Gjest gjesta Skrevet 27. september 2006 #1 Skrevet 27. september 2006 Ja, jenter, liker vi best en penis som har litt shar-pei-look eller foretrekker vi chihuahua-looken??
Gjest gjesta Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 :icon_question: ← Sharpei-look = penis som har all hud og derfor kan minne om den rasen Chihuahua-looken= de som er omskåret og har like fremtredende hode som hunderasen chihuhua
Labomba_83 Skrevet 27. september 2006 #4 Skrevet 27. september 2006 Har bare sett 1 omskåret penis in real life, ufrivillig i 5 sek! Såhhe, men jeg tror jeg liker best ikke omskjært (ut ifra bilder)
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2006 #5 Skrevet 27. september 2006 Ja, jenter, liker vi best en penis som har litt shar-pei-look eller foretrekker vi chihuahua-looken?? ← Du spør om erfaringer med en omskåret. Har bare en og den fungerer godt. Altså gode erfaringer :-)
Gjest Norwegian Blue Skrevet 27. september 2006 #6 Skrevet 27. september 2006 Har heller aldri "møtt" en omskåret penis, det er jo ikke så vanlig her i Norge. Men utifra bilder og min tankegang foretrekker jeg foreløpig uomskåret.
Gjest gjesta Skrevet 27. september 2006 #7 Skrevet 27. september 2006 Jeg er en av de heldige som har fått erfart begge deler hos samme gutt. Og jeg kjenner han ennå bedre nå ved penetrering enn det jeg gjorde før så for meg har sexen blitt hakket bedre etter omskjæringa. Og han er også kjempefornøyd!!! E så gøtt!!!
Labomba_83 Skrevet 27. september 2006 #8 Skrevet 27. september 2006 Woow det er ikke ofte man kan det ;P Og det blir jo en bra måte, kan sammenligne bedre da
Gjest gjesta Skrevet 27. september 2006 #9 Skrevet 27. september 2006 Woow det er ikke ofte man kan det ;P Og det blir jo en bra måte, kan sammenligne bedre da ←
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2006 #10 Skrevet 27. september 2006 En omskjært penis er uten tvil best!
Gjest Gjest_Qwerty_* Skrevet 27. september 2006 #11 Skrevet 27. september 2006 En omskjært penis er uten tvil best! ← Lyst til å fortelle hvorfor, kanskje?
Tereza Skrevet 27. september 2006 #12 Skrevet 27. september 2006 Jeg liker egentlig best sharpei-lokken, jeg. Kanskje fordi det er den jeg er mets vant til, og dermed får mest ut av, for å si det slik? Men rent estetisk synes jeg nok chihuahua'en vinner. Fine koder. Hehe.
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2006 #13 Skrevet 27. september 2006 Lyst til å fortelle hvorfor, kanskje?(( Ok, liker en omskjært penis best fordi: - ser penere ut - virker renere - menn med omskjært penis greier ofte å holde ut litt lenger ann menn med intakt forhud (MEN er selvsagt ikke helt objektiv da, siden min samboer er omskjært, og jeg har det fantastisk i sengen sammen med han....i forhold til tidligere kjærester. Men det er selvsagt ikke bare fordi han er omskjært). Når det er sagt: Synes en erigert penis er FLOTT uansett jeg da
Gjest gjesta Skrevet 27. september 2006 #14 Skrevet 27. september 2006 Når det er sagt: Synes en erigert penis er FLOTT uansett jeg da ←
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2006 #15 Skrevet 28. september 2006 Jeg har hatt sex med en muslim, så jeg regner med at han er omskåret. Så ikke etter. Men han var flink og holdt ut lenge. Hva er forskjellen egentlig, utenom utseende? Det føles jo ikke annerledes selv om litt hud er borte for min del.
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2006 #16 Skrevet 28. september 2006 Nå har jeg aldri prøvd med en penis som er omskåret, så hva forsjellen vil være i praksis aner jeg ikke. Men sånt rent utseendemessig synes jeg begge deler er pent i erigert tilstand, men omskåret er penere i sslpp, da den ikke ser ut som en kinnene på en liten,engelsk bulldog. 1
Gjest gjesta Skrevet 28. september 2006 #17 Skrevet 28. september 2006 Hodet er aldri bak huden så det kjennes så godt hele tia :-D Men det er bare min erfaring da
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2006 #18 Skrevet 28. september 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=-1...cumcision&hl=en Kos dere. Penis er ei heller renere når den er omskjært, så lenge man vasker seg minst en gang i uka. Pluss at menn mister ca 70% av følelsen i penishodet etter den har blitt omskjært, jeg ville ikke ofret det kun så jeg kunne vart litt linger.
*Tessa* Skrevet 28. september 2006 #19 Skrevet 28. september 2006 Pluss at menn mister ca 70% av følelsen i penishodet etter den har blitt omskjært, jeg ville ikke ofret det kun så jeg kunne vart litt linger. ← Jeg kjenner en mann som så og si aldri kommer, etter å ha blitt omskåret grunnet medisinske grunner. Ganske ille.
Gjest Tanita Skrevet 28. september 2006 #20 Skrevet 28. september 2006 Lyst til å fortelle hvorfor, kanskje?(( Ok, liker en omskjært penis best fordi: - ser penere ut - virker renere - menn med omskjært penis greier ofte å holde ut litt lenger ann menn med intakt forhud ←
Fremhevede innlegg