Gjest Frøken Titt Skrevet 16. mai 2007 #141 Del Skrevet 16. mai 2007 Jeg har lyst på disse skoene og denne kaftanen eller lignende. :rødme: ← Skikkelig sukkersøte sko. Me like. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemon Skrevet 17. mai 2007 #142 Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) Lyst på: Partytopp Kjole Nydelig kjole Søt shorts Slingbacks med sløyfe Stor hvit veske som rommer "alt" SommerfuglbelteSom dette. Den lille sorte Hvit skjorte Pumps! Ankelboots (elsker sløyfer!) Calvin Klein kosebukse Soft cardigan kremfarvet topp Hvite jeans som passer til rumpa Bustier i svart blonde Nydelige sko... *Drømme* ← Ligger dette under "Clearance"? Likte spesielt godt partytoppen og "den nydelige kjolen", men finner det ikke på siden. Endret 17. mai 2007 av Lemon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 17. mai 2007 #143 Del Skrevet 17. mai 2007 Ligger dette under "Clearance"? Likte spesielt godt partytoppen og "den nydelige kjolen", men finner det ikke på siden. ← Ja, det kan hende, siden det er så lenge siden jeg skrev den lista. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 21. mai 2007 #144 Del Skrevet 21. mai 2007 Idag har jeg shoppet litt til katta! :katt: Jeg kjøpte en transportbag som er svart og rutete, ligner litt på burberry. Hun likte å ligge i den, så jeg har den stående på gulvet med luka åpen så hun kan gå og legge seg inne i den når hun vil. :rosasmil: Og så kjøpte jeg en lekemus som er på en slags ball og den har hun lekt med konstant nå i over en time så det ble veldig populært! Jeg tror at det kanskje er catnip i den, hun er iallefall helt vill etter den! Og så kjøpte jeg en ekstra lekemus til henne som jeg skal ta frem senere. Hun i butikken sendte med gratisprøver på Royal Canin kattefor, det kommer jeg til å kjøpe til henne etterhvert. Det er bra kvalitet og gir fin pels. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 22. mai 2007 #145 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Idag kjøpte jeg meg en ny hårbørste med naturbust. Jeg skulle helst ha hatt en Mason Pearson men jeg finner ingen her som selger de. Er fornøyd da. Endret 22. mai 2007 av Tanita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 27. mai 2007 #146 Del Skrevet 27. mai 2007 Bestilling fra LaRedoute Volangskjørt i hvitt Rosa tunika Hvit bukse Sommerkjole Og en sort hvitprikkete topp som jeg ikke fant bildet til. Jeg tror det var alt. Men det er så mye mer jeg så gjerne skulle ha bestilt, de har så mye fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 27. mai 2007 #147 Del Skrevet 27. mai 2007 Annet som jeg ønsker fra LaRedoute Skjortekjole i lavendel Søt pudderrosa kjole Nydelig grønn silkekjole Bikini Tunika Søt topp Topp fra Pepe Jeans Skjørt med sløyfe på Hvitt skjørt Tunika Bolero i omslagsmodell Tunika Tunika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kermit Skrevet 28. mai 2007 #148 Del Skrevet 28. mai 2007 Kjempefint alt sammen. Tror jeg må inn og se nærmere på endel av de tingene ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 28. mai 2007 #149 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Idag kjøpte jeg meg en ny hårbørste med naturbust. Jeg skulle helst ha hatt en Mason Pearson men jeg finner ingen her som selger de. Er fornøyd da. Jeg har også lyst på en Mason Pearson-børste, og har vel egentlig kommet frem til at jeg enten må kjøpe i utlandet eller bestille fra HQhair. Men det hadde vært greit å snakke med noen som kan hjelpe med hvilken type man bør kjøpe og sånt... Annet som jeg ønsker fra LaRedoute Nydelig grønn silkekjole Tunika Disse har jeg også siklet på hele våren... Endret 28. mai 2007 av itla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 28. mai 2007 #150 Del Skrevet 28. mai 2007 Kjempefint alt sammen. Tror jeg må inn og se nærmere på endel av de tingene ja. Ja, de har så mye fint der! Jeg har også lyst på en Mason Pearson-børste, og har vel egentlig kommet frem til at jeg enten må kjøpe i utlandet eller bestille fra HQhair. Men det hadde vært greit å snakke med noen som kan hjelpe med hvilken type man bør kjøpe og sånt... Disse har jeg også siklet på hele våren... Vet du hvordan det blir med toll og sånt når man bestiller fra HQHair? :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 29. mai 2007 #151 Del Skrevet 29. mai 2007 Vet du hvordan det blir med toll og sånt når man bestiller fra HQHair? :rosasmil: Vel, det er jo de vanlige tollreglene som gjelder, men fordelen (synes jeg) med HQhair, er at de fjerner den britiske tax'en/VAT på varen når de sender til Norge (=ut av EU). Ergo blir det rimeligere