Gå til innhold

Kamelas dagbok


kamela

Anbefalte innlegg

Startet med juledagbok i går. Har ikke fått inn noen skriblerier, men det kommer!

I går kveld fikk vi levert ved, så nå er den innomhus. Godt å få det gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og nå har jeg klart å lage linkt til julenotatene mine også, imponert!

Kjøpte ny stekepanne på IKEA i dag,den gamle ble kassert i går. Godt at jeg har fått med meg noe fornuftig i tillegg til de julegreiene. Juleting skal parkeres godt bortgjemt en stund til, tror jeg, ellers vil vel mannen tro det har tørna for meg. :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Risengrynsgrøt til middag i går, godt, men blir jo sulten igjen med en gang!

I morgen har vi tatt fri for å dra på hytta og stenge den. Opp og ned på dagen, koselig med en sånn tur sammen, synes jeg.

Og i dag er det torsdag og "fridag" igjen, fri helg også :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så er det snø oppover i Østerdalen, så vi skal ut på vinterføre. Legge om til vinterdekk, og kjøre mye penere.

Får ta det som en koselig tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredagen ble en kosedag!

Avgårde før klokka 8. Smurte med niste, så vi spiste i bilen underveis og slapp å stoppe før vi var fremme. Var greie veier, men det lå snø på jorder og i veikanten mellom Elverum og Stai.

Skravlet og koste oss hele veien, 1/2 times jobb når vi kom frem, og så var det retur på samme måten. ;)

Var innom på Strømmen storsenter på vei hjem, kjøpte diverse DVD'er.

Bestilte pizza og var hjemme klokka 7.

Tidlig kvelden, deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våknet tidlig lørdag morgen (før klokka 8 er tidlig når vi er alene). Egg og bacon til frokost for første gang på lenge. Mannen har høyt kolesterol, men vi unne seg noe innimellom.

Så på en DVD, Sophie Scholls siste dager, langtekkelig!

En liten bytur. Kjøpte reker til lørdagskosen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag. Frokost på senga, aviser og en film (som også var kjedelig).

Vi er noen ordentlige latsabber, og koser oss med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag og jeg er trøtt! Alltid vanskelig å få sove søndag kveld. Støvsuget før jeg gikk på jobb i dag

I dag skal vi ha fiskekaker til middag etter at vi leste om fiskekaker i helga (tror det var A-magasinet). Var en annen standard på de omtalte, men Rema-varianten duger sikkert også. :husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som vanlig flink til å planlegge middag tidlig :klappe: Jeg er som vanlig fortsatt usikker...

Bra dere hadde en fin tur på fredag :)

Ønsker deg en flott uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal vi ha fiskekaker til middag etter at vi leste om fiskekaker i helga (tror det var A-magasinet).  Var en annen standard på de omtalte, men Rema-varianten duger sikkert også. :husarbeid:

Du leste nok om Søstrene Hagelins og Madam Bergens fiskekaker i Dagbladets Magasinet. ;) Jeg ble helt varm om (fiskekake- ;) )hjertet da jeg så de skulle begynne å importere til Oslo. Er det noe jeg savner med Bergen, så er det å kunne kjøpe seg en skikkelig god fiskekake til å gå å mumse på når man er på bytur. Jeg så de skulle komme til noen dagligvarer og utvalgte Deli de Luca, men de sa ikke noem om hvilke. Tror jeg må sende mail og spørre. Jeg vil ha sånne!! Selv om de nok kanskje ikke blir like gode som de helt nystekte du får på utsalgene i Bergen...

Engasjert i fiskekaker, jeg :sjenert::ler:

Ellers så høres det ut som du har hatt en god helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så koselig med besøk.

Joda, det var der jeg leste det, høres ut til å være skikkelige saker det der.

Og for meg som ikke kjenner til bedre, så var Remakakene ok i går (selv om de helt sikkert ikke er i nærheten av hva kjennere vil kalle fiskekaker).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk negativ respons fra mannen i går når det gjelder KG; Sitter du på de slarvesidene nå.

Godt han ikke vet at jeg har dagbok her da ;) , mine skriblerier er stort sett foretatt på jobb, og ikke noe jeg ønsker at han skal få innblikk i, det han skal ha greie på får han muntlig!

Tror neppe noen ville kjenne meg igjen her inne uansett, kontaktflaten ut i den store verden er ganske så begrenset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Surmulende mann (igjen).

Han kan godt etterape andre i huset, det som blir sagt og gjort, men det skal ikke andre gjøre. I dette tilfellet har poden etterapt han i telefonen til en kompis.

Er det jeg som er rar som mener at dette er likt for store og små, handler for meg om respekt, ikke om du er 11 eller 45! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Båndspaghetti og kjøttsaus til middag i går, lurer på hva det blir i dag?

Vente å se, er bare jeg som planlegger middager, mannen kjøper stor sett på impuls. Han er hjemme med sykt barn i dag, så kanskje det blir noe spennende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyttirakkern for et vær!

Torsdag og alenedag igjen. Har forslått at vi holder oss på soverommet etter middag idag, lunt og koselig, og slipper å se på regnet ;)

Hentet Pandurokatalog på Strømmen i går, masse fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tigerjente

Min kjære sier også at jeg sitter på sladresidene. Men jeg tror han liker det, for han får spille så masse han bare vil, om jeg får sitte her å putle i fred!

*innom å hilser på*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet hos oss er at hans hobby er å se på bilder av sine greier på nett, så her er det litt kamp om tilgangen til pc'n :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hver vår, så vi slipper det problemet :) Heldigvis, for han har sine egne forum å tusle rundt i.

God helg!

Endret av Ninen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Vi også har hver vår. Det var en av de første tingene han sa, at siden jeg også satt så mye på pcen, så måtte nok han ta med seg sin inn hit.

Også fant vi tilfeldigvis et genialt pcbord på brukthallen på søppeldynga når vi var der, og da ble det plass til oss begge på samme sted også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...