Gå til innhold

Kamelas dagbok


kamela

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så hyggelig med besøk!

Har hatt så mye å gjøre siste uka så det har blitt alt for lite tid til å surre rundt her inne, og det liker jeg dårlig :frustrert: , men nå håper jeg de siste dagene blir stille.

Igår pyntet vi treet, og nå er det bare litt mat som mangler, så er det jul. For meg er det adventstiden som er det helt store, skulle gjerne hatt igjen 2 uker for å bare nyte heimen sånn den ser ut akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Influensa på 3 dagen, men julefeiringen er gjennomfør til alles tidsfredshet.

I morgen er det legevakta.

God jul til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:troest: Så kjedelig å bli dårlig i jula. Vi har hatt den beste julaften jeg noengang har hatt! Ungene var prakteksemplariske, det samme var Sambo og svigers. HERLIG!!! :)

Håper dere hadde det fint også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Godt nytt år til meg og de som stikker innom.

Omsider begynner formen å bli bedre. Legevaktbesøket medførte ikke annet enn anbefaling om reseptfri hostesaft og febernedsettende, så da lå jeg og svettet og frøs videre. Sykmeldt i romjula, har vært helt utenfor. Og når 2. januar kom var det tid for fastlegekontoret mitt og konstatering av lungebetennelse og ny sykmelding ut den uka.

Vet ikke om jeg er klar for den store oppsummeringen enda, ihvertfall den rareste jula vi har hatt sammen og som jeg kan huske for egen del.

Får ta den store julepresangoppsummeringenen en dag, har faktisk ikke overskudd til det ennå. Synes faktisk det er krevende å sitte her og skulle formulere noe som helst......tror jeg sier mer siden, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at du har vært syk da! :troest: og vel er det enda forresten.

Sambo og jeg har hatt den beste jula ever!! Passet bra sammen med 5 års jubileet vårt.

God bedring til deg! :klem: OG godt nytt år!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig med besøk på siden min!

I dag trodde jeg at jeg var i gang med arbeidslivet igjen. Det varte i akkurat 2 timer, da var jeg så sliten at tårene rant. Så da var det bare å takke for seg og ringe legen igjen. Slapp ny legetime, sykmeldt ut uka. Har mange dager igjen av penicillinkuren, håper den tar kverken på resten av elendigheta.

Skal prøve å være litt mer oppe om dagen nå, tror ikke jeg blir frisk av bare å ligge i senga heller.

I morgen har jeg ambisjoner om å få oppdatert alt rundt jula, ihvertfall det jeg klarer å huske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sambo og jeg har hatt den beste jula ever!! Passet bra sammen med 5 års jubileet vårt.

God bedring til deg! :klem: OG godt nytt år!!

Så koselig da, vi har straks 4 års jubileum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å se deg innom!

Håper du fort blir frisk!

Hva er det slags avanserte greier du har begynt med nå da? Hvordan i alle dager skal jeg klare å komme inn med kommentarer, eller er ikke det mulig?

:klaske: Mulig jeg har litt tungt for det akkurat nå ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente
Hva er det slags avanserte greier du har begynt med nå da?  Hvordan i alle dager skal jeg klare å komme inn med kommentarer, eller er ikke det mulig?

:klaske: Mulig jeg har litt tungt for det akkurat nå ?

:ler: Er det bloggen du mener?

Bare trykk på coment under innleggene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag har jeg ryddet bort det siste av jula, og sett de første episodene av Kalde føtter som jeg kjøpte på DVD for leeenge siden. Og så har jeg forsøkt å oppdatere jula, må bare innrømme at det ikke er alt jeg husker.

Poden sitter med lekser og jeg hjelper til litt innimellom, første oppgaven hvor det skal leveres inn og fremføres noe ordentlig. Forsøker å ikke hjelpe for mye, synes sånt noe er litt morsomt, jeg!

Prøvde å se på krøniken i går, men den sovnet vi fra, begge to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har rydda ut jula i dag vi også. Er godt å få ting på plass sånn som det skal være. Selvom det ble både mørkt og tomt.

Jaja, da fikk jeg en unnskyldning til å gå på shopping... :ler:

Håper alt står bra til med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt føles tomt og rart akkurat nå, det som skulle være det helt store har på en måte blitt litt borte for meg, men er veldig glad for at det er adventstiden som er min greie, og at vi ikke pyntet huset og treet den 22.

Har vært en rar jul for mannen min også, var ikke sammen med han i stua på 4 dager, og så synes han det var så ille med alle forberedelsene som jeg hadde holdt på med før jeg ble syk som jeg ikke fikk mye glede ut av.

Har vært greit å få jula ut av huset, kjenner at det har vært mer irritasjon enn glede med de siste greiene som har vært igjen litt rundt om kring. Eneste jeg må la henge litt er gardinene, orker ikke tanken på å henge opp nye. Stuegardinene må også syes opp første, så det kan vel ta litt tid.

Må vel intensivere jakten på pc til poden også, det ble bærbar på stesøsteren, og det er også det han ønsker seg. 17 " skjerm. Har sett noen til 8.000 på Elkjøp, de har ihvertfall ikke dårligere kapasitet enn det hun fikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...