Nilma Skrevet 22. april 2008 Forfatter #2681 Del Skrevet 22. april 2008 Vi har trent dem godt. Jeg lurer på hva de ville synes om den beskrivelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 22. april 2008 #2682 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg lurer på hva de ville synes om den beskrivelsen. Trening er da ikke å forakte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toro Skrevet 22. april 2008 #2683 Del Skrevet 22. april 2008 Så lenge jeg slipper antydning om dresur, kan jeg tåle trening. Din sans for Grüner Veltliner rann meg i hu da jeg leste om Andreas Viestads besøk på bagatelle. Den godeste Eyvind mener at denne skulle passe godt sammen med kveite. Flott reisebeskrivelse Nilma. *venter på del to* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 22. april 2008 Forfatter #2684 Del Skrevet 22. april 2008 Trening er da ikke å forakte? Sant nok, vi vil jo bare deres beste. Så lenge jeg slipper antydning om dresur, kan jeg tåle trening. Jeg mistenker at du ikke har så veldig behov for noen av delene på matfronten. Din sans for Grüner Veltliner rann meg i hu da jeg leste om Andreas Viestads besøk på bagatelle. Den godeste Eyvind mener at denne skulle passe godt sammen med kveite. Den har jeg sett anbefalt flere steder, men de har den ikke på noen av polene her i byen, og hittil har jeg vært for lat til å bestille. Må kanskje ta meg sammen. Flott reisebeskrivelse Nilma. *venter på del to*Takk! Og det kommer, jeg er bare ikke så kjapp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 22. april 2008 Forfatter #2685 Del Skrevet 22. april 2008 Nå er jeg ikke trøtt lenger, derimot har jeg hodepine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 22. april 2008 Forfatter #2686 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg underholder meg selv med å lese litt i bryllupsforumet, der dette blir omtalt som kult. Kanskje ikke akkurat det uttrykket jeg ville valgt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 22. april 2008 #2687 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg underholder meg selv med å lese litt i bryllupsforumet, der dette blir omtalt som kult. Kanskje ikke akkurat det uttrykket jeg ville valgt. Du tuller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 22. april 2008 Forfatter #2688 Del Skrevet 22. april 2008 Du tuller Ja, jeg korrigerer meg selv: Uttrykket som ble brukt var faktisk "utrolig kult". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 22. april 2008 #2689 Del Skrevet 22. april 2008 Pimp my car, sier jeg bare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 22. april 2008 #2690 Del Skrevet 22. april 2008 Utrolig kult, ja :dåne: Hvis den tråden fortsetter samme utvikling som den viser til nå, har vi mye gratis moro foran oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 22. april 2008 Forfatter #2691 Del Skrevet 22. april 2008 Pimp my car, sier jeg bare!Gjerne! Utrolig kult, ja :dåne: Hvis den tråden fortsetter samme utvikling som den viser til nå, har vi mye gratis moro foran oss Man skal ikke undervurdere gleden over å more seg på andres bekostning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 22. april 2008 #2692 Del Skrevet 22. april 2008 Kanskje jeg skal kjøpe sånn og stæsje opp sykkelen. Litt fest i hverdagen liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 22. april 2008 Forfatter #2693 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg liker tankegangen din, Fakse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 22. april 2008 #2694 Del Skrevet 22. april 2008 *titte på linken* *tenke, tenke* *løper ut og handler stæsj for å pimpe Range Rover'n* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 22. april 2008 #2695 Del Skrevet 22. april 2008 hahahahahaha *tuller* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 22. april 2008 #2696 Del Skrevet 22. april 2008 *titte på linken* *tenke, tenke* *løper ut og handler stæsj for å pimpe Range Rover'n* kamuflasjefargede blomster? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 22. april 2008 #2697 Del Skrevet 22. april 2008 kamuflasjefargede blomster? Mmmm...ja det hadde kanskje vært noe. Men mannen hadde vel besvimt om jeg hadde tafset med "skaperverket"... Jeg tror at selv et par "uskyldige" terninger i speilet hadde kvalifisert til evig fortapelse i hans øyne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 22. april 2008 #2698 Del Skrevet 22. april 2008 Ja, jeg korrigerer meg selv: Uttrykket som ble brukt var faktisk "utrolig kult". Hadde ikke dere en slik pyntet bil da dere giftet dere? Det høres ut som en fin tur. Jeg gleder meg til å lese fortsettelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 23. april 2008 Forfatter #2699 Del Skrevet 23. april 2008 Hadde ikke dere en slik pyntet bil da dere giftet dere? Nope! Vi hadde en klassisk sort London-taxi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 23. april 2008 #2700 Del Skrevet 23. april 2008 Nope! Vi hadde en klassisk sort London-taxi. Så kjedelig! Jeg så de hadde fått noen gullfargede nå, det hadde vel gjort seg tenker jeg. Eller kanskje rosa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå