Gå til innhold

hva er frokost i dag?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To rundstykker, med brie og paprika, ovnsbakt postei, agurk og paprika og italiensk salami. Melk, juice og tran til.

Skrevet

Noen skjeer havregrøt smaksatt med tørket frukt som fikk koke med. Etter tips og ide fra KG fant jeg ut at jeg måtte prøve dette. Men fysj! Det ble med den ene gangen... veldig mye bedre uten frukt:) Og et glass juice og et stort glass vann å drikke.

• 4 måneder senere...
Gjest Frk Åberg
Skrevet

Syns dette var en koselig tråd, så drar den opp igjen. Jeg er et skikkelig frokostmenneske (dvs frokosten er mitt favorittmåltid, men har stort sett dårlig tid, så er ikke så kreativ med dette måltidet) og har av en eller annen stor glede av å høre om hva andre spiser til frokost.

I dag spiste jeg tre små skiver nybakt rugbrød med tranebær (sånn melblandingspose) med ekstra vellagret norvegia. Appelsinjuice til.

Skrevet

Jeg spiser en kjedelig, men mettende frokost. 2-3 grove knekkebrød med ost eller annet pålegg og en gulrot. Et glass vann, vitaminer og en stor kopp kaffe med melk. Holder meg god og mett frem mot lunjstid.

Skrevet

Word!!

Idag spiste jeg 2 hatting rundstykker med leverpostei og rødbiter,en appelsin og en stoor kopp med te.

igår spiste vi eggerøre og bacon og masse godt pålegg på varme rundstykker.

namm.. Helgefrokoster er digg!!

Skrevet

I dag spiste jeg maistriangel med ost, skinke, salat, tomat, agurk, rødløk og paprika.

Skrevet

Grovt brød med Jarlsberg, ferskpresset appelsinjuice og kaffe.

Skrevet (endret)

2 pizzastykker fra igår.

Endret av The Pink
Skrevet

i dag var jeg flink og fikk spist frokost

speilegg og pyttipanne med litt ekstra skinke i

Skrevet

Ei skive hjemmebakt brød med fetaost, et egg, appelsin og eple. Vann og kaffe til. Det er sjelden vi har egg, men søndagsfrokoster er alltid koselig.

Skrevet

I dag spiste jeg frokostblaning, crusli meg 4 nøtter.

Skrevet

Idag blir det som vanlig 4-korn med cultura og eple og kanel.. En klassiker.. Jeg våkner opp og MÅ ha det.

Skrevet

Hjemmelagede frokostmuffins med bjørnebær! :sikle:

Skrevet

2 knekkebrød med brunost, én blodappelsin og én kiwi, én kopp Earl Grey-te.

Skrevet

Grovt brød med majones og salami, nypresset blodappelsinjuice og masse kaffe

Gjest Frk Åberg
Skrevet

3 sesamrug-knekkebrød med moltesyltetøy. Et glass appelsinjuice. Et glass cultura med jordbærsmak.

Skrevet

I dag spiste jeg en bolle fitness fullkorn med melk.

Skrevet

Jeg spiste rugbrød med servelat og agurk, og et knekkebrød med salami. Med en kopp te til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...