Gå til innhold

Kamelas dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jaja, da fikk jeg en unnskyldning til å gå på shopping... :ler:

Håper alt står bra til med deg.

Du har vel vært og kjøpt masse grønne planter og noen nye lekre puter du da, er det ikke det vil skal ifølge reklamen :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag har jeg vært en liten tur i butikken, og så har jeg vært på legekontoret og hentet sykmeldingen min. Kjentes ikke så ille ut, må forsøke å komme meg i gang de dagene som er igjen av sykmeldinga, blir jo så lei av å ligge i senga.

Ute snør det, bare en måned for sent... tiddelibom

Skrevet
Du har vel vært og kjøpt masse grønne planter og noen nye lekre puter du da, er det ikke det vil skal ifølge reklamen :ler:

Tror ikke jeg skal ha flere planter faktisk, og puter... nei, vi har nok med dem vi har. Men noen nye telysholdere og lamper må vi ha. Har ny stue og vi trenger mere her enn vi hadde i den gamle. Denne er mye større.

Skrevet (endret)

Alltid moRsomt med noe nytt, særlig når du har fått bedre plass. Jeg er genial og pakker ned noe som står i hyllene før jul, og så er det ikke alt som kommer opp etterpå, og da trenger /har jeg plass til noen småting her og der :ler:

Fredagen var det taco og stille og fredlig,

lørdagen var det hjemmestekt hamburger - min favoritt når mannen lager middag, og i dag lagde jeg

pasta med skinke og ostesaus.

har hatt frihelg og tatt livet helt med ro, tror at jeg er klar for arbeidslivet i morgen, men helt 100 % sikker er jeg faktiskt ikke, har jo ikke foretatt meg noe særlig på mange uker.

Lørdagen hadde vi en halvtime inne på et kjøpesenter, og det var passe for meg, men det var jo hyggelig å være ute sammen med mannen igjen, har ikke foretatt oss noe utenfor huset på leeenge (før jul).

Endret av kamela
Skrevet

Fikk noen prøvesvar fra legen i går, har alvorlig d vitamin mangel, 29 mot normalt 50-150, så nå skal det spises trankapsler og kalsium til den store gullmedaljen. I går var siste dag med penicillinkuren, så da er det jo bare å dytte i seg mengder med andre piller istedenfor, skjønner jeg.

Kanskje jeg skal begynne med noen timer i solarium også, det er jo litt deilig, og en sunn for for inntak av D-vitaminer i begreset mengde.

Skrevet

I går var det 4 år siden vi traff hverandre :hoppe: Jeg både fikk og ga bort blomster!

Tok det veldig pent på jobben i går, og når klokka var 3 lurte sjefen på om jeg skulle ta det litt pent og dra hjem, så jeg ikke ble for sliten. Jo takk, skjønner at han skal på ferie neste uke og er avhengig av at jeg er på plass, mer enn det ligger det nok ikke i den omtanken.

Ta tar jeg 2 x 2 tranpiller om dagen, og 2 x 800 mg kalsium, og så spiser jeg litt makrell i tomat, håper det hjelper!

Skrevet

Gå hjem og kos deg med mannen du!

• 2 uker senere...
Skrevet

Her var det ikke store aktiviteten om dagen. Har lvært itt over 2 uker på jobb etter at jeg var syk, og først nå synes jeg det begynner å bli greit igjen. Har vært fryktelig sliten og ikke hatt ork til noe som helst.

Lørdagen var mannen og jeg på togtur i indre Østfold og ned til Halden, det var en av julepresangene mine. Kjempekoselig å sitte på tog og bare titte ut av vinduet og småprate. Ble selvfølgelig kjøpt inn noen togvogner også da, greit å ha :ler:

På jobben skal jeg i gang med nytt regnskapssystem, og først i dag har jeg kommet ordentlig i gang, så dette kan bli spennende, ligger bare en måned etter med det meste. Har jobbet hardt i dag, og synes jeg fortjente en liten avkobling her inne.

Skrevet

:vinke:

Ikke noe moro å være syk. :kose:

Får du noe ekstra vitamin-sprøyer eller noe? Jeg manglet B12-vitaminer, og tok noen sprøyter. Ble som ny! ;)

Ha en flott uke!

Skrevet
Lørdagen var mannen og jeg på togtur i indre Østfold og ned til Halden, det var en av julepresangene mine.  Kjempekoselig å sitte på tog og bare titte ut av vinduet og småprate.  Ble selvfølgelig kjøpt inn noen togvogner også da, greit å ha :ler:

Først: Togtur i Østfold som julegave????? :overrasket: Håper aldri jeg får en sånn gave! :ler:

Og det neste, KJØPT INN TOGVOGNER????? :overrasket:

Skrevet
:vinke:

Får du noe ekstra vitamin-sprøyer eller noe?

