Fakse Skrevet 3. desember 2008 #5521 Del Skrevet 3. desember 2008 Nå har vi akkurat spist denne til middag, den så så god ut da du postet linken for en tid tilbake. Har du rukket å teste den enda? Jeg har nemlig masse hasselnøttsaus til overs, og lurer på om du har ideer på hva den ellers kan passe sammen med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 3. desember 2008 #5522 Del Skrevet 3. desember 2008 Sausen kan du bruke som en "nøttepesto" til pasta. Det er veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 3. desember 2008 #5523 Del Skrevet 3. desember 2008 Og jeg som har hatt en tørr flekk på kinnet i flere dager! :dåne: Har du ikke tenkt på at det skyldes graviditet før nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 3. desember 2008 #5524 Del Skrevet 3. desember 2008 Sausen kan du bruke som en "nøttepesto" til pasta. Det er veldig godt. Spennende tips, det skal jeg teste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 3. desember 2008 #5525 Del Skrevet 3. desember 2008 Spennende tips, det skal jeg teste Jeg bruker "nøttepesto" som vanlig pesto. Rører den inn i varm pasta, helst tagliatelle, og bruker f.eks. grillet kyllingfilet og ovnsbakt cherrytomat som tilbehør. Jeg vil tro at den kan være en spennende topping på bruschetta sammen med parmesan, manchego eller lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 3. desember 2008 #5526 Del Skrevet 3. desember 2008 Nå skal jeg svømme! At du tør! Tenk om du er gravid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 3. desember 2008 #5527 Del Skrevet 3. desember 2008 At du tør! Tenk om du er gravid! For da er det som alle vet livsfarlig å svømme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 3. desember 2008 #5528 Del Skrevet 3. desember 2008 For da er det som alle vet livsfarlig å svømme. Ja, tenke på krampe og bakterier som sniker seg helt inn i Afrika og tilliggende herligheter, nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 3. desember 2008 #5529 Del Skrevet 3. desember 2008 Afrika? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 3. desember 2008 #5530 Del Skrevet 3. desember 2008 Afrika? :klø: Nei, de tilliggende herligheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 3. desember 2008 #5531 Del Skrevet 3. desember 2008 Nei, de tilliggende herligheter. Det indiske hav? Midt-Østen? *forvirret* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 3. desember 2008 #5532 Del Skrevet 3. desember 2008 Midt-Østen. Vel, det var en vits et eller annet sted om å se hele veien til Miami, alternativt Afrika når man hadde så korte skjørt at man måtte barbere seg, men ikke på leggene (fritt etter Elastica). *oppklarer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #5533 Del Skrevet 4. desember 2008 Nå har vi akkurat spist denne til middag, den så så god ut da du postet linken for en tid tilbake. Har du rukket å teste den enda? Jeg har nemlig masse hasselnøttsaus til overs, og lurer på om du har ideer på hva den ellers kan passe sammen med...Den hadde jeg faktisk helt glemt! Bra du minnet meg på den, jeg er nemlig på jakt etter en fiskemiddag til helgen - nå har jeg en plan. *noterer sauserestetips* Ellers var det da fryktelig mye geografiprat her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 4. desember 2008 #5534 Del Skrevet 4. desember 2008 Den hadde jeg faktisk helt glemt! Bra du minnet meg på den, jeg er nemlig på jakt etter en fiskemiddag til helgen - nå har jeg en plan. *noterer sauserestetips* Så bra da Den var veldig god altså, så den anbefales. Selv med bare vanlig paprikapulver (jeg har ikke fått skaffet meg sånn fancy med røyksmak), og selv om nøttene ble en tanke for mye ristet (du er herved advart, pass godt på!). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 4. desember 2008 #5535 Del Skrevet 4. desember 2008 Ellers var det da fryktelig mye geografiprat her. Geografi og kjærlighet. Matkjærlighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 4. desember 2008 #5536 Del Skrevet 4. desember 2008 Må bare fortelle at jeg testet ut nøttesausen på pasta nå til lunsj (har studiepermisjon før eksamen, og leser hjemme), og det ble kjempegodt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #5537 Del Skrevet 4. desember 2008 Må bare fortelle at jeg testet ut nøttesausen på pasta nå til lunsj (har studiepermisjon før eksamen, og leser hjemme), og det ble kjempegodt Takk for tips! Jeg prøver ofte å ha en middag i helga som egner seg som restemiddag på mandag (trener rett etter jobb, så er halvdød av sult når jeg kommer hjem), og pasta med nøttesaus høres jo ut som en fin mandagsmiddag. Høres til og med ut som en oppgave jeg kan betro mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 4. desember 2008 #5538 Del Skrevet 4. desember 2008 Må bare fortelle at jeg testet ut nøttesausen på pasta nå til lunsj (har studiepermisjon før eksamen, og leser hjemme), og det ble kjempegodt Åh... nå fik jeg også lyst på pasta med nøttsaus... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 4. desember 2008 #5539 Del Skrevet 4. desember 2008 Ellers var det da fryktelig mye geografiprat her. Det var vel egentlig gravidprat med et geografisk tilsnitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #5540 Del Skrevet 4. desember 2008 Det var vel egentlig gravidprat med et geografisk tilsnitt?Jeg tenkte egentlig "geografi", i ordets videste forstand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå