Gå til innhold

Nevrotiske notater

Nilma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er trøtt, lei og har hodepine. :sukk: Heldigvis er det kun kort tid til det er ferie. :)

Ferie? Skal dere til London eller noe annet spennende igjen? Vi har forresten begynt å snakke om en langhelg i sommer. Det gikk ikke i fjor, men i år tror jeg vi skal få til en liten tur til London. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal til Vestlandet for å være en uke med svigerfamilien, og bare slappe av og kose oss - deilig! :)

Håper dere får til London-tur, salsera - det er jo byen sin, det! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica

Ferieheldige! Snart er det imidlertid ferie her også. Jeg skal også ha en hel uke. Luksus. :hjerte:

Kg-tanter. :fnise: Kg-tanter, kaklehøner, kg-høner, kakletanter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferieheldige! Snart er det imidlertid ferie her også. Jeg skal også ha en hel uke. Luksus. :hjerte:
Skal dere noe sted?

Kg-tanter. :fnise: Kg-tanter, kaklehøner, kg-høner, kakletanter.
:nigo:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drar dere alt i morgen? Jeg trodde du satt og gledet deg til helgen. Jeg håper dere får en flott tur, men samtidg er jeg litt trist fordi det da ikke blir noen matdagbok å lese i. :(

Ludovie og Eurydike, det begynner å bli på tide med dagbok!

Endret av salsera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signeres med to streker under svaret. :nigo:

Så deilig med ferie, Nilma! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elastica
Skal dere noe sted?

:nigo:

Vi skal til fjells. Jeg skal være der hele uka med ungene, mannen skal jobbe noen dager i midten. Det er praktisk med kort vei opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drar dere alt i morgen? Jeg trodde du satt og gledet deg til helgen. Jeg håper dere får en flott tur, men samtidg er jeg litt trist fordi det da ikke blir noen matdagbok å lese i. :(
Din egen, da? :fnise: Jeg likte i hvert fall tortillabakeskildringen veldig godt.

:jepp: Ellers er dere selvsagt hjertelig velkommen til å holde fortet her til jeg er tilbake.

Signeres med to streker under svaret. :nigo:

Så deilig med ferie, Nilma! :)

Ferie blir deilig, og jeg er til og med så sær at jeg gleder meg til å treffe svigers. :nigo:

Vi skal til fjells. Jeg skal være der hele uka med ungene, mannen skal jobbe noen dager i midten. Det er praktisk med kort vei opp.
Høres ut som en bra plan!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Eurydike
Vel, jeg må opp i 5-tiden (:sprettoy:), så jeg burde strengt tatt legge meg nå, men det er jo så kjedelig. :Hehe:

:haar:

Da er det like greit å gå rundt. :filer:

:fnise:

Jeg har egentlig en travel dag selv i morgen, og må helst starte tidlig... *kremt*

Lang reisevei, da kanskje - får du sovet litt underveis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din egen, da? :fnise: Jeg likte i hvert fall tortillabakeskildringen veldig godt.

:jepp: Ellers er dere selvsagt hjertelig velkommen til å holde fortet her til jeg er tilbake.

Ferie blir deilig, og jeg er til og med så sær at jeg gleder meg til å treffe svigers. :nigo:

Høres ut som en bra plan!

:fnise: Jeg er blitt litt hektet. Jeg hadde lyst til å bake flere da jeg kom hjem. Men når meksikaneren spør hvordan det gikk, tror jeg at jeg muligens skal pynte bittelitt på historen og bare fortelle del 1. Han kjenner meg mest som en seriøs person, så jeg må passe ryktet mitt litt.

Men det er mer liv her inne hos deg. :)

Vel, jeg må opp i 5-tiden (:sprettoy:), så jeg burde strengt tatt legge meg nå, men det er jo så kjedelig. :Hehe:

Jeg har egentlig en travel dag selv i morgen, og må helst starte tidlig... *kremt*

Jeg håper for deres del at dere skal fly og ikke kjøre. :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå rundt var ikke så dumt. :mrgreen: Det er vel ikke helt usannsynlig at jeg sovner på flyet, kjenner jeg meg rett. :sjenert:

:fnise: Jeg er blitt litt hektet. Jeg hadde lyst til å bake flere da jeg kom hjem. Men når meksikaneren spør hvordan det gikk, tror jeg at jeg muligens skal pynte bittelitt på historen og bare fortelle del 1. Han kjenner meg mest som en seriøs person, så jeg må passe ryktet mitt litt.

Jeg håper for deres del at dere skal fly og ikke kjøre. :troest:
Vi skal definitivt fly, ja.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...