Gå til innhold

hva er frokost i dag?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Straks jeg stod opp: Et stort glass appelsinjuice.

Etter å ha vært på butikken: Nystekte baguette med salat, majones, stekt kylling, mais og hakket rødløk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag hadde jeg to skiver grovbrød med salat, ost, tomat og agurk, en kiwi og et glass Smak sjokolademelk.

Gjest Fruktfat
Skrevet

eggerøre og stekt kalkun bogskinke. er kvalm fortsatt.

Skrevet

lang dobbel espresso

1 ristet brødskive med sitronmarmelade

appelsinjuice

Skrevet

To skiver alpebrød, en med røkt jarlsberg og paprika og en med italiensk salat. Melk, appelsinjuice og to trankapsler til.

Skrevet

To polarbrød med røkt kalkun og agurk. Kosttilskuddsbrusetablett å drikke til.

Skrevet

Hva er den osten du pleier å spise, Arkana? Røkt gouda? Er det en smøreost eller "hard" ost? Den høres god ut.

Skrevet
Hva er den osten du pleier å spise, Arkana? Røkt gouda? Er det en smøreost eller "hard" ost? Den høres god ut.

Det er en Kavli smøreost på tube. Er litt hekta på den for tiden, veldig god. :)

Gjest Frk Åberg
Skrevet

I dag ble det en skål med havregrøt laget av kornblanding med frukt og rosin, i mangel av ordentlig havregryn. Overraskende godt. Et glass appelsinjuice til.

Skrevet

Arm ridder med bringebærsyltetøy, samt en kanne eple og kanelte.

God mat og god tid ;)

Skrevet (endret)

Et rundstykke med dansk rullepølse på den ene siden og hardkokt egg med tomat på den andre. Melk, juice og to trankapsler til.

I går hadde vi usunn, men god frokost: amerikanske pannekaker med smør og lønnesirup på. :sikle:

Endret av Arkana
Skrevet

En skive grov kneip med skogsbærsyltetøy, en banan, en 0,6l flaske med vann.

Skrevet

Kjøpte mat i kantina på skolen i dag, et rundstykke med omelett og salat.

Skrevet

To skiver brød, en med eggerøre med gressløk og en med ekstra vellagret norvegia og paprika. Melk, juice og trankapsler til.

Skrevet

2 skiver med gulost og rød paprika og et glass sjokolademelk

Skrevet

Samboeren min jobber hjemme i dag, så vi koste oss med god frokost: nystekte baguetter fylt med grønn salat, rødbetesalat, små stekte kjøttboller og forskjellig grønt på.

Skrevet

jeg laget havregrynsgrøt som stod bak på pakken.. og det var ekkelt det..... æsj

Skrevet

En svindyr ciabatta fra kantinen på skolen. Var skinke, paprika, bønnespirer og noe remuladegreier på. God var den da. Men dyyyyr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...