Gå til innhold

Nevrotiske notater

Nilma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Disse hersens mannfolkene og dette evinnelige husarbeidet deres!
Uff ja, det er så plagsomt! Har de ikke lest sånne tips for den moderne husfar: "Sørg å gjøre husarbeidet så stille som mulig, sånn at du ikke forstyrrer din kone. Husk at hun har hatt en slitsom dag med kaffedrikking og surfing." Hrmf!

Forresten: Her strør man om seg med champagne og Il mimo i boken min, og så får jeg ikke smake?!? :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten: Her strør man om seg med champagne og Il mimo i boken min, og så får jeg ikke smake?!? :snurt:

:troest:

Ville du kaskje ha litt variasjon fra den vante morrakaffen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

Ville du kaskje ha litt variasjon fra den vante morrakaffen?

Jeg er overbevist om at jeg ville bli veldig effektiv av morgenchampagne. :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg imøteser helgen med stor forventning. :)

En sak vi har brukt mye tid og krefter på over lang tid nå, ser endelig ut til å gå mot en løsning. Jeg fikk akkurat en mail som tyder på at saken snart er ute av verden, og jeg skal være glad når det hele er definitivt over. Det kommer til å koste oss en del penger, men forhåpentligvis kommer det noe positivt ut av det, særlig for en person som står oss nær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt sur i dag. :sjenert: Men har i hvertfall fått unna noe som haster. Nå må jeg bare sende Slitsom Mail.
Slitsomme mailer er noe styggedom! :klem:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer faktisk på om jeg skal bake i dag. Har så fryktelig lyst på noen knallgode småkaker med stjerneanis jeg har lagd et par ganger. Jeg har planer om å marinere noen hermetiserte (hjemmelagde, fra mannens tante) med litt rom, og servere med vaniljeis i helgen. Stjerneaniskaker til høres da ut som en god idé? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurydike

:fnise:

Jeg har også et glass hermetiserte moreller, og har lekt med tanken om å koke inn laken til sirup sammen med nettopp en stjerneanis eller to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres veldig godt ut. Hm, stjerneaniskaker sier du? Jeg er så glad i smaken av anis til røde bær, hvis du vil dele oppskrift :pls:

Signerer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest nextlife
Kakene er nå i boks, og oppskriften er sendt. :)

Nå skulle jeg være morsom å takke med det dansende banantrollet med rastafletter, men det ser ut som det forsvanti den store ryddeaksjonen til Mette,, gitt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skulle jeg være morsom å takke med det dansende banantrollet med rastafletter, men det ser ut som det forsvanti den store ryddeaksjonen til Mette,, gitt :fnise:

Aldri så galt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...