Gå til innhold

Hvilken kjendis vil du bli kjent med?


Gjest Hedda Gabler

Anbefalte innlegg

Nicolay Cleve Broch, han virker veldig sympatisk, så er han jo veldig pen da! og han kunne byttet ut kona Heidi med meg (Heidi) når som helst! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Frk Åberg

Ser at det er en del, både levende og døde:

Tori Amos

Bono

Sivert Høyem

Nelson Mandela

Kofi Annan

Nietzche

Goethe

Arne Næss senior

Johan Borgen

Jens Bjørneboe

Chopin

Beethoven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jens Bjørneboe

Kolbein Falkeid

Meryl Streep

George Clooney :hjerte: (Ikke nødvendigvis samtalen som er så viktig med han, da... :sjarmor: )

Irvin Yalom

Har forresten hilst på Monica Lewinsky (Det gjorde Bill også, men han fikk litt mer av kaka - så slapp jeg den delen heldigvis.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

John Carew- må bare få sjekket opp om han virkelig dater Aylar. Jeg synes plutselig JC begynte å bli så voksen, kjekk, sympatisk og fornuftig, men hvis han er på Aylarnivå så daler inntrykket litt igjen.

Enig i den, tenkte det samme her en dag jeg kom over et Se og Hør i butikkøa.

Når det gjelder historiske personer så skulle jeg gjerne ha tatt en prat med Albert Einstein også, har nemlig en følelse av at vi har veldig mye til felles :sjarmor:

Og Arnulf Øverland siden jeg er fascinert av diktene hans og det jeg har lest om ham. Sikker veldig mange andre også som kunne vært verdt et sekund eller to, men det var disse jeg kom på i farta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Chris Ware

hm... Jo, Johnny Depp hadde det vært interessant å bli kjent med.

Kebbevennene Mette Hellenes og Vanessa Baird.

Olaug Nilssen.

Werner Herzog

Jim Jarmusch...

Ellers har jeg møtt noen som er "tilsvarende" kjent som noen av de over, kanskje, men de er jo som andre mennesker. Foretrekker "kjendiser" som jeg føler jeg kunne hatt faglig eller "meningsfullt" utbytte av å bli kjent med. Kjendis er kanskje feil ord - forbilde er vel bedre.

Forøvrig synes jeg også det er barnslig gøy å kunne fortelle mine egne nær-kjendis-opplevelser; som at jeg kjenner noen som kjenner Leonard Cohen, noen som har håndhilst på et Month yhon-medlem i privat sammenheng osv. Samme hvor indirekte dette er er det litt moro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

...og så skulle jeg gjerne gått på byen med Adam fra Homsepatruljen, det må jo være hysterisk festlig :ler:

Det har jeg gjort, han er veldig søt og morsom! :)

På min liste står blant annet:

Bill og Hillary Clinton

Johnny Cash

Emmylou Harris

Bruce Springsteen

Reese Witherspoon

Ole Paus

Gro Harlem Brundtland

Hmmm, kommer ikke på flere i farta...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...