Gå til innhold

Nevrotiske notater

Nilma

Anbefalte innlegg

Gjest Eurydike
I have some shocking lefse-news.

Jeg spurte akkurat Tenåringen på en ganske direkte måte om hun ikke kunne tuske til seg oppskriften. Tenåringen svarte at det bare er en kusine (av ti barnebarn) som skal arve den, det er visst bestemt. :sjokk:

Vel. Da er det tid for skitne triks.

Hellige Jesus.

Veldig skitne triks.

Hehe. Dette skal bli manipulering på høyt plan. Takk høyere makter for at det bare dreier seg om noen skarve lefser. :hoho:

:hoho:

Det er duket for lefsesåpedrama, vil jeg si. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:overrasket: Er det virkelig mulig??!?!!?

Men er det i det minste mulig å få ut av kvinnemennesket hva det egentlig er snakk om? Det må da hete noe mer enn lefser?

Jeg kjenner jeg er veldig nysgjerrig nå. :ler:

Ja, jeg begynner også å bli noe inn i hampen oppsatt på å få den oppskriften. Såvidt jeg husker var de ikke SÅ fabelaktige.

:hoho:

Det er duket for lefsesåpedrama, vil jeg si. :filer:

Den som ler sist ler best. :filer:

Wow... det må være oppskriten på de magiske lefsene som gjør bly til gull og legger ett eller annet i enden av regnbuen... ? :ler:

Minst. :fnise:

Eller ren koketteri. Jeg har litt dårlige odds, siden det er veldig lenge siden vi var i familie. Men som sagt, jeg kommer ikke til å sky noen midler. Det kan bli tårer. Det kan bli smisk & smiger (da knekker hun nok). Det kan bli skitten drakamp om barnebarnet.

:lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig lefsereality, altså. Det ville jeg faktisk vurdere å se. :fnise:

Så underernærte er vi faktisk på matprogrammer. :rulle:

Mon tro om jeg skal sende Tv3 en fax i morgen? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mon tro om jeg skal sende Tv3 en fax i morgen? :sjarmor:
:hoppe: Jeg stemmer for at alle deltakerne må bruke Dolly- og Young Yellow-sminke.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Jeg stemmer for at alle deltakerne må bruke Dolly- og Young Yellow-sminke.

Eks-svigers vil sikkert kle det. Det er da helt passende for en mørkhåret kvinne på 75? :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eks-svigers vil sikkert kle det. Det er da helt passende for en mørkhåret kvinne på 75? :plystre:
Dét er vi da overhodet ikke interessert i. :sjarmor:

Dette er typisk moro som absolutt ikke lar seg gjenfortelle og forklare. :hoho:

Trøste og bære. :fnise:

You had to be there? :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, jeg sender telefax og krever en shitty stylist, men lover familiedrama i tretten akter med virkelig hat og følelser knyttet til Mysteriet Lefsen. Jeg kan nesten love at det vil splitte familien (den delen som ikke allerede er splittet) og nye konstellasjoner og allianser vil oppstå.

Det kan de nok neppe stå for. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurydike
Så, jeg sender telefax og krever en shitty stylist, men lover familiedrama i tretten akter med virkelig hat og følelser knyttet til Mysteriet Lefsen. Jeg kan nesten love at det vil splitte familien (den delen som ikke allerede er splittet) og nye konstellasjoner og allianser vil oppstå.

Det kan de nok neppe stå for. :sjarmor:

Blir noen stemt ut? :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir noen stemt ut? :hoppe:
Ekssvigers kan i hvert fall ikke bli stemt ut før vi har funnet ut hva disse mystiske Lefsene er for noe.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tommelsmil:

Men siden det er internett må jeg nesten skuffe dere litt med å si at sans lefser er eks-svigers ganske fabelaktig. Så vi får konstruere noe dritt.

(åhå, her er vi språkmektige!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ekssvigers kan i hvert fall ikke bli stemt ut før vi har funnet ut hva disse mystiske Lefsene er for noe.

Ja, det er jo noe dritt, såklart. Det hadde jeg ikke tenkt på.

Jeg kan jobbe for at den foretrukne kusinen blir stemt ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo noe dritt, såklart. Det hadde jeg ikke tenkt på.

Jeg kan jobbe for at den foretrukne kusinen blir stemt ut?

Glimrende!

Jeg vil ha utstemming! Og stygge konflikter!! :frustrert:
Jadda, jadda, utstemning skal bli; jeg vil bare være sikker på å få oppklart hva Lefsene er for noe.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...