Har fått resept på noen tabletter som jeg skal ta i dobbel dose fremover, og så tar jeg tranpiller. Skal sjekkes på nytt om 3 måneder, og ta har jeg bestemt meg for at ting skal være i orden igjen. :ler:

Skrevet
Først: Togtur i Østfold som julegave????? :overrasket: Håper aldri jeg får en sånn gave! :ler:

Og det neste, KJØPT INN TOGVOGNER?????  :overrasket:

Er ikke veldig godt kjent nedover der, så jeg koste meg med utsikten fra vinduet, jeg!. Det morsomme (ok, skjønner at du ikke ser noe som helt morsomt med indre Østfold :ler: ) var når vi trodde vi hadde kommet til Sarpsborg og ikke skjønte hvorfor alle gikk ut. Tuslet ut vi også og så oss litt rundt. Etter et kvarter gikk lyset opp, vi var i Halden!

Mannen min har modelljernbane som en av sine store lidenskaper, så denne turen var i anledning lansering av nye vogner. Så det var nok bare små vogner i skala 1:87 til å kjøre i stua med.

Skrevet

Åhhh, så deilig å være litt igang igjen her inne, det trives jeg med!

I går var det risengrynsgrøt til middag.

Etterpå var poden og jeg på kino og så på Eragon. Poden har stooor interesse for fantasybøker og hadde selvfølgelig lest boka på 800 sider eller noe sånt, og jeg stakkars, finnes ikke interessert.

Men det var jo koselig med en tur ut da :)

I går var det kjempetravelt på jobb, hadde det nest høyeste antall telefoner inn siden vi fikk nytt telefonsystem i fjor sommer.

Og siden jeg har droppet lunsjen 3 dager denne uken skal jeg gå hjem klokka halv tre i dag :hoppe:

Skrevet

Gryterett til middag i går, jeg var tidlig hjemme og lagde den!

Ble ekstra lang kveld siden jeg var hjemme en time før, og det var deilig!

Så på Uro, ikke så fryktelig imponerende.

I dag har jeg bedt om nytt tilbud på bilforsikring og forsikring på meg selv. Tror det kommer til å bli ca 1000 kroner billigere i året enn det jeg har i dag, og det er ikke å forakte.

Skrevet

Middager:

Fredag: Biffkarbonader fra Nordfjord (ikke mye å rope hurra for)

Lørdag: Pannekaker og tomatsuppe

Søndag: Hjemmelaget pizza

Og da er snart denne helgen passert. Fikk forsikringspapirene i går, gjør alt klart til bytte av selskap, og så går jeg fra 2 forfallsdatoer til 1, så slipper jeg den utgiften før sommerferien og rett over jul, nå kommer det bare sammen med alle andre regninger i februar/mars, og det er like greit :ler:

Stille og rolig helg, enkelt og greit.

Skrevet

Tydligvis litt sløv om dagen:

Mandag: stekt fiskepudding med revne gulrøtter og poteter

Tirsdag: Spaghetti med kjøttsaus

Onsdag: Kokte og stekte pølser med brød/lompe (Tømme fryseren ;) )

Torsdag: Kjøttpudding med ertestuing.

Har vært en stille og behagelig uke på hjemmefronten, på onsdag var alle sammen og så på siste Olsenbandefilmen, det var kjempebra!

Skrevet

Sliter med det nye regnskapssystemet på jobben. Blir sittende alt for lenge om gangen, og i går kveld var høyre armen ordentlig vond. Våknet flere ganger i løpet av natta også. Får ta det opp med legen, skal dit neste uke på kontroll etter lungebetennelsen.

Kjøpte 3 flotte tulipanbunter i lunsjen, gleder meg til å få dem på bordet når jeg kommer hjem!

God helg til deg som måtte titte innom :smilyblomst:

Skrevet

God helg Kamela!! :) Søndag er det morsdag! :hoppe::blomst:

Skrevet

Lenge siden sist jeg var innom deg. Hadde ikke fått med meg at du var syk... Godt du har blitt bedre alt!

Forresten: Hvis du blir sliten i armen på grunn av musebruk, så går det fint å avlaste med å bruke venstre. Det er ikke så vanskelig og man kommer egentlig fort inn i det. Det har hjulpet meg, hvertfall :)

God helg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...