Livets datter Skrevet 24. september 2003 Forfatter #181 Del Skrevet 24. september 2003 hvordan går det med brunfargen' date=' er den fortsatt der eller er du, slik som jeg, tilbake i min vante gustne grå...[/quote'] Har en liten anelse brunfarge igjen, som jeg prøver å tviholde på ved å smøre meg inn hver kveld. Men naturen går sin gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 24. september 2003 #182 Del Skrevet 24. september 2003 Grattis med kjæreste forresten. Jeg er ikke noe sjalu... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 24. september 2003 Forfatter #183 Del Skrevet 24. september 2003 Og Sofia skal være singel helt til hun får napp hos Robbie? Ingen over, ingen under? :ler: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 25. september 2003 #184 Del Skrevet 25. september 2003 Og Sofia skal være singel helt til hun får napp hos Robbie? Ingen over, ingen under? :ler Du kjenner meg ganske godt nå Livets datter. Jeg tar gjerne Robbie både over og under... Og ja....det er vanskelig å matche han... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 25. september 2003 Forfatter #185 Del Skrevet 25. september 2003 Vel, nok en dag er over, og det er på tide å pakke snippsekken og begi seg ut i kalde gater for å prøve å kapre en eller annen form for fremkomstmiddel som kan frakte meg hjem. Imorgen er det fredag. Mulig jeg har nevnt det før, men jeg ELSKER fredager. Det er min kose-seg-med-vin-og-Beat-for-Beat-kveld, hvor jeg slipper å tenke på å legge meg i passe tid for å klare å stå opp i passe tid!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 29. september 2003 #186 Del Skrevet 29. september 2003 Hei LIvets Datter! Tskk for hyggelige hilsner i dagboka mi! Kjempekoselig det! Takk for inspirasjon og hjelp i forbindelse med smykke-strikkinga også. Gøy med felles hobby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2003 #187 Del Skrevet 1. oktober 2003 Skrekk og gru :o ... Våknet idag og oppdaget at hele brystpartiet mitt omtrent er i ferd med å flasse vekk!!! ... Eh... (ubehagelige bilder på netthinnen) :o Bare ytterste laget, vel...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter #188 Del Skrevet 1. oktober 2003 Eeeeh... kan nok ha ordlagt meg litt feil der. Korreksjon: Omtrent all HUDEN på brystpartiet! Detaljer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #189 Del Skrevet 3. oktober 2003 Dagens rose går til ~Livets datter~ fordi jeg syns du alltid er så flink og hjelpsom med å finne nyttige linker til andre. Tusen takk, Bluebird! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #190 Del Skrevet 3. oktober 2003 Gir LD en bunt ugress *løper inn i dagboken min og setter ugresset i vann* SÅNN! Da er ugresset satt i vann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 3. oktober 2003 #191 Del Skrevet 3. oktober 2003 En liten hilsen fra meg... Ville bare si at vi virkelig trenger sånne som deg her på forumet LD! Føler at du kanskje føler deg utafor her om dagen...det stemmer absolutt ikke!!! Vi trenger din tilstedeværelse din gledesspreder :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 3. oktober 2003 #192 Del Skrevet 3. oktober 2003 Vi trenger din tilstedeværelse din gledesspreder :D Veldig enig med Alive! Blir i så godt humør av alle de artige trådene og påfunnene dine :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #193 Del Skrevet 3. oktober 2003 Tusen takk begge to. Hyggelig å høre. Her er helgens planer: Fredag: * Handle inn nye perler + utstyr * Hjem og vaske/rydde for helgen * Sprette en flaske vin * Se Beat for Beat * Jeg og LD-mannen over til naboen og spise meksikansk og spille spill Lørdag * Forhåpentligvis sove lenge * Lage enda flere nye smykker * Ut og kjøpe nye sko * Lage flere smykker igjen * På storband-/korkonsert med middag på hotell * Nattklubb Søndag: * Besøke mamma & pappa * Lage smykker * Hviiiiile Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter #194 Del Skrevet 6. oktober 2003 Idag fikk jeg lyst til å gi bort en rose, og den går til Livets Datter! jeg tør ikke si hvorfor..... :o ) Tusen takk, Chimp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2003 #195 Del Skrevet 13. oktober 2003 Hei, vennen! JEg konstaterer med stor glede at du har bedre ting å ta deg til enn å holde dagboken på side 1... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 13. oktober 2003 #196 Del Skrevet 13. oktober 2003 Nå, som den er oppe og fremme hilser jeg på jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 14. oktober 2003 #197 Del Skrevet 14. oktober 2003 Hei Livets Datter. Synes det er kjempe moro at vi har en del felles-hobby-interesser. Kom gjerne med ideer og tips til meg iallfall. Gøy du kjenner deg igjen i min hobby-hverdag også. :D Ha en riktig fin dag! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter #198 Del Skrevet 14. oktober 2003 Da er det tid for å tenke på middag. I dag har valget falt på pølser og lomper, og det passer meg helt perfekt. Imorgen er det onsdag, og da er vi heldigvis EN hel dag nærmere helg! Ønsker meg selv og alle KG'ere en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineAA Skrevet 14. oktober 2003 #199 Del Skrevet 14. oktober 2003 Hei, ville bare takke for besøket! Kanskje vi sees igjen?! Ønsker deg en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter #200 Del Skrevet 15. oktober 2003 Takk for hilsener! Idag er det "den store lønningsdagen"! For første gang på lenge kjenner jeg at det klør i pungen, eeeh... lommeboken. Blir vel en aldri så liten tur på Panduro til helgen iallefall. Eller om jeg prøver å komme meg til Sandvika, hvor utvalget er 5 ganger så stort. Ble inspirert av Tjorven til å lage julekort i år også, selvom jeg egentlig ikke hadde tenkt å ta meg tid til det. Men det er jo kos, da. Og så kommer man litt i julestemning. Hadde vært koselig å få istand et "venne-jule-verksted". Det er alltid hyggeligere å gjøre slike ting sammen, enn alene. Me får sjå. For min del er det fortsatt en evighet til jul, og godt er det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå