Gå til innhold

Hvor mange skritt så langt i dag


LilleMy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fin tråd! Kom hjem fra ferie på søndag, og har ikke fått rotet frem skrittelleren før i dag. Foreløpig står den på 3190. Målet er 10 000 skritt om dagen, i alle fall på hverdagene! (Ganske ambisiøst for en som sitter foran dataskjermen hele dagen...)

Er det noen som vet om det finnes omregningstabeller for andre aktiviteter enn sykling? Driver med litt styrketrening og vil jo gjerne samle "skritt" av det også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Sykle jevnt i 10 minutter på flat vei: 1 500 skritt

• Spinning i et gjennomsnittstempo på 75 RPM (repetisjoner pr. minutt) er 150 skritt i minuttet. Spinning i 60 minutter: cirka 9000 skritt.

• Svømme 500 m: 3 000 skritt

• Styrketrening i 30 minutter: 2 500 skritt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare hatt "kjøkkentjeneste" med baking i heimen i dag, og det blir det IKKE mange skrittene av. Nå står den på 5407 og jeg er stuptrett. Hunden ser på meg med de såre øynene, men jeg orker virkelig ikke......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min er en OMRON til 399,- hos G-sport.

Den har 7 dagers minne og teller litt fler ting enn det de andre gjør såvidt jeg har sett. Er flat og fin og ha i lommen/vesken.

Så langt i dag; 3477

Mål: 10.000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Glemte skrittelleren hjemme i går. :sur: Det ble 8650 skritt på onsdag. I dag jobber jeg hjemmefra, og regner ikke med å komme opp i 10 000 da.

Edit: Det var onsdag det ble 8650 skritt, ikke tirsdag...

Endret av Xania
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...