Nilma Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #7601 Del Skrevet 12. mai 2009 Ja! Fjernganding! Du har kontakter på begge sider, skjønner jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjodor D. Skrevet 12. mai 2009 #7602 Del Skrevet 12. mai 2009 Nilma: Dagens middag var rett og slett svært god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #7603 Del Skrevet 12. mai 2009 Så bra! Jeg blir alltid så glad når egne favoritter faller i smak hos andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjodor D. Skrevet 12. mai 2009 #7604 Del Skrevet 12. mai 2009 Gud, du skulle hørt oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 12. mai 2009 #7605 Del Skrevet 12. mai 2009 Er humøret bedre nå? Jeg slenger meg forresten gjerne med på kaldkvelingsdugnaden, det er et par som har fått meg rødglødende innvendig i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #7606 Del Skrevet 13. mai 2009 The more, the merrier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #7607 Del Skrevet 13. mai 2009 Nøyaktig hvor lei er det mulig å bli? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 13. mai 2009 #7608 Del Skrevet 13. mai 2009 Nøyaktig hvor lei er det mulig å bli? Jo, det kan jeg fortelle deg. Jævlig lei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 13. mai 2009 #7609 Del Skrevet 13. mai 2009 Ja! Fjernganding! Du har kontakter på begge sider, skjønner jeg? Det fins en smurf i oss alle, om vi tar av ytterskallet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #7610 Del Skrevet 14. mai 2009 Jo, det kan jeg fortelle deg. Jævlig lei Det ante meg, ja. Det fins en smurf i oss alle, om vi tar av ytterskallet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #7611 Del Skrevet 14. mai 2009 Dessuten har jeg fått tæring. Eller svineinfluensa. I hvert fall en grusomt irriterende hoste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 14. mai 2009 #7612 Del Skrevet 14. mai 2009 Dessuten har jeg fått tæring. Eller svineinfluensa. I hvert fall en grusomt irriterende hoste. Drikk Cognac. Ikke at den virker mot slikt, men både godt og morsomt når man er syk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #7613 Del Skrevet 14. mai 2009 Drikk Cognac. Ikke at den virker mot slikt, men både godt og morsomt når man er syk Jeg ser for meg at jeg i så fall kan komme til å levere ganske interessante rapporter i løpet av dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 14. mai 2009 #7614 Del Skrevet 14. mai 2009 Dumme forkjølelse, du er sikkert cybersmittet av Fresi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #7615 Del Skrevet 14. mai 2009 Fresi! Neida. Det pussige er at jeg er i fin form ellers, jeg bare hoster og holder på å utvikle en heftig whiskyrøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 14. mai 2009 #7616 Del Skrevet 14. mai 2009 Da er det ikke jeg som har smittet deg, jeg har nemlig vært i urdårlig form nesten en uke. Men uten sexy whiskystemme. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 14. mai 2009 #7617 Del Skrevet 14. mai 2009 God bedring, Nilma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 14. mai 2009 #7618 Del Skrevet 14. mai 2009 God bedring her også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #7619 Del Skrevet 15. mai 2009 Takk for god bedring-ønsker! Formen er som sagt slett ikke så verst, jeg bare irriterer meg over ekkel hoste. D.v.s., i går kveld følte jeg meg temmelig uggen, men det var nok like mye på grunn av lang og litt slitsom dag. Siden jeg følte meg litt småtufs vurderte jeg å forenkle middagsplanene, men jeg gjennomførte som planlagt, og det er jeg veldig glad for. Jeg har som tidligere nevnt lenge hatt lyst til å prøve søtpotet med røkt paprika, så jeg har spekulert litt over hva som kunne være godt til. Kylling er jo såpass mildt at det er greit å eksperimentere med, fant jeg ut, videre laget jeg aioli og en grønn salat med sherryeddik- og valnøttvinaigrette (i tillegg til at det er favorittdressingen min uansett tenkte jeg at sherryeddik sammen med den røkte paprikaen gjorde det hele litt spanskinspirert). Jeg kom på at jeg hadde en avglemt paprika i kjøleskapet, som jeg kunne grille og ha i salaten. Og det ble så godt! Sødme og røksmak fra potetene, skarp aioli og vinaigrette for å skjære gjennom den litt emne smaken av potetene, saftig kylling og god salat som ble litt mer interessant med grillet paprika i. Jeg synes det er så morsomt når en rett jeg har spekulert ut viser seg å funke minst like godt i virkeligheten som i hodet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 15. mai 2009 #7620 Del Skrevet 15. mai 2009 Skal vi se: har omtrent alt som trengs for å herme etter middagen din, trenger bare kylling og salat. Jeg tror det blir Nilmasøtpotetsalat til middag en av dagene i helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå