Gå til innhold

Hvilken kjendis vil du bli kjent med?

Fremhevede innlegg

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Hvilken kjendis virker så hyggelig eller interessant at du kunne tenke deg å bli kjent med ham eller henne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg kunne gått noen år tilbake i tid (liker ikke tanken på å snakke med lik), så ville jeg veldig gjerne blitt kjent med Ferdinand Finne. Han levde et spennende liv, og virket som en flott kar med stor livslyst.

Jeg kunne også tenkt meg å slå av en prat med Philip Pullmann, snakke litt om litteratur og religion, om kreativitet og alenetid. Ja, det tror jeg kunne vært trivelig.

Skrevet

Omar Rodriguez. bare for å se om han er så drittsekk han later til! "Ååh se på meg a! jeg spiller gitar, også spiller jeg i baaand, også er jeg pissed off! Jeg er flink på gitaren da. Men like frekk for det! Også spiller jeg i band da"

Oppblåste blærete gitargud..

Skrevet

Nå er han også desverre død, men jeg kunne tenkt meg en prat eller to med Helge Ingstad.

Skrevet

Jeg aner ikke om Paul Bettany er spennende eller hyggelig, men kunne godt meldt meg frivillig til å finne det ut i løpet av en langweekend :sjarmor:

Kjendiser som jeg vet det ville vært spennende å bli kjent med er Paul Auster og Sven Kjærup Bjørneboe.

Kunne også tenke meg å ha blitt kjent med Tom Cruise for å finne ut om han er så skrudd som folk flest tror (jeg tror nemlig ikke det).

Skrevet

keanu reeves og forfatteren clive cussler

thor heyerdahl var en stor favoritt men det er dessverre ikke mulig :tristbla:

Skrevet

Det er mange, men jeg begynner å kaldsvette bare jeg tenker på å befinne meg i nærheten av dem. :tunge1:

Umberto Eco, for eksempel, han er en av mine favoritterpersoner, men jeg vil tro at ingenting kunne fått meg meg til å føle meg så uintelligent som å befinne meg i nærheten av ham.

Og Leonard Cohen. Jeg ville følt meg som en bommullsdott.

Og slik fortsetter det.

Redd nå!

Skrevet

-Nicolay Cleve-Broch (rødmer litt bare ved tanken, kjenner jeg...)

-Kari Traa (hun hadde det vært dritkult å være på tur med!)

-Kofi Annan

-Madonna (fy f**n, for ei dame!)

-Johnny Cash (The Man) [RIP]

-Katti Anker Møller (helten over alle helter for oss som er pittelitt interessert i kvinnesak...) [RIP]

-Hitler (var han virkelig så karismatisk?)

And the list goes on and on and on.....

Skrevet

Jeg tror at blant nålevende personer, kunne jeg tenkt meg å diskutert politikk med den store Noam Chomsky. Blant avdøde personer, er jeg svært fascinert av Johann Wolfgang von Goethe, Albert Einstein og Sir Isaac Newton. Sistnevnte var mer interessert i alkymi enn fysikk, og jeg er svært interessert i hvorfor dette er så fascinerende for enkelte.

Skrevet
Hvilken kjendis virker så hyggelig eller interessant at du kunne tenke deg å bli kjent med ham eller henne?

Jan Werner så klart :sexy:

Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Tja, Cher virker interessant. Også må hun ha levd et rikt liv.

Også synes jeg Idol-Iselin er så skjønn. :-D

Skrevet
Det er mange, men jeg begynner å kaldsvette bare jeg tenker på å befinne meg i nærheten av dem. :tunge1:

Umberto Eco, for eksempel, han er en av mine favoritterpersoner, men jeg vil tro at ingenting kunne fått meg meg til å føle meg så uintelligent som å befinne meg i nærheten av ham.

OT: Jeg har vært i Umberto Ecos umiddelbare nærhet opptil flere ganger (=forelesningsrekke ;) ) - føltes helt ok, det.

Skrevet

Skulle gjerne blitt kjent med Bono. Fantastisk musiker, virker som en sympatisk fyr - og så er han jo kjekk da! :sjarmor:

Vil også gjerne møte Margaret Atwood.

Daniel Day-Lewis. Utrolig flink skuespiller.

...og så skulle jeg gjerne gått på byen med Adam fra Homsepatruljen, det må jo være hysterisk festlig :ler:

Skrevet

Kåre Willoch. :sjarmor:

Skrevet

Jesus.

Hvordan var han i virkeligheten og hva mente han.

Og hva ville han mene om alt som har skjedd rundt han

de siste 2000 år.

Skrevet

Johnny Depp - fordi han er guds gave til kvinnene :sjarmor: , og av en eller annen grunn innbiller jeg meg at han er sympatisk i tillegg. Hadde vært gøy å hørt hvorfor han tar de forskjellige rollene han gjør, hva han gjør på hverdagen og om han er noe vettug. :sjarmor:

Oprah Winfrey - gjennomtenkt dame, hadde vært artig å diskutere diverse ting med henne, litteratur ikke minst.

John Carew- må bare få sjekket opp om han virkelig dater Aylar. Jeg synes plutselig JC begynte å bli så voksen, kjekk, sympatisk og fornuftig, men hvis han er på Aylarnivå så daler inntrykket litt igjen.

Kong Harald - for å få noe skikkelig insideinformation, (skandaler, innavl, er Sonja ei burugle, og blir han ikke lei av alle kanapeene osv.).

George Bush - kun i forundring :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...