker av henne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var den 3. julegaven i boks! Var nettopp ute og kjøpte gave til nevøen min som bor i USA. Han er bare 7 mnd, men foreldrene ønsket seg norske eventyrbøker til han. Kjøpte en koselig bok med klassiske eventyr av H.C. Andersen. En bok de vil få glede av i mange år fremover.

I samme slengen kjøpte jeg en pocketbok av Marian Keyes, Engler i LA. Noen som har lest den? Var ferdig med En sak har minst tre sider i forrige uke, den var kjempemorsom. Må definitivt lese flere bøker av henne.  :)

Julegåvene blir nok ferdig i ein fei! Smart kjøp! H.C Andersen-eventyr er jo så koselege :) Det gir ein god følelse når ein kjøper noko som ein veit er midt i blinken :)

Marian Keyes har kjempegøyale bøker! Eg har ikkje lest Engler i LA, men tenkte kjøpa den slik at eg kan lesa den når det er rolege (*håpe*) nattevakter i jula.

Eg har også lest En sak har minst tre sider (og to bøker til), og eg diggar måten ho skriv på. Ventar også på at det skal kome fleire Shopoholiker-bøker ut på norsk..det er vel endå berre tre? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ventar også på at det skal kome fleire Shopoholiker-bøker ut på norsk..det er vel endå berre tre? :klø:

Men det er vell ikke Marian Keys som har skrevet de? Men du har rett det finnes bare tre på norsk, men de er utrolig lettleste og morsomme på engelsk også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk faktisk kjøpt 3 presanger til i går! :)

Kjøpte dvd - Beste av Eckbo til broren min og til dama hans kjøpte jeg ei bok av Marian Keyes. Vi kjøper ikke dyre presanger til hverandre siden pakken skal sendes så langt.

Kjøpte også presang til det ene søskenbarnet mitt (kjøper til 3 av dem) som er en gutt på 17 år. Endte opp med parfyme og dusjsåpe til ham, kanskje ikke så spennende men det kan byttes dersom det ikke faller i smak.

Så i dag må jeg få sendt pakken til USA. Greit å være tidlig ute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk forresten det siste plagget som har stått i rest ei stund hos H&M i går! Denne genseren. Er kjempetøff med en bluse under og midjebelte! :)

Og nå er det salg hos H&M! Hvordan skal jeg klare å holde meg borte...?! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig surt...! Heldigvis har ikke jeg bestilt noe i det siste, og selvfølgelig så er ikke det som jeg har lyst på satt ned. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn
Synes dette korsettet er så fint! Tror ikke jeg gidder å bestille det, men kanskje jeg stikker innom en H&M en av dagene og prøver det. Noen som har prøvd det på?

Nyyydelig korsett! Men jeg er litt usikker på om det (og andre korsett) ser bra ut med mine 75A :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens innkjøp ble som følgende:

-2 sett undertøy (gave til datter av venninne)

-1 lite boks med julemotiv, denne skal brukes til å putte penger på. Vi har blitt enige med dattera vår om at i stedet for å få pakke-kalender så skal hun få 25 kr dagen. Pengene som hun får hver dag må hun spare, og når det er jul kan hun kjøpe seg en stor ting som hun lenge har ønsket seg. Hun synes dette var en super-deal, det letter dessuten arbeidet endel for meg. Hun har hatt pakke-kalender de siste 2 årene, og det har blitt mye dill-dall som hun enten har rotet bort eller som har gått i stykker. Hun får også en Smarties-kalender utenom. Minsten får en Kaptein-Sabeltann kalender.

-Nisselue, skal brukes til å ha på 2-åringen vår når vi skal ta bilde til julekort :nisse:

Måtte også kjøpe Kleenex og Repsils. Er blitt så forkjøla... :tristbla: Får håpe det kommer seg til helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åå, det er så koselig og lese blad i sofa under teppe når det er mørkt!

Gleder meg til mitt blad kommer :)

"Bare" 2 uker til. Jeg leser jo hele bladet ut med en gang, og det er jo ikke gøy egentlig for da har jeg ingenting nytt og lese før om 1 mnd :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig 1. desember!! Skulle liksom inn i KGs julekalender, men jeg finner den ikke... :sjenert: Har de glemt å åpne den eller er det jeg som er litt fjern...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...