Gå til innhold

Hvor mange skritt så langt i dag


LilleMy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest hufse-tufsa

Jeg har akkurat kjøpt på apoteket, de billigste var utsolgt. Apotek-dama sa de billigste ikke er så pålitelige, men var kanskje keen på å selge en dyrere type :ler: Uansett, nå stiller jeg den inn, så er jeg med på leken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte min skritteller på apoteket til 99,- men det var før "hvert skritt teller"-kampanjen startet. :sjarmor: Er ikke så farlig for meg om den ikke er helt nøyaktig, vil bare ha et spark bak for å komme meg ut av sofaen. Det trengs... I går ble det 3151 skritt, å jobbe hjemmefra kan altså ikke anbefales...

Hittil i dag: 3590. (Tror jeg starter på ny frisk mandag, er litt vanskelig å skjerpe seg i helga. :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12571 skritt til nå! En lang og deilig søndagstur i solskinnet gjorde susen. Nå har jeg planta meg i sofaen, så det blir ikke så mange flere skritt i dag. :ler:

I går: 4387 skritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5492 skritt, men jeg tror kanskje den henger seg opp av og til? Den kostet tross alt bare 29,-, så jeg kan vel ikke forvente alt av den. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bjørnsdatter

Fredag endte jeg på 16 000, lørdag glemte jeg å ta den på, i dag har jeg... 2000. Litt forskjell på når jeg jobber og når jeg har fri, merker jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...