Gå til innhold

Nevrotiske notater

Nilma

Anbefalte innlegg

Hvor er Onyx blitt av, forresten?

Nå føler jeg meg nesten litt forpliktet til å forklare meg... :sjenert:

Jeg har rett og slett hatt pc-trøbbel! Min laptop avgikk langsomt med døden. Ja, jeg er ikke sikker på om den er helt død ennå, videre livreddende hjelp er ennå under vurdering. :fnise: I hvert fall, jeg har ingen egen laptop til disposisjon og må låne mannens pc, som jeg forøvrig ikke liker noe særlig, frem til jeg får en egen ny laptop....

Og her er vel problemets egentlige kjerne: Jeg klarer ikke bestemme meg! Aller helst vil jeg ha en fin og rosa laptop, men den jeg har lyst på er ganske utenfor det jeg er villig til å betale. Så da får jeg prøve å finne noe innenfor min prisgruppe med god ytelse og akseptabel design. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er en liten gris, så spørs om hvit laptop er så lurt. Ser for meg at de fort blir skitne og får merker? Men jeg har sett på Mac, men de i min prisklasse er jeg ikke helt overbeviste om. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Kom hjem i går etter en super ferie. Vi har sett masse flott, spist god mat og hatt nydelig vær hele tiden. :) I dag rekreerer vi - hardt å ha ferie! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har hatt en travel oppdateringsettermiddag, ser jeg? :fnise:

Middag med flybårne gourmetpølser hørtes godt ut! (husker ikke i hvilken bok du skrev om det).

Vi har akkurat spist her også. *pinnekjøttmett* :tre:

:rulle:

Jeg har gått rundt og kjent duften spre seg fra gryten utover ettermiddagen, og tok meg selv i å tenke at det var på høy tid å få laget ferdig riskremen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har hatt en travel oppdateringsettermiddag, ser jeg? :fnise:
Jepp, jeg er jo så nysgjerrig at jeg ikke kunne risikere å gå glipp av noe. :ler:

Middag med flybårne gourmetpølser hørtes godt ut! (husker ikke i hvilken bok du skrev om det).
Det var utrolig godt; grove, saftige pølser med kraftig hvitløkssmak. Hadde jeg hatt jevnlig tilgang på sånne pølser er jeg redd jeg hadde spist pølser ukentlig. :fnise:

Vi har akkurat spist her også. *pinnekjøttmett* :tre:

:rulle:

Jeg har gått rundt og kjent duften spre seg fra gryten utover ettermiddagen, og tok meg selv i å tenke at det var på høy tid å få laget ferdig riskremen. :ler:

Så lenge du ikke har begynt å pynte treet, så.:rulle:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åja, portvin! Jeg har irritert meg både i går og i dag over at jeg ikke har portvin i huset; jeg gikk nemlig litt amok på Borough Market, og har kjøpt mengder av ost, så portvin hadde absolutt vært en idé. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, portvin! Jeg har irritert meg både i går og i dag over at jeg ikke har portvin i huset; jeg gikk nemlig litt amok på Borough Market, og har kjøpt mengder av ost, så portvin hadde absolutt vært en idé. :sikle:

Nå ble ikke portvinssuget mindre! :grine: Og det fikk selskap av ostesug.

Høres ut som du har hatt en deilig helg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har hatt en deilig helg. :)
:Nikke: Absolutt!

Problemet jeg har, evt. luksusproblemet, er at de færreste av ostene jeg har kjøpt er vakumpakket, så de må jo spises ganske raskt. Jeg ser for meg en ganske heftig meny fremover. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg akkurat lagt frø i bløt for å lage spirer. Jeg kjøpte en spireboks for mange år siden, men den har ikke akkurat vært flittig brukt. :sjenert: Gleder meg til å se resultatet, det sto ikke spesifisert hvilke frø som inngikk i blandingen, men jeg kjente i hvert fall igjen bukkehornkløver og noe som kan være løkfrø. Jeg har forresten kjøpt en pakke med bare løkfrø også, men jeg tror jeg skal prøve meg på én type av gangen; det skal jo spises også. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...