Gå til innhold

Nevrotiske notater

Nilma

Anbefalte innlegg

Hallo! :kaffekopp:

Jeg har et spørsmål her. Jeg bakte hvete/mais tortillas i går og har nå noen deigkuler til overs i kjøleskapet. Tror dere at de kan egne seg til italienske piadinas? Har så lyst på til brunch... :)

Endret av onyx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror jeg har utviklet langt fremskreden lakenskrekk; i kveld er jeg attpåtil trøtt, men jeg har ikke lyst til å legge meg. :forvirret: Dessuten er jo A-mannen våken fremdeles, så det er jo litt pinlig å legge seg først. Jeg har et rykte å ta vare på, må vite. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjokk: Vi kan vel si at det ikke var akkurat dét som var hensikten med knipsingen. :sjarmor:

Nei, ikke i lys av den romantiske aftenen de nettopp har hatt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tilbake fra bursdagsselskap. *kakekvalm* Alt det søte har gjort meg middagssulten, men jeg glemte å ta fiskebollene vi skulle ha i suppe opp fra fryseren i går, så jeg tenker å lage en rask carbonara. Kanskje ikke heeelt tingen etter masse kake, men det var det vi hadde ingredienser til i kjøleskapet. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike

Carbonara er jo godt, det - særlig når det er litt surt og kaldt og vinter.

Jeg er også kvalm akkurat nå - men av pizzaoverdose. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Carbonara er jo godt, det - særlig når det er litt surt og kaldt og vinter.

Jeg er også kvalm akkurat nå - men av pizzaoverdose. :lur:

Carbonara er veldig godt, men kanskje ikke det som frister mest etter kakeselskap. :eeeh: Men det smakte faktiske veldig godt!

Hvordan gikk det med kakebakingen din og hvilken kake bakte du da?
Kakebakingen gikk bra, og resultatet så ut til å falle i smak blant gjestene. :) Det var en saftig sjokoladekake, litt browniesaktig, som vi spiste med is og lime- og vaniljemarinert fruktsalat til. Etter å ha spist den i går og bursdagskake i dag, kjenner jeg ikke at jeg har lyst på kake på en stund, så jeg har akkurat frosset restene. :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...