enn eksempelvis LF. Jeg har bestilt for over 200, men under 1000 fra HQhair flere ganger, og det har alltid vært veldig bra - får varene raskt, de er godt pakket inn, og jeg har aldri hatt noe krøll med leveringene. Tollen (inkl gebyr) kommer stort sett på ca 300 kr (doh!) når jeg bestiller for oppunder tusenlappen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 2. juni 2007 #152 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Ok, så da er det bedre å bestille fra HQhair enn LF? Jeg skjønner ikke så mye av dette med toll og taxes. Men vil du anbefale å handle fra HQhair istedet for LF, fordi jeg har ikke prøvd HQhair enda men er så langt fornøyd med LF. :rosasmil: Jeg bestilte nettopp TIGI Bed Head Afterparty fra LF, gleder meg til den kommer i posten. Er helt avhengig av den og så lukter den så godt! I mellomtiden har jeg brukt TIGI Catwalk Fashionista Smooth & Shine og Spritz & Shine, men nå er de snart tomme og så er det greit å bytte litt. Jeg bare digger TIGI, produktene lukter så godt også. Jeg brukte Smalltalk en stund, den luker nydelig av blåbær! Endret 2. juni 2007 av Tanita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 2. juni 2007 #153 Del Skrevet 2. juni 2007 Jeg har bestilt begge steder, og jeg foretrekker HQhair - jeg synes de virker mer seriøse, pluss at det som sagt lønner seg i forhold til at de fjerner britisk moms (sånn at du slipper å betale moms både i England og i Norge). Men det er mulig de fører litt forskjellige merker? Jeg har ikke sjekket LF på en stund... (Og i går fikk jeg mail om at HQhair har introduksjonstilbud på Nars-sminke - hipp hurra! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 8. juni 2007 #154 Del Skrevet 8. juni 2007 Siste innkjøp: Royal Canin Hair & Skin tørrfòr til pusen Kattegress Katteleke :katt: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 9. juni 2007 #155 Del Skrevet 9. juni 2007 Idag måtte jeg bare innom en frisørsalong, så vips så har jeg kjøpt meg et par store perleøredobber, de er fab! Og en sølvshampo slik at håret mitt ikke blir så gult og så bestilte jeg meg en time for klipping og striping. Jeg håper de er flinke og gir meg riktige farver. Har lyst til å ta med bilde, men finner ingen i bladene jeg har. Får kanskje lete litt til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 9. juni 2007 #156 Del Skrevet 9. juni 2007 Hvordan skal du farge håret ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 9. juni 2007 #157 Del Skrevet 9. juni 2007 Jeg tenkte på brune og bonde striper, slik at det kanskje er mest brunt men md blonde tynne striper i. Lette etter bilde, men fant ikke noe enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 12. juni 2007 #158 Del Skrevet 12. juni 2007 Jeg tenkte på brune og bonde striper, slik at det kanskje er mest brunt men md blonde tynne striper i. Lette etter bilde, men fant ikke noe enda. Slik striper jeg håret mitt! Er veldig fornøyd med det etter at jeg også begynte å ta brune striper i det. Blir litt mer "spill" i håret da enn hva det var med kun de blonde i... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 16. juni 2007 #159 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Denne gangen ble jeg ganske fornøyd hos frisøren! Hun var flink og lytta til det jeg ville ha og jeg viste henne bilde og ville ha de farvene, men det ble ikke helt de farvene da. Ble mye mørkere brunt og mattere lyse striper, men uansett så er jeg fornøyd fordi nå har jeg iallefall et mye sunnere hår! Hun klipte av masse av lengden, men så er det nå helt tykt ut i tuppene og det er bare så herlig å ha det sånn! Savner å ha det langt men nå er det iallefall sunt og det vokser jo raskt om sommeren. Så hadde hun i hårkur og når jeg var ferdig, styla hun det og fønet det slik at det ble krøller på en måte så da var jeg kjempefornøyd! Jeg kjøpte med en rundhårbørste slik at jeg kan føne/style det slik hjemme, og fikk med en gratis reiseshampo og vurderer å kjøpe Polish Cream fra Wella SP for å style det med. Stripene/farvene er som dette Og formen er mer som denne men litt kortere. Jeg savner det lange håret da, men er glad for at det nå er sunt og fint! På ønskelista: Hvit bh og annet undertøy i hvit bomull Polish Cream fra SP Endret 16. juni 2007 av Tanita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 19. juni 2007 #160 Del Skrevet 19. juni 2007 Fikk pakken fra Laredoute og skal beholde volangskjørtet, det var kjempefint på. Og den prikkete toppen. Resten sendes tilbake, de var for store og vide. Kjolen var kjempestor og vid, likna ikke mye på bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå