Gå til innhold

Hvor mange skritt så langt i dag


LilleMy

Anbefalte innlegg

Slenger meg på denne tråden.

Har gått 10349 skritt foreløpig. I går var jeg veldig sløv, gikk bare litt over 4000. Men målet/ønsket hver dag er vel å komme over 10000. Har også gått tur med schäferen min i dag, men han hadde mye mer energi enn meg, skulle ønske jeg kunne sprunget slik som han gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10.953 nå. Jeg har tenkt tanken på å henge telleren på min schafer, jeg, hadde vært moro å se hva hun får med seg av skritt på en dag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OMRON's nullstiller seg selv kl. 00:00.

Den koster hvor mye?

Jeg tok den på igjen etterpå og gikk nesten 6500 skritt før jeg kom borti knappen igjen, så det var vel litt over 11000 skritt i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10179 til nå. I dag var skrittelleren fin å ha, fikk meg til å gå lengre enn jeg hadde tenkt for å få nok skritt etter en lengre middagshvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10070 skritt så langt. Ganske bra for meg som ofte inntar horisontalen på sofaen på fredager.

Jeg har en omron skritteller, men den er bestilt fra USA. Dvs at målene vekt og skrittlengde er amerikansk. Men det gjør ikke så mye for meg, jeg er interessert i antall skritt og klokka, og så liker jeg at den kan henge i snor i steden for og klipses fast. Jeg betalte 250 med frakt for min skritteller. Den norske koster vel 399 på g-sport og apotek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3777, men tok den på litt seint, da ;) . Har vært ute og gått tur, men må visst doble lengden på ruta skal det monne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5453, ikke bra. Men så kom vi fra noen dagers høstferie og har dermed hatt mye stillesitting i bil.

Ny dag; nye muligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3700 så langt i dag, i går ble det 13300.

Dagene før er ikke noe å snakke om, har vært forkjølet og ligget under pleddet på sofaen. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...