Gjest nextlife Skrevet 14. oktober 2008 #4621 Del Skrevet 14. oktober 2008 Natta Nilma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #4622 Del Skrevet 15. oktober 2008 Trøtt. Hver høst har jeg en periode der jeg er helt døgnvill; jeg finnes ikke trøtt om kvelden, legger meg sent og er i koma neste morgen. Jeg vet jo at jeg kommer til å lide for det om morgenen, likevel har jeg ikke vett til å komme meg til sengs i fornuftig tid. Attpåtil våkner jeg gjerne og er lysvåken en periode midt på natten. Det verste er jo at jeg elsker høst og mørketid, så jeg synes det er skikkelig urettferdig at det skal være sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 15. oktober 2008 #4623 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg er visst døgnvill hele året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 15. oktober 2008 #4624 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg er motsatt, jeg blir trøtt så tidlig på kveldene nå om høsten, at det er bortimot umulig å ha et sosialt liv. Men tror du det er noe lettere å stå opp om morgen av den grunn? Eden Project høres ut som en flott opplevelse. Ja, minus kaffen da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 15. oktober 2008 #4625 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hei! Jeg ble vekket en halvtime før vanlig stå-opp-tid i dag av en illsint pøbelprinsesse med rusk i øyet. Den bonushalvtimen ble brukt til havregrøt- og eggkoking - det gikk jo ikke an å være i samme rom som den illsinte med øyerusk, så da søkte jeg tilflukt på kjøkkenet. Jeg er også fryktlig trøtt om morgenen, og veldig våken når jeg egentlig burde legge meg. Så lenge pøbelgemalen er hjemme, kommer jeg meg som oftest i seng i skikkelig tid, men når han er borte... ....da har jeg lakenskrekk så det holder. Nydelig reisebeskrivelse igjen, Nilma - jeg vil også til Cornwall! Vi burde jo benytte oss av sjansen til å farte litt rundt i Storbrittania nå som mannen min stadig er der i embeds medfør. Jeg lurer på om jeg ikke skal planlegge en langhelg... Jeg har hørt at våren kommer tidlig til Cornwall, så det kan være en ide.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #4626 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg er motsatt, jeg blir trøtt så tidlig på kveldene nå om høsten, at det er bortimot umulig å ha et sosialt liv. Men tror du det er noe lettere å stå opp om morgen av den grunn? Nei, det er nettopp det; de gangene jeg faktisk kommer meg i seng i rimelig tid er jeg like trøtt neste morgen, så da tenker jeg at jeg like godt kan kose meg med ranglingen. Eden Project høres ut som en flott opplevelse. Ja, minus kaffen da...Det var kjempeflott, og jeg vil tro at det er enda flottere litt tidligere på sommeren når alt er i fullt flor. Hei! Jeg ble vekket en halvtime før vanlig stå-opp-tid i dag av en illsint pøbelprinsesse med rusk i øyet. Den bonushalvtimen ble brukt til havregrøt- og eggkoking - det gikk jo ikke an å være i samme rom som den illsinte med øyerusk, så da søkte jeg tilflukt på kjøkkenet. Illsinte pøbelprinsesser skal man ikke spøke med, har jeg hørt. Nydelig reisebeskrivelse igjen, Nilma - jeg vil også til Cornwall! Vi burde jo benytte oss av sjansen til å farte litt rundt i Storbrittania nå som mannen min stadig er der i embeds medfør. Jeg lurer på om jeg ikke skal planlegge en langhelg... Jeg har hørt at våren kommer tidlig til Cornwall, så det kan være en ide.. Jeg vil absolutt tro at det er tidlig vår i Cornwall, klimaet der er såvidt jeg har forstått en del mildere enn i resten av Storbritannia. Det vokser jo palmer der! Langhelg høres supert ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #4627 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg tror ikke jeg kommer til å våkne ordentlig i dag. Egentlig er jeg ikke søvnig lenger, bare så vanvittig slapp og giddesløs. Etter jobb burde jeg dra på trening/svømming og jeg burde fortsette på gårsdagens ryddeprosjekt, men lysten er under null. Det jeg har mest lyst til er å ligge strak på sofaen og lese eller se tv, gjerne med en stor skål sjokolade innen rekkevidde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 15. oktober 2008 #4628 Del Skrevet 15. oktober 2008 Det jeg har mest lyst til er å ligge strak på sofaen og lese eller se tv, gjerne med en stor skål sjokolade innen rekkevidde. Da synes jeg du skal gjøre det. Du får