Gå til innhold

Kamelas dagbok


kamela

Anbefalte innlegg

I dag vasket og støvsuget jeg mesteparten av huset før jeg dro på jobb, og så har jeg laget pannekakerøre til dagens middag.

Mannen lager ikke røre, men han steker dem gjerne! Og så blir det tomatsuppe til.

I morgen har jeg tenkt å lage kylling og nudelgryte, det er kjempegodt!

Og på søndag tror jeg det kan bli hjemmelaget fiskegrateng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brukte lang tid hjem fra jobb i går, alltid kaos når det snør!

Men alldeles nydelig ute, skikkelig julestemning! Er det i dag også, selv om det så vidt er + grader.

Snitzel med poteter, grønnsaker til middag. Tørt, så det gidder jeg ikke kjøpe mer (jeg ville gjerne hatt det med saus).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hi hi, jeg hadde bomma på skolemøtet, det er om 14 dager :ler:

Fremmøte og retur, greit nok.

Kylling og nudelgyte, 4 p.

ca 750 g kyllingfilet

6-8 pakker nudler (knuses litt før de kokes)

3 gulrøtter

1 1/2 løk

1 purre

soyasaus, krydder

Del kyllingen i små biter. Stekes raskt i gryte. Tilsett finskårede gulrøtter, og hakket løk. La det surre litt mens nudlene kokes. Purren skjæres i tynne skiver og tilsettes kyllingen, ha opp i nudlene og la alt surre sammen et par minutter.

Håper det smaker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På morgenen i dag bakte vi sjokoladekake som et lite fellesprosjekt. Poden skal på klassefest på fredag, og hadde lyst til å ha med kake. Den så god ut, må ha på fyll i ettermiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Så godt kylling og nudelgryten så ut, den skal deffinitivt prøves. Lever med en mann som er kjempeglad i både kylling og nudler, så han blir nok glad i meg om han får dette servert ja.

:ler: og heldigvis er du ikke den eneste som bommer på møter. Heldigvis er det bedre å komme for tidlig enn for sent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ettermiddag kom poden med en lapp om at møtet var utsatt for deler av gruppen (dvs. bl.a. meg) så da tok jeg vel ikke så feil likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdagens middag var spaghetti og kjøttsaus, enkelt og greit, og godt!

I dag er det torsdag og frikveld/helg. Blir vel den siste rolig helgen før jul, tenker jeg. Har lyst til å gjøre litt julehandel nå, får se hva mannen blir med på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poden skal på klassefest i morgen, og så er det 2 bursdager neste uke. Får ut og kjøpe presanger på mandag, tenker jeg, hvis ikke jeg gir meg og lar det bli pengepresang.

Det ene bursdagen feires på Freia, det blir spennende å høre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdagens middag ble enkel, eggerøre, spekeskinke og loff.

Lagde et lite ostefat senere på kvelden, det var godt!

I dag tror jeg det blir hakkebøff til middag, så noen i kjøleskapet i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var flink og vasket over noen gulv før jeg dro på jobb idag, det er så godt å komme hjem til på en fredag ettermiddag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om et kvarter er det helg!

Hadde akkurat mannen på tråden som lurte på om Mac Donalds skulle stå for middagen i dag. Det er ok, da stikker jeg bare innom på vei hjem. Greit som en avveksling en sjelden gang.

God helg til de som måtte stikke innom :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mannen hjemme med sykt barn i dag, så det ble kaffekos og aviser på morgenen. Søndagsmiddagen vår ble hakkebøff, båndspaghetti, sjampinjong og peppersaus.

Tror poden og jeg må ut og kjøpe bursdagspresanger i dag, greit med alt som er gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandagens middag var fiskepinner, poteter og grønnsaker.

Ble ikke noe gavehandel på oss i går, ikke fristende å gå utenfordøra med det griseværet som var på ettermiddagen.

Poden slutter tidlig i morgen, så jeg har lurt på å ta en halv fridag, da kan vi dra til byen for å handle og kose oss før han skal i bursdag. Burde få unna et par julepresanger også, kunne være greit. Tenkte at han kunne invitere en kompis som bor litt unna på overnatting fra lørdag til søndag, og da blir det ikke noe handling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så inspirerende å lese om middagene dine! Får litt ideer til variasjon av mine egne middager :)

Dere får ha god handletur i dag! Jeg syntes alltid det var så koselig å handle med mamma da jeg var liten. Vi tok oss god tid, gjerne en tur på kafe også. Fint med gode barndomsminner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...