Gå til innhold

hva er frokost i dag?


Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Jeg spiser som oftest Axa firkorn med biola og mye frukt og bær. Kjempegodt, og jeg er veldig lenge mett. Varierer med hvilken frukt jeg bruker for ikke å gå lei. Jeg drikker grapefruktjuice til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grov spelt- og havrescone med kokt skinke og agurk på den ene halvdelen, og Snøfrisk naturell på den andre. En stor kopp urtete (spearmint/kamille) å drikke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 sport knekkebrød med hvitost, 1 glass juice og 2 glass vann. Ganske standard for frokost, middag og kvelds for tiden gitt! Matlei vøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er fortsatt en like håpløs frokostspiser: et glass eple-, appelsin- og gulrotjuice, et grønt eple, og kaffe. I tillegg vitaminer og omega-tilskudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En banan og et glass appelsinjuice. Småkvalm i morges, men nå er jeg straks skikkelig klar for lunsj kjenner jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei skive hjemmebakt brød (ganske stor skive), med hvitost og agurk. Og uante mengder svart kaffe. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To skiver alpebrød, en med chorizo og en med egg og tomat. To glass melk og et glass juice til. To trankapsler og tre små søte plommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stekte to rundstykker i ovnen. Delte dem så det ble 4 halve. Hadde to med ost på og to med kalkunskinke. Et stooort glass solbærsaft til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En bolle Crüsli solfrokost med melk, et glass juice, to trankapsler og to havreknekkebrød med røkt gouda-smøreost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En og en halv skive av mitt eget havrebrød, med diverse pålegg. Et kopp te, en barneskje tran. Klarer ikke å svelge de trankapslene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...