lov av meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #4629 Del Skrevet 15. oktober 2008 Snille Fakse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 15. oktober 2008 #4630 Del Skrevet 15. oktober 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellsippa Skrevet 15. oktober 2008 #4631 Del Skrevet 15. oktober 2008 Takk til Fakse for oppskrift på bønnestuing. Den må prøves. Så må jeg få slutte meg til beundrerne av dine reiseskildringer. Jeg leser og drømmer meg langt bort. Høsten er en fin tid, men jeg er av de som blir trøtt når det blir mørkt. Sitter og halvsover hele kvelden, men våkner klokke 5 om morgenen. Jeg har kommet frem til at døgnet er for langt for meg. Jeg vil helst legge meg tidligere og tidligere, men da våkner jeg jo tidligere også. Å ligge på sofaen med en sjokoladeskål er ingen dum ide. Det gjør jeg ofte Det hjelper mot mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #4632 Del Skrevet 15. oktober 2008 Å ligge på sofaen med en sjokoladeskål er ingen dum ide. Det gjør jeg ofte Det hjelper mot mye.Sofasløving og sjokoladespising er undervurdert. Jeg har praktisert begge deler i kveld, og føler meg bedre, om enn fremdeles ikke i toppform. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 15. oktober 2008 #4633 Del Skrevet 15. oktober 2008 God kveld, Nilma. Endelig er jeg oppdatert i boken din. Nydelig reisebeskrivelse - igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #4634 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hei Elastica! Nå har jeg laget havregrøt til kvelds, og etter at den er oppspist tror jeg at jeg skal være fornuftig og krype til køys. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 15. oktober 2008 #4635 Del Skrevet 15. oktober 2008 Sofasløving og sjokoladespising er undervurdert. Jeg har praktisert begge deler i kveld, og føler meg bedre, om enn fremdeles ikke i toppform. Du får spise mer sjokolade da . Men det er nå i det minste godt å lese i boken til noen som vet å ta det rolig når formen er laber. Flink Nilma! Og sov godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 15. oktober 2008 #4636 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg ga i dag etter for gulrotkakesuget som har bygget seg voldsomt opp her en stund, blant annet etter lesing i Elastica-boken, og kjøpte meg et stykke i et forsøk på å redde det som vel må kalles en møkkadag, om man skal si det med rene () ord. Dessverre var ikke kaken så god. Neste gang baker jeg den selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 15. oktober 2008 #4637 Del Skrevet 15. oktober 2008 Ja, nå er jeg inne på sånn trøste,-og god bedringsrunde hos hele kakleflokken, fint at du tar det med ro når formen er laber, håper på bedring for deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #4638 Del Skrevet 16. oktober 2008 Du får spise mer sjokolade da . Men det er nå i det minste godt å lese i boken til noen som vet å ta det rolig når formen er laber. Flink Nilma! Og sov godt Jeg liker tankegangen din, Fakse!Jeg er i grunnen veldig flink til å ta det rolig, uansett form. Jeg ga i dag etter for gulrotkakesuget som har bygget seg voldsomt opp her en stund, blant annet etter lesing i Elastica-boken, og kjøpte meg et stykke i et forsøk på å redde det som vel må kalles en møkkadag, om man skal si det med rene () ord. Dessverre var ikke kaken så god. Neste gang baker jeg den selv.Kjedelig med kjip kake når man skal trøstespise! Håper dagen i dag blir bedre. Ja, nå er jeg inne på sånn trøste,-og god bedringsrunde hos hele kakleflokken, fint at du tar det med ro når formen er laber, håper på bedring for deg også Tusen takk! Nå bør jeg kanskje ikke sutre så mye, jeg er jo strengt tatt ikke syk, bare så usedvanlig slapp og trøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 16. oktober 2008 #4639 Del Skrevet 16. oktober 2008 God morgen! Hvordan er formen i dag? Jeg skulle gjerne sendt litt luftbroenergi, men jeg føler meg passe kraftløs selv. Årstiden, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #4640 Del Skrevet 16. oktober 2008 God morgen Fresi! Formen er så som så, jeg er oppegående men det føles som om jeg er bare ca. 80% bevisst. Ikke usannsynlig at det er årstiden som fører til slappe kaklehøner over hele fjøla, men jeg synes som sagt det er urettferdig - jeg liker jo høsten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå