Gå til innhold

hva er frokost i dag?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Knekkebrød meg leverpostei og rødbiter. + den obligatoriske (store) koppen med te. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grovt brød med majones, dijonsennep og Emmenthaler. Nypresset appelsinjuice og kaffe.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Tre skiver rugbrød med makrell i tomat. Et glass vann. Et eple og en pære.

Skrevet

Bløtkokt egg, rundstykke, melk og to trankapsler.

Skrevet

Hjemmebakt brød med eggerøre, grønn te, juice, vitaminer og en yoghurt.

Gjest Fjellsippa
Skrevet

Så koselig at denne tråden er kommet opp igjen.

Jeg spiste 2 skiver hjemmebakt grovbrød. Den ene med røkt skinke og agurk, og den andre med hjemmelaget jordbærsyltetøy. Drakk en stor kopp earl-grey te til.

Skrevet

Litt ensformig for tiden: Grovbrød med dijonsennep, majones og Emmenthaler, rosa grapefruktjuice og kaffe.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

En skål havregrøt laget av kornblanding og vann. Litt eplemos til. Et glass appelsinjuice.

Skrevet

Jeg spiser müsli med et beger yoghurt på. Hver dag. Hele året. :)

Skrevet

Har spist en bolle fitness fullkorn med melk og skal straks spise to grove knekkebrød med smøreost, tomat, salt og pepper + to trankapsler.

Skrevet

I dag ble det en bolle müsli med drikkeyoghurt og juice. Om en times tid blir det varm lunsj, linsesuppe med lime og nybakt brød.

Skrevet

Skive med leverpostei og 1 glass appelsinjuice.

Skrevet

Jeg har hatt to halvlange baguetter med tacokjøttdeig og ost :)

Skrevet

Nypresset blodappelsinjuice, espresso (2 :sjenert: ), ristet brød

Skrevet

Tre små skiver med spelt-/rugbrød med makrell i tomat, Farris, et lite glass fersk appelsinjuice og tranpiller. :sikle: Deilig å begynne sent på jobb og ha tid til litt mer enn den vanlige brødskiven med gulost!

Skrevet

Skikkelig engelsk frokost med Provencepølser, bacon, stekte poteter, sopp, bønner og speilegg. Kaffe (burde vel vært te) og nypresset blodappelsinjuice. Så tror det blir lett middag i